دسته‌ها
اخبار

اکرم بهشتی بهترین وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان

سهیلا باقرپور وکیل پایه یک دادگستری، عضو کانون وکلای اصفهان، کارشناس ارشد حقوق، دارای مهارت و تجربه قراردادنویسی، دارای تجربه قراردادنویسی برای شرکت های تجاری، ایشان فعالیت وکالت را از سال ۱۳۹۷ آغاز کرده اند. برخی از وکلای متبحر دعاوی تجاری جهت ارائه خدمات وکالتی و مشاوره حقوقی در اصفهان، در سامانه حقوقی دادداک حضور دارند. در دادداک این امکان فراهم شده تا چنانچه در جستجوی وکیل دعاوی تجاری در اصفهان هستید، بتوانید اطلاعات تماس وکلای متخصص دعاوی تجاری در اصفهان را ملاحظه نموده و برای اعطای وکالت به دفتر کار ایشان مراجعه و یا برای دریافت مشاوره حقوقی با منشی دفتر ایشان جهت رزرو نوبت تماس حاصل نمایید. آقای حامد امیری از وکلای دادگستری شهر اصفهان و دارای پروانه وکالت پایه یک هستند. ایشان فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی و بیشتر از 10 سال سابقه در زمینه وکالت دارند. آقای امیری مدیریت موسسه حقوقی در اصفهان را بر عهده دارند و مشاوره به روش حضوری، غیر حضوری و آنلاین را به متقاضیان ارائه می دهند.

  • مراحل شکایت کیفری در دفاتر خدمات قضایی چگونه است؟ در گذشته دفاتر قضایی پلی میان شهروندان و مراجع قضایی به حساب می‌آمدند.
  • یک وکیل خبره در اصفهان وظیفه دارد تا با ارائه مشاوره تخصصی و دقیق در مورد پرونده به مراجعه کنندگان خود، آنها را از شرایط موجود آگاه سازد و در این موضوع کوتاهی نکند.
  • سوالی که در اینجا پیش می‌آید این است که بهترین وکیل اصفهان چه ویژگی‌هایی دارد؟ در جواب این سؤال باید پاسخ داد که بهترین وکیل اصفهان باید از ارائه مشاوره حقوقی دقیق و کامل نسبت به پرونده، به موکل خود کوتاهی نکند.
  • در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در اصفهان فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است.
  • خانم فرناز جوادی نژاد به عنوان بهترین وکیل در اصفهان در بین موکلین شناخته شده است و در زمینه های دعاوی حقوقی، کیفری، شهرداری، ملکی، ثبتی و غیره در شهر اصفهان مشغول به فعالیت است.
  • همچنین دعاوی حقوقی مروبط به اموال و املاک شامل موارد دیگری نیز می‌شود.

اگر دچار مشکل حقوقی یا کیفری شده اید، وکلای معرفی شده در این مقاله می توانند شما را راهنمایی کرده و به عنوان وکیل شما در دادگاه حاضر شوند. دعاوی کیفری دعاوی کیفری یکی از پیچیده ترین دعاوی است که نیاز مبرم به وکیل کیفری متخصص دارد. در این مطلب ما با معرفی شماره تلفن وکیل خوب در اصفهان سعی می کنیم پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشیم. شماره تلفن وکیل اصفهان شما را راهنمایی می کند تا در فرم تشکیل مزاحمت تلفنی از طریق ارسال پیامک و یا تلفن، بتوانید شخصی که جرم را انجام داده را پیدا کنید. اینگونه استفاده ابزاری یعنی مزاحمت تلفنی محتمل است عمدی یا غیرعمدی باشد. از آن جا که اثبات این جرم و شکوائیه از مجرم یا مجرمان نیازمند سپری کردن مسیر درست و قانونی است، پیشنهاد می کنیم پیش از هر عملی با شماره تلفن وکیل اصفهان تماس بگیرید و با وکیل متخصص در مورد این موضوع صحبت داشته باشید.

طلاق توافقی

دارای پروانه وکالت به شماره 922از کانون وکلای دادگستری که در سال 1386صادر شده است. خانم سالم دارای مشاوره حضوری و غیر حضوری می‌باشد که با تعیین وقت قبلی و همراه با هزینه است. کارشناس حقوق قضایی، دارای 13 سال سابقه درخشان وکالت که به مدت 3 سال وکیل و مشاور حقوقی شرکت بیمه رازی استان اصفهان بوده است.

گروه وکلای جوادی نژاد در چه موضوعاتی فعالیت دارد ؟

علاوه بر آن »دادسان« با ارایه سرویس هایی چون پرداخت امن، هماهنگی جلسه، پیام رسان حقوقی و… به وکلا و متقاضیان در داشتن ارتباطی آسان‌تر و سریع‌تر یاری می رساند. در صورتی که بنا به پرونده خود نیاز به وکیل خانم دارید، صفحه بهترین وکیل زن اصفهان را ملاحظه نمایید. من از بین وکیل های معرفی شده در این وبسایت و همینطور وکیل های دیگه با افراد مختلفی تماس و مشاوره گرفتن.

دعاوی خلع ید

دارای پروانه وکالت به شماره 2298از کانون وکلای دادگستری که در سال 1392صادر شده است. از خصوصیات اخلاقی این وکیل نمونه می‌توان به رازدار بودن، پایبندی به زمان در به پایان رساندن پرونده، صادق بودن، دارای قدرت تجزیه و تحلیل نسبت به پرونده است، اشاره کرد. دارای مدرک دکتری حقوق خصوصی از دانشگاه اصفهان بوده و به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد. در مدت 8 سال سابقه وکالت خویش خدمات وکالتی مثل نوشتن اوراق قضایی، مشاوره حضوری و غیر حضوری، قراردادها و اخذ پرونده داشته است. علی اکبر خسروی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی اصفهان، دارای چندین سال سابقه فعال در زمینه‌های حقوقی اسناد رسمی و تجاری، تملک اپارتمان‌ها، خانواده، ملکی و … می‌باشد. از خدمات وکالتی آقای خسروی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، مشاوره حضوری و غیر حضوری که مشاوره با پرداخت هزینه می‌باشد، اشاره کرد.