دسته‌ها
اخبار

بهترین بازی های ترسناک اندروید+ دانلود بازی ژانر وحشت- تکنولایف | allescape

بهترین بازی های ترسناک اندروید+ دانلود بازی ژانر وحشت- تکنولایف | allescape

همچنین، وجود هیولا‌ها در قسمت‌های مختلف خانه کار گشتن در خانه و بررسی دست‌نوشته‌ها را سخت‌تر می‌کند. اتاق فرار در تهران با بازی نجات شهر در عمارت تاریخی دبیرالملک (حوالی میدان بهارستان) در بهار 1395 آغاز شد. در طول سالیان گذشته اسکیپ روم دات آی آر شعب مختلفی در سطح شهر تهران افتتاح کرده است.

  • کارت‌های فراطبیعی شامل 32 کارت هستند که روی هریک از آن‌ها نوعی از توانایی‌های فراطبیعی نوشته شده است.
  • در بهشتی غیرمتعارف روح افراد مرده تحت قوانین خون‌آشام‌ها به زندگی ادامه می‌دهد.
  • هم‌چنین، می‌توانید انتخاب کنید که شما نقش همان هیولای قاتل را برعهده بگیرید و هیچ بازمانده‌ای را زنده نگذارید.
  • رزیدنت اویل اصلی که روی پلی استیشن عرضه شده بود، جزو یکی از ترسناک ترین بازی ها به حساب می آمد، حالا حساب کنید نسخه ریمیک آن چگونه باشد.
  • اگر به بازی انلاین ترسناک هم علاقه دارید که در رابطه با بقا باشد، Dead by Daylight Mobile گزینه جذابی است.

راه‌های خروج نیز بسته و چاره‌ای جز فهمیدن راز این خانه ندارید. سال ۲۰۱۲ استودیوی Prodigy Design Limited با انتشار نسخه اول بازی In to The Dead توجه‌ بسیاری از گیمرهای موبایل را به سمت خود جلب کرد. این بازی با قرار دادن گیمر در یک محیط بزرگ و پر از زامبی هیجان زیادی را به مخاطب منتقل می‌کرد. پنج سال پس از عرضه‌ی موفق نسخه‌ی اول، آن‌ها با انتشار نسخه‌ی دوم بازی گیمرها را بار دیگر جذب خود کردند.

بهترین بازی های ترسناک اندروید: بازی Scary Teacher 3D

گیم‌پلی بازی نیز به‌صورت سوم شخص است و شما با به حرکت در آوردن کاراکتر خود باید در محیط‌های مختلف این مکان عجیب شروع به ماجراجویی کنید. در طول مسیر بازی پازل‌های مختلفی وجود دارد که شما را درگیر خودش می‌کند. بازی اکشن نیز دارد و گاهی باید با موجوداتی عجیبی مبارزه کنید. دست‌ نوشته‌هایی که در مسیر بازی قرار دارند کمک بسیار در رابطه داستان بازی می‌کنند. Forotten Memories از جمله‌‌ی بهترین بازی های ترسناک برای اندروید در فهرست اسکیپ روم برای نوجوانان زومجی است.

درباره این بازی

بازی Detention یک اثر داستان‌محور و اتمسفری ترسناک است که می‌تواند تجربه‌ای جذاب را برای شما به ارمغان آورد. این اثر فرهنگ آسیای شرقی را با المان‌های ماوراءالطبیعه و مولفه‌های وهم‌انگیز ترکیب کرده تا تجربه‌ای متفاوت را به مخاطبان ارائه دهد. این بازی در واقع یکی از آن آثاری است که احتمالا مدت‌ها ذهن شما را به خود مشغول می‌کند.

بازی Into the Dead توانست به سرعت نظر مخاطبان را به خود جلب کند و در سایت متاکریتیک میانگین نمره 84 از 100 را دریافت کرد که نشان از عملکرد خیلی خوب‌اش دارد. انجام این بازی آسان است، تنها باید با رعایت سکوت از دست مادربزرگ ترسناک قایم شوید. جلوه‌های صوتی و داستان‌های ترکیبی شما را در این بازی به پیش‌ می‌برند. مشخصا ماجرا او چندان زود به پایان نخواهد رسید، زیرا همانطور که گفتیم این بازی ترسناک اندروید و آی‌او‌اس پنج چپتر مختلف دارد و شاهد اتفاقات بسیار زیادی در آن‌ها خواهیم بود.