دسته‌ها
اخبار

بهترین هدست های گیمینگ راهنمای خرید + قیمت دی 1401 زومجی-اصیل بخرید

بهترین هدست های گیمینگ راهنمای خرید + قیمت دی 1401 زومجی-اصیل بخرید

«گلکسی بادز ۲ سامسونگ» برای افرادی مناسب است که گوش کوچکی دارند و با گلکسی بادز پرو چندان احساس راحتی اصیل بخرید نمی‌کنند. وزن این هدفون گیمینگ بلوتوثی خدودا 350 گرم هست و وجود امپدانس 32 اهم و حساسیت 42 اهمی آن سبب میشود تا کیفیت صدای این هدفون گیمینگ بیسیم بیشتر از پیش شود. احتمالا بیشتر شما با نام ابر کمپانی تایوانی تولید کننده انواع لپ تاپ و تجهیزات کامپیوتر آشنایی دارین. برند ایسوس بیشتر در زمینه تولید انواع لپ تاپ در دنیا فعالیت میکنه اما چند سالی هست که با ورود به زمینه تولید بهترین هدفون های گیمینگ تونسته که فروش خوبی رو برای خودش به دست بیاره. این هدفون گیمینگ ارزان قیمت از لحاظ حساسیت میکروفون و صدای خروجی که در اختیار کاربر قرار میده در رده بالایی قرار میگیره و همین دلایل هست که اون رو تبدیل به یکی از بهترین هدفون های ارزان گیمینگ کرده.

  • در این رنج قیمتی ۳ عدد محصول قرار دارند که عبارت اند از هندزفری بلوتوثی انکر مدل R100، هدفون بی‌سیم راوپاور مدل تائوترونیکس Boltune و هدفون بی‌سیم هایلو موری پادز.
  • برای شروع، همانطور که صدای داخل هدفون می تواند خارج شود، صدای بیرون نیز می تواند وارد شود.
  • نقطه ضعفی که داره اینه که نورپردازی نداره ولی از نظر تخصصی کیفیت صدای فوق العادش این ضعف رو جبران میکنه و همچنین کیفیت و جنس خوب بدنه هدفون ارزش خریدش رو بالا میبره .
  • به این ترتیب می‌توان گفت آر-اچ-ای T20i هدفونی مناسب برای گوش کردن به انواع موسیقی است.
  • امکان اتصالی بی‌سیم ازطریق بلوتوث ۵ و اتصالی سیمی با جک ۳٫۵ میلی‌متری، طراحی ظریف و امکان تا کردن هدفون و بهره‌مندی از دکمه‌های کنترل محتوای درحال پخش و دستیار صوتی از امکانات هدفون انکر Q10 است.

این دو قابلیت به شما کمک می‌کنند تا کیفیت خروجی صدا منطبق با نیاز و انتخاب شما باشد. هدفون گردنی بی‌سیم «انکر Soundcore R500» دارای درایورهای صوتی ۱۰ میلی‌متری، گواهی ضدآب IPX5، فناوری BassUp برای تقویت صدای بم و بیس موسیقی و بلوتوث ۵ است و همچنین از کدک‌های SBC و AAC نیز پشتیبانی می‌کند. روی بدنه این هدفون سیمی گیمینگ دکمه هایی تعبیه شده برای تنظیم و کنترل میزان صدای خروجی. از اقلام همراه این هدفون گیمینگ ارزان میتونیم به دفترچه راهنمای کاربر و میکروفون در اون قرار داره. نحوه اتصال این هدفون سیم دار گیمینگ به دستگاه شما به وسیله جک رابط 3.5 میلی متری هست.

هنگامی‌که برای اولین بار AirPods Pro را در دست می‌گیرید، با یک باکس سفیدرنگ مواجه خواهید شد که با بازکردن درِ آن، هدفون‌ها مشاهده می‌شوند. این باکس سفید علاوه‌بر نگه‌داری از محصول، وظیفه‌ی شارژ آن را هم بر عهده دارد. این هدفون می‌تواند فقط با یک بار شارژ، تا 4.5 ساعت شما را در پخش موسیقی همراهی کند.

بهترین هدفون بی سیم تا ۳۰۰ هزار تومان

من برای امتحان PTE که یک آزمون زبان هستش به این هدفون نیاز دارم که صدا رو به خوبی منتقل کنه. هدفون blue Ella نه تنها از لحاظ فنی، بلکه از حیث ظاهر نیز کاملاً متفاوت و منحربفرد است. طراحی خلاقانه‌ی این هدفون از سیستم تعلیق خودروهای فرمول یک الهام گرفته شده است که موجب می‌شود هدفون طوری روی گوش قرار گیرد که بیشترین ایزوله سازی و کمترین نشتی صدا را داشته باشد.

هدفون بلوتوثی کینگ استار مدل KBH74

طراحی آن طبق اصول ارگونومی است و راحتی بسیاری در استفاده طولانی‌مدت دارد. نویز کنسلینگ فعال این هدفون صداهای محیطی را کاملا محدود می‌کند و دارای سه تنظیم برای استفاده در مکان‌های مختلف با میزان سر و صدای متفاوت است. ما در سایمان دیجیتال با هدف تسهیل روند خریدو ارائه‌ی قیمت مناسبفعالیت خود را آغاز نموده‌ایم و در تلاش هستیم تا محصولات بروز را به بهترین شکل ممکن عرضه کنیم. برای اتصال به هدفون یک چیپ بلوتوث نسخه ۵.۰ درنظر گرفته شده است که به کمک تکنولوژی LDAC می‌تواند ۳ برابر هدفون‌های معمولی اطلاعات را جابجا کند.

همچنین برای کنترل بهتر دستگاه می‌توانید اپلیکیشن QCY را نصب کرده و هدفون خود را شخصی سازی کنید. به لطف باتری بزرگ این محصول با یکبار شارژ هر گوشی به شما ۷ ساعت پخش را ارائه می‌کند و به کمک کیس می‌توانید ۳۰ ساعت مداوم از هدفون استفاده کرده و لذت ببرید. همچنین به کمک این میکروفون، هنگام گوش دادن به موسیقی، صدای محیط تا حدودی حذف می‌شود که سبب می‌شود در موسیقی خود غرق شوید. باتری این محصول دارای ظرفیت حیرت انگیز ۲۲۰۰ میلی آمپر ساعت است که شارژدهی محصول را به ۶۰ ساعت می‌رساند. همچنین به کمک خروجی USB روی کیس می‌توانید در مواقع ضروری از آن به عنوان پاور بانک استفاده کنید.