دسته‌ها
اخبار

املاک مونتانا – 3 موضوع حقوقی که باید درباره آنها بدانید


،ید یا فروش املاک و مستغلات یک فرآیند پیچیده است که مملو از خطرات قانونی بالقوه است. فروشندگان موظفند قبل از اینکه بتوانند املاک و مستغلات را به ،یداران احتمالی بفروشند، اطلاعات خاصی را افشا کنند. نمایندگان املاک و مستغلات باید عاری از درگیری باشند و به طور شایسته از مشتریان خود نمایندگی کنند تا اطمینان حاصل کنند که مشتریان آنها بهترین معامله ممکن را دریافت می کنند. در زیر به چند موضوع مربوط به قانون املاک و مستغلات اشاره شده است مونتانا که باید قبل از ،ید یا فروش ملک با یک وکیل صحبت کنید:

ردیف خانه های جدیدافشای اموال در مونتانا

قانون کلیدی برای فروشندگان این است که وقتی شک دارید، موضوع را فاش کنید. بسیاری از ایالت ها از فروشنده می خواهند که خانه را بازرسی کرده و آنچه را که کشف شده است فاش کند. عدم افشای برخی اطلاعات توسط فروشنده ممکن است دلیلی برای شکایت باشد. چنین اطلاعاتی ممکن است شامل موارد زیر باشد، اما به موارد زیر محدود نمی شود: مشکلات پایه، سلب مالکیت یا حتی مرگ در ملک. یک فروشنده باید بررسی های لازم را انجام دهد و سپس در صورت ،وم افشاگری کند.

مونتانا از این نظر منحصر به فرد است که یکی از تنها 12 ایالتی است که نیازی به افشای قیمت فروش برای عموم یا در دسترس بودن در پرونده عمومی ندارند. علاوه بر این، قیمت‌های فروش تمام املاک و اطلاعات ملک مربوط به فروش باید توسط اداره درآمد مونتانا و کارمندان شهرستان محرمانه نگهداری شود.

،وان ملک در مونتانا

،یداران خانه ممکن است مایل به انجام یک جستجوی ،وان برای اطمینان از اینکه آنها به مالک من، پرداخت می کنند. جستجوی ،وان تاریخچه مالکیت و همچنین هر گونه بدهی، حق حبس، رهن یا سلب حق اقامه را نشان می دهد که ممکن است اتفاق افتاده باشد. جستجوی ،وان اغلب برای جلوگیری از تقلب بالقوه یا ارائه نادرست توسط فروشندگان ملک ضروری است.

با این حال، جستجوی ،وان بی‌خطا نیست. جستجوی ،وان می تواند هر گونه اختلاف حقوقی مربوط به اموال را پیدا کند، مانند اختلاف وثیقه بین وراث یا عوارض جانبی داشتن دعاوی حقوقی، اما نمی تواند جعل یا اشتباهات دفتری را تشخیص دهد.

نمایندگان املاک دوگانه در مونتانا

مشاوران املاک معمولاً نماینده فروشنده یا ،یدار در معاملات ملکی هستند. برخی از ایالت ها اجازه می دهند نمایندگی دوگانه، به موجب آن یک مشاور املاک می تواند هم ،یدار و هم فروشنده را نمایندگی کند. یک آژانس دوگانه ممکن است مطلوب باشد زیرا هر دو طرف ممکن است در هزینه های نمایندگان املاک صرفه جویی کنند و میزان اسناد بالقوه رد و بدل شده را به حداقل برسانند. مونتانا یکی از این ایالت هاست.

با این حال، نمایندگی دوگانه بالقوه خطرناک است. نمایندگی دوگانه زم، تضاد منافع بالقوه را باز می کند که نماینده باید هر دو طرف معامله را بدون آسیب رساندن به منافع هر یک از طرفین نمایندگی کند. نماینده املاک باید هر دو طرف را به طور مساوی نمایندگی کند و نمی تواند یک مشتری را بر دیگری ترجیح دهد. در مونتانا، نمایندگی دوگانه باید با رضایت امضا شده و کتبی هر دو طرف ایجاد شود.

آیا به وکیل املاک مونتانا نیاز دارم؟

اگر در حال ،ید یا فروش خانه در مونتانا هستید، مهم است که از یک وکیل کمک بگیرید تا اطمینان حاصل شود که تمام ا،امات برآورده شده است و تمام اسناد واضح و دقیق هستند. داشتن کمک وکیل در ابتدا از بروز اختلافات غیر ضروری در آینده جلوگیری می کند. ضروری است که از کمک یک وکیل ماهر املاک مونتانا با هر گونه مشکل املاک و مستغلات که ممکن است در مونتانا داشته باشید، به خصوص اگر شامل یک معامله پیچیده باشد.


منبع: https://lawblog.legalmatch.com/2022/08/11/montana-real-estate-3-legal-issues-you-need-to-know-about/