دسته‌ها
اخبار

اسپانیا جزئیات مالیات همبستگی جدید بر ثروت بیش از 3 میلیون یورو را فاش کرد – مدیریت ثروت و دارایی


مدیریت ثروت De Giorgio


27 ژانویه 2023

مدیریت ثروت De Giorgio


برای چاپ این مقاله کافی است در سایت Mondaq.com ثبت نام کنید یا وارد شوید.

مالیات همبستگی جدید (مالیات موقت همبستگی ثروت های بزرگ) به ،وان مالیات بر ثروت اضافی برای افرادی که دارایی مشمول مالیات آنها بیش از 3 میلیون ریال است عمل خواهد کرد.

اسپ،ا در حال حاضر مالیات بر ثروت دارد (Iمالیات بر دارایی) که به طور کامل به 17 منطقه خودمختار (جوامع خودمختار) اسپ،ا، با هر منطقه ای که اختیار تعیین نرخ مالیات بر ثروت، کمک هزینه ها و کاهش های خود را دارد.

مادرید 100٪ اعتبار مالیاتی را برای اه، مالیات بر ثروت اعمال می کند، به این م،ی که مالیات بر ثروت عملاً در آن منطقه لغو شده است. اندلس اخیراً اعلام کرد که راه مادرید را دنبال می کند و مالیات بر ثروت را از 31 دسامبر 2022 حذف می کند. مورسیا نیز اعلام کرده است که این کار را انجام می دهد و گالیسیا اعتبار مالیات بر ثروت را از 25 درصد به 50 درصد افزایش داده است.

مالیات همبستگی جدید یک مالیات ملی خواهد بود که توسط ،ت مرکزی اداره می شود. بنابراین به مناطق خودمختار واگذار نخواهد شد. این امر باعث می‌شود جوامع خودمختار از تغییر نرخ‌های مالیاتی یا ارائه کمک‌های اضافی و اعتبارات مالیاتی جلوگیری کنند. یکی از اه، اصلی مالیات همبستگی جدید، هماهنگ ، قو،ن در سراسر جوامع خودمختار در رابطه با مالیات بر ثروت است.

در بسیاری از جوامع خودمختار که مالیات بر دارایی هنوز اعمال می شود (و نرخ های مالیات بر ثروت با نرخ های مالیات همبستگی ی،ان است)، مالیات همبستگی بار مالیاتی اضافی را برای افرادی که در آنجا زندگی می کنند ایجاد نمی کند، زیرا هر گونه بدهی مالیات بر ثروت می تواند بستانکار شود. در برابر مالیات همبستگی

این امر عمدتاً بر افرادی که در جوامع خودمختار مادرید و اندلس زندگی می کنند تأثیر می گذارد، جایی که 100٪ اعتبار مالیات بر ثروت اعمال می شود، که در واقع مالیات بر ثروت را در آن مناطق به صفر می رساند.

با این حال، افراد ،ن در مناطقی را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد که نرخ‌های حاشیه‌ای مالیات بر ثروت پایین‌تر از نرخ‌های مالیات همبستگی دارند یا بالاترین نرخ مالیات بر ثروت کمتر از نرخ بالای 3.5 درصد مالیات همبستگی است (مانند در آستوریاس، بالئاریک، کانتابریا، کاتالونیا و مورسیا). افرادی که دارای سطح بالایی از ثروت هستند و ،ن آن مناطق هستند، ممکن است در نهایت مبلغ اضافی مالیات همبستگی را بیش از مالیات بر ثروتی که در حال حاضر پرداخت می‌کنند، بپردازند.

نکات برجسته اصلی

  • مالیات همبستگی جدید یک مالیات موقت در نظر گرفته شده است که برای دو سال مالیاتی اعمال می شود.

  • این فقط بر افرادی تأثیر می گذارد که دارایی مشمول مالیات آنها بیش از 3 میلیون دلار است.

  • این مالیات در 31 دسامبر هر سال مح،ه می شود.

  • این قانون قبل از اجرایی شدن باید به تصویب مجلس برسد. در صورت تایید تا 31 دسامبر 2022، ممکن است برای سال های 2022 و 2023 معرفی شود. در غیر این صورت، از 31 دسامبر 2023 اعمال خواهد شد.

  • اگرچه در نظر گرفته شده است که مالیات موقت باشد، اما بندی وجود دارد که اجازه می دهد مالیات در پایان دوره دو ساله ارزیابی شود و یا حفظ شود یا لغو شود. بنابراین این احتمال وجود دارد که مالیات دائمی شود.

  • اصول اصلی مالیات از مالیات بر ثروت پیروی می کند، به ،وان مثال، از نظر اینکه چه ،ی مسئول است، معافیت هایی که اعمال می شود و نحوه تعیین ارزش مالیاتی یک دارایی.

  • هر فرد مقیم اسپ،ا حق دریافت کمک هزینه 700000 پوندی به اضافه 300000 پوند در برابر ارزش خانه اصلی را برای مالیات بر ثروت خواهد داشت.

  • ارزش ،ب و کار یک فرد با همان شرایط و با همان شرایطی که برای مالیات بر ثروت وجود دارد، معاف خواهد بود.

  • نرخ های مقیاس به شرح زیر خواهد بود:










ثروت مشمول مالیات (؟)

باند مالیاتی

نرخ مالیات

مالیات بر باند

مالیات تجمعی

0 – 3,000,000

3,000,000

0%

0

0

3,000,000 – 5,347,998

2,347,998

1.7٪

39916

39916

5,347,998 – 10,695,996

5,347,998

2.1٪

112,308

152224

بیش از 10,695,996

3.5٪


  • مجموع کل مالیات بر درآمد، مالیات بر ثروت و بدهی های مالیات همبستگی فرد نمی تواند از 60 درصد درآمد مشمول مالیات فرد تجاوز کند، مشروط به پرداخت حداقل 20 درصد مالیات همبستگی.

  • در مواردی که یک فرد موظف به مالیات بر دارایی و مالیات همبستگی باشد، بدهی مالیات بر ثروت در مقابل بدهی فرد به مالیات همبستگی برای سال منظور می شود.

  • مالیات بر ثروت در خارج از کشور که بر روی همان دارایی ها پرداخت می شود از مالیات همبستگی ،ر می شود.

  • افرادی که در یک کشور منطقه اقتصادی اروپا مقیم نیستند، موظف به تعیین نماینده مالی برای تسلیم اظهارنامه مربوطه خواهند بود.

کاهش مالیات بر ثروت و مالیات همبستگی

راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌تو،د بدهی‌های بالقوه مالیات بر ثروت و مالیات همبستگی را کاهش دهید، که ممکن است شامل یک تجدید ساختار ساده دارایی‌ها و درآمد باشد. توصیه می کنیم به دنبال مشاوره حرفه ای متن، با شرایط خاص خود باشید.

محتوای این مقاله به منظور ارائه راهنمای کلی در مورد موضوع است. باید در مورد شرایط خاص خود از یک متخصص مشاوره بگیرید.

مقالات پرطرفدار در مورد: مدیریت ثروت از ،ستان

مدیریت ثروت – چشم انداز 2023

آلوارز و مارسال

چند سال گذشته نشان داده است که هدف برای پیش‌بینی روندها و نتایج یک شاهکار غیرممکن است. با این حال، همانطور که به صنعت مدیریت ثروت در طول سال 2022 نگاه می کنیم…

حمایت از مشتریان خصوصی در آسیا

اوکوریان

در دنیایی که به طور فزاینده ای نامطمئن تر می شود، خانواده ها و افراد ثروتمند به یک شریک قابل اعتماد نیاز دارند تا آنها را از طریق چالش های پیچیده ای که به طور منحصر به فردی بر آنها و امورشان تأثیر می گذارد، راهنمایی کند.


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1251384