دسته‌ها
اخبار

بهترین وکلای تهران گروه وکلای ایران پارس بهترین وکیل در تهران ایران پارس

حمل مواد مخدر و جرم های مرتبط با این موضوع نیز جرم است و قانون گذار، در قانون مجازات اسلامی و قانون مبارزه با مواد مخدر، مجازات های سنگینی را برای مرتکبین جرم حمل مواد مخدر، در نظر گرفته است. همچنین افزایش جمعیت و مشکلات اقتصادی باعث افزایش حجم دعاوی در دادگاه ها و مراجع قضایی و شبه قضایی شده است. یکی از مناسب‌ ترین راه‌ ها برای انتخاب بهترین وکیل، مراجعه به موسسات حقوقی است. موسسات حقوقی معمولا با تعداد وکلای بسیاری به همکاری میپردازند و در هر حوزه‌ای میتوانند چندین گزینه را به شما معرفی کنند. پروانه وکالت وی متعلق به شهر تهران باشد، حق الوکاله مناسبی را متناسب با شرایط پرونده و توان مالی شما پیشنهاد دهد. و با شرایط حاکم بر محاکم قضایی تهران آشنایی کامل داشته باشد.

  • موسسه حقوقی حامیان عدالت معتقد است که برای بهترین وکیل خانواده بودن باید بهترین موکل بود.
  • تیم حرفه ای وکیل تهران تشکیل شده از بهترین وکلای پایه یک دادگستری تهران که در آزمون سخت وکالت رتبه خوبی را کسب نمودند و با تکیه بر تجربه و علم و دانش خود دلسوزانه، بهترین راهکار و مشاوره را به موکلان خود ارائه می دهد.
  • اکثر مردم، علت عدم نتیجه مطلوب گرفتن در پرونده را، شخص وکیل می دانند و یا حتی در مورادی بیان می کنند که وکیل با طرف مقابل زد و بند داشته است، لطفا دقت بفرمایید که حکم و نتیجه پرونده به دست قاضی محترم دادگاه هست و این قاضی است که تصمیم میگیرد نه وکیل.
  • به همین علت تیم وکلای وکیل پایه یک این امکان را فراهم کرده است که به راحتی وکیلی متخصص در پرونده شما پیدا کرده و به راحتی با او قرارداد ببندید.

برای بهره مندی از مشاوره حقوقی، شما می توانید با کلیک بر روی طرح سوال حقوقی، پرسش های خود را مطرح نمایید تا وکلای همکار در کوتاه ترین زمان ممکن به شما پاسخ دهند. در این لیست بهترین وکلای تهران که در کارنامه کاریشان، سابقه دفاع از پرونده های مهم و جنجالی زیادی داشته، عضو کانون وکلای دادگستری مرکز هستن و وکالت معروف ترین افراد و موکلین رو ‏در پرونده ها قبول کرده اند، معرفی شده اند. گروه وکلای حامیان عدالت جهت انتخاب بهترین وکیل متناسب با موضوع پرونده و ارائه انوع خدمات حقوقی با به معرفی چند مورد از بهترین وکیل های تهران با ذکر نام و نشانی آن ها در خدمت شهروندان تهرانی می باشد. بهترین وکیل خانواده کسی است که بتواند شرایط پیچیده پرونده های خانواده را درک کند و علاوه بر آن یک روانشناس خوب باشد، بر احساسات خود غلبه کند و بتواند فرآیند حقوقی را در کمترین زمان چه از طریق روند دادرسی و چه مصالحه به پایان برساند.

اخبار و مقالات حقوقی

شما شهروندان عزیز تهرانی اگر قصد انحام دادن امور ملکی و معاملات ملکی را دارید باید بسیار دقت کنید و به قوانین حوزه املاک رجوع کنید تا بتوانید این امور را به خوبی انجام دهید و در آینده از ایجاد شدن دعاوی ملکی جلوگیری کنید. گروه وکلای دادورزان صلح و سازش در تهران در انواع دعاوی حقوقی پنج سال سابقه فعالیت دارد. برگزاری آزمون وکالت سالانه در کانون های وکلای دادگستری ایران انجام می شود که در این آزمون تعداد بانوان بیشتری به عنوان قبولی آزمون از آقایان موفق به دریافت پروانه وکالت می‌شوند. گروه وکلای ایران پارس اکسپرت با همکاری چند وکیل متخصص در تمام دعاوی حقوقی در هر زمینه ای که دچار مشکل شده باشید، به شما بهترین وکلای تهران را معرفی خواهد کرد. وکیل پایه یک دادگستری مجرب و مورد اعتماد به لزومات زندگی جامعه ما تبدیل شده است.

مشاوره حقوقی با بهترین وکیل زن در تهران:

به طور کلی براساس قانون آیین دادرسی و تشکیلات دیوان عدالت اداری معمولا قضات این سازمان به پیشنهاد ریاست قوه قضائیه منصوب می شوند. این قضات باید دارای ده سال سابقه کار قضائی بوده و همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری در رشته حقوق باشند . همچنین در برخی موارد آشنا به امورات فقهی بوده و مجتهد باشند. موسسه حقوقی تهران وکیل، خدمات حقوقی مشاوره تخصصی وکالت، مشاوره حقوقی رایگان، با وکیل متخصص، قبول وکالت انواع ارزیابی و محاسبات حقوقی و سایر خدمات حقوقی را به متقاضیان، داخلی، خارجی ارائه می دهد. اگر به دنبال بهترین وکیل در تهران هستید و می خواهید با تیمی مجرب و حرفه ای کار کنید، پیشنهاد می کنیم از تیم وکلای وکیل پایه یک که به دلیل داشتن گروه چند نفره همزمان روی پرونده شما کار می کنند کمک بگیرید. ارائه خدمات در زمینه های مختلف به صورت تخصصی و آنلاین فرصت ارتباط خصوصی با وکلا یا کارشناسان از طریق آدرس های ثبت شده امکان انتخاب وکیل یا کارشناس بر اساس سوابق، تخصص و ….

وکیل و وکالت در دادگاه‌ها

دکتر روحانی سابقه عضویت در هیئت مدیره کانون وکلای مازندران را در کارنامه خود دارد و پس از ورود به کانون وکلای مرکز، آرای ایشان در ادوار ۲۹ الی ۳۱ به ترتیب ۶۶۶، ۹۷۸ و ۱۴۱۷ رای می‌باشد و این سیر صعودی نشان‌دهنده محبوبیت ایشان در بین وکلا می‌باشد و همچنین ریاست بر دانشگاه کانون وکلا را در دوره ۳۰ عهده‌دار بودند. مواضع و عملکرد دکتر روحانی، علیرغم وابستگی تشکلی، ایشان را فردی متعادل و اهل گفتمان نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد عضویت ایشان در هیئت مدیره و حتی هیئت رئیسه کانون مرکز می‌تواند به توازن و تعادل هر چه بیشتر آن کمک کند. حقوقدان و وکیل پایه یک دادگستری، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی به مدت 20 سال و قاضی بازنشسته دادگستری می‌باشد. ایشان سابقه سه دوره عضویت در هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز را دارد و در سال 95 ریاست کانون مرکز برعهده ایشان بود. ایشان دارای مدرک کارشناسی حقوق قضایی و کارشناسی حقوق خصوصی از دانشگاه تهران، همچنین از دانشگاه مونتسکیو فرانسه دکترای حقوق خصوصی را دریافت کرده است. تاکنون در مجلات معتبر ایران، 8 مقاله از حسین آبادی چاپ شده است.

این جور وقت‌ها بهتر است شماره وکیل در تهران را داشته باشیم تا با برقراری تماس با او در مورد قراردادی که قصد امضای آن را داریم سوالاتی بپرسیم و ابهامات خود را برطرف کنیم. خیلی از ما شاید فکر کنیم مراجعه به وکیل فقط هنگام مسائل و رخدادهای خاص در پرونده‌های پیچیده‌ی قضایی ضرورت دارد، اما بد نیست بدانیم حتی برای ساده‌ترین مسائل مثل عقد یک قرارداد یا امضای یک فقره چک مدت دار بهتر است با یک وکیل مشورت کنیم.برای بدست اوردن شماره تلفن وکیل در تهران کافیست با ما در میان باشید. البته باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که حتی انتخاب بهترین وکلا نیز تضمینی بر موفقیت صد در صد شما در پرونده نیست. بلکه انتخاب وکیل متخصص و حرفه ای متناسب با موضوع پرونده می تواند این اطمینان را به شما بدهد که وکیل انتخابی از بهترین راه ها برای کسب بهترین نتیجه ممکن برای شما استفاده می کند. آقای کاوه رضوانی راد، وکیل پایه یک جوان و موفقی در تهران است که وکالت را از سال ۱۳۹۲ در کانون وکلای دادگستری مرکز شروع کرده و رتبه دوم آزمون اختبار کانون وکلای مرکز را کسب کرده است.

هیچ وکیلی نمی تواند این ادعا را داشته باشد که جزء بهترین وکلای تهران می باشد! این ادعا اصلا قابل اثبات نیست… به همین دلیل ما هیچگونه ادعایی راجب براین نداریم که وکلای ما جزء بهترین وکلای تهران هستند اما این ادعا را میتوانیم کنیم که جزء حرفه ای ترین و باتجربه ترین های وکلا هستند. در این بخش، تعدادی از بهترین وکلای تهران برای سهولت دسترسی و انتخاب وکیل توسط شهروندان تهرانی، به همراه ذکر نام و نشانی و مهم ترین سوابق آن ها معرفی می شوند. بهترین وکیل در دعاوی مالی شخصی است که به قانون تجارت و نیز قانون مدنی و آیین دادرسی مدنی تسلط کافی داشته باشد.