دسته‌ها
اخبار

بهترین لپ تاپ ایسوس با قیمت مناسب در سال 2022 | behtarin-laptop

بهترین لپ تاپ ایسوس با قیمت مناسب در سال 2022 | behtarin-laptop

صفحه‌نمایش 15.6 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل از نوع مات که علاوه بر ارائه عملکرد عالی، در استفاده طولانی‌مدت باعث خستگی و درد چشم نخواهد شد. اما بد نیست بدانید که این صفحه‌نمایش می‌تواند نرخ به‌روزرسانی 144 هرتز را نیز ارائه دهد. وقتی مدل لپ تاپ خود را انتخاب کردید و به مرحله خرید رسیدید باید لپ تاپ را کاملا امتحان کنید. بررسی کنید که مشخصات فنی دقیقا همانهایی است که باید باشد، لپ تاپ را روشن کنید و با آن کار کنید و ببینید سیستم درست کار می‌کند یا نه.

  • ناگفته نماند که حافظه داخلی یا هارد دیسک این لپ‌تاپ از نوع HDD بوده که ظرفیت 1 ترابایتی دارد.
  • در این مقاله با ارائه‌ی نکاتی در قالب راهنمای خرید لپ تاپ، به شما کمک خواهیم کرد که پیش از مراجعه به بازار برای خرید، معیارهایتان را تعیین و لپ تاپ مناسب را انتخاب کنید.
  • اما این در حالیست که با خرید این لپ‌تاپ، شما هم یک لپ‌تاپ کاملا سبکی را خواهید داشت که صفحه نمایش بزرگ برای انجام انواع کارهایتان به شما ارائه خواهد کرد.
  • البته بسیاری از لپ تاپ‌ها قابلیت ارتقای رم را دارند، بنابراین می‌توان یک لپ تاپ با 4 گیگابایت رم خرید و در آینده میزان رم را به 12 یا حتی بیش از آن ارتقا داد.

همچنین باتری این لپ تاپ گیمینگ یک نمونه ۳ سلولی است و تا ۳ ساعت بدون نیاز به شارژر شما را همراهی می‌کند. این لپ تاپ گیمینگ قیمتی در حدود ۳۴ میلیون تومان دارد و از مشخصات بسیار جذابی برخوردار است. پردازنده در نظر گرفته شده برای این محصول از سری Core i7 و مدل 10870H است. این پردازنده دارای ۸ هسته و ۱۶ رشته و همچنین ۱۲ مگابایت کش بوده و سرعت مناسبی دارد. در این بازه قیمتی نیز لپ تاپ گیمینگ اچ پی، بهترین انتخاب برای دانشجویان و دانش آموزان هستند.

لپ تاپ ایسوس مدل ROG Strix G15 G512LV-ZA

حالا ممکن است از خودتان بپرسید که برای انتخاب یک لپ‌تاپ اقتصادی باید دقیقا چه نوع CPU را در نظر گرفت؟ پاسخ به این سوال کاملا مرتبط با بودجه‌ای می‌شود که برای خرید لپ‌تاپتان کنار گذاشته‌اید. هر چقدر که شما هزینه‌ی بیشتری برای خرید لپ‌تاپ اختصاص بدهید، به همان اندازه می‌توانید سیستمی قوی‌تر خریداری بکنید. Gis برای نمایش، زوم کردن و رندر کردن بیشتر نیاز به گرافیک داره. پس به دنبال گرافیک بالا باشید (مثل 1650 یا 3050 که البته در لپ تاپ های زیر 20 میلیون بهترین لپ تاپ ایسوس برای برنامه نویسی پیدا نمیشن). ولی اینطوری هم نیست که لپ تاپ 15 میلیونی نتونه gis رو باز کنه، فقط مسئله کند بودن و زمان بر بودنه. به همین دلیل پیشنهاد من اینه به فکر بودجه 20 و ترجیحا 25 میلیون باشید.

راهنمای خرید لپ تاپ به همراه معرفی بهترین لپ تاپ بر اساس قیمت

نوبتی هم باشه نوبت برند ایسوس هستش که توی لیست بهترین لپ تاپ های دانش آموزی نماینده خودش رو معرفی کنه. بهترین انتخاب توی این بازه قیمتی میتونه لپ تاپ VivoBook K571GT-BQ934 باشه! لپتاپی که برای کار های نسبتا سنگین گرافیکی و پردازشی طراحی شده.