دسته‌ها
اخبار

بهترین وکلا تهران-بهترین وکیل تهران-وکیل ملک-وکیل خانواده-وکیل چک-وکیل سفته-طلاق

یک وکیل حرفه‌ای و موفق باید پرونده‌ای که به وی سپرده می‌شود را پرونده‌ی خود بداند و همان اندازه که برای خویشان خود وقت و انرژی صرف می‌کند، به همان اندازه نیز برای موکل خود صرف کند و انرژی بگذارد و احساس وجدان کاری در خصوص انجام فرایند حقوقی موکل خود داشته باشد. اشراف و آگاهی کامل بر قوانین از ویژگی‌های وکیل با نفوذ و وکیل مجرب است. از وظایف مهم یک وکیل این است که بر تمامی قوانین و مواد قانونی آگاه باشد خصوصا قوانین مرتبط یا پرونده‌ای که اخذ کرده است، همچنین باید با تسلط کامل کلیه‌ی جزئیات و کلیات پرونده را تجزیه و تحلیل و بررسی نماید و از طریق مواد قانونی و .. به طور کامل یک وکیل مجرب و حرفه‌ای می‌تواند این تضمین را به شما بدهد که در صورتی که حق با شما است و با وجود اینکه حق با شما است در حقتان اجحاف شده است، از تضییع حق شما جلوگیری می‌کند و در کمترین زمان و بهترین و منصفانه ترین هزینه پرونده‌ی شما را به سر انجام می‌رساند. بهتر است با انتخاب وکیلی مجرب و تضمینی، ضامن موفقیت خود در پرونده باشید.

با نگاهی به سوابق ایشان، مشخص می شود ایشان معمولا وکالت پرونده های سخت در حوزه قصاص و اعدام های خبرساز را برعهده گرفته اند و خودشان نیز در رسانه ای شدن این پرونده ها از طریق مصاحبه های مطبوعاتی بسیار موثر بوده است. تحصیلات عالی در رشته حقوق و یا در رشته‌های مرتبط به آن را حداقل تا مقطع کارشناسی داشته است. پرونده های قضایی در موضوعات مختلفی تشکیل می شوند و هر یک از آن ها نیز ممکن است با صدور حکم توسط قاضی موجب محکومیت یکی از طرفین (برای پرداخت خسارت، پرداخت دیه، تحمل حبس، محکومیت به ضربه شلاق، قصاص، و انواع محکومیت های مالی و غیر مالی) شود. تنوع در قوانین و مقررات حاکم بر املاک و ناآگاهی مردم نسبت به قوانین مربوط به املاک، علاوه بر اینکه باعث طولانی تر شده فرآیند رسیدگی می شود، بلکه باعث نرسیدن به نتیجه دلخواه در بسیاری از موارد می باشد.

افراد چه از طریق شرکت در آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری و چه از طریق شرکت در آزمون مشاوران قوه قضاییه به سمت وکالت قبول شوند وظایفی را بر عهده دارند و در مرحله انجام کار تفاوتی بین این دو گروه نیست. در حال حاضر تعداد زیادی از قضات بازنشسته و اعضای هیئت علمی دانشگاههای سراسری که سابقه زیادی در ذمه وکالت دارند با تهران وکیل همکاری می نمایند. موسسه حقوقی تهران وکیل با بیش از هزاران پرونده موفق و فعالیت در بیش از 22 استان کشور با شعار ( عدالت برای همه ) توقیق خدمت به هموطنان گرامی دارد. گروه وکلای عدل آوران دادگر در بخش‌های، حقوقی، کیفری، ملکی، ثبتی، بین المللی و دیگر امور حقوقی با ارائه مشاوره حقوقی، قبول وکالت و ارزیابی پرونده‌ها، موکلین را از روند رسیدگی، درصد موفقیت و شرایط کلی پرونده آگاه می سازد. همچنین برای افرادی که نیازمند تنظیم دادخواست و لوایح حقوقی هستند متون مورد نظر را توسط بهترین وکیل پایه یک دادگستری ارائه می‌دهد. در سامانه ی دادسان شما می توانید از تخصص وکلای تهران استفاده کرده و از بهترین وکیلی که در زمینه ی حقوقی مورد نظر شما متخصص است در تهران مشاوره بگیرید.

  • وی همچنین باید از تمامی دستورالعمل ها و بخشنامه ها در کنار قوانین و مقررات مالی و حقوقی مطلع باشد.
  • پس از پذیرفته شدن در آزمون وکالت، باید دوره‌ای به نام دوره‌ی کارآموزی را بگذراند که این دوره تقریبا ۱۸ ماه می‌باشد و پس از آن در مراسم تحلیف مجاز به حضور می‌باشد.
  • وکالت در دعاوی کیفری علاوه بر اینکه سختی و پیچیدگی هایی دارد حساسیت بسیار زیادی نیز دارد زیرا وکیل اگر به وکالت از شاکی به پرونده ورود کند می تواند موجب فرار مجرم از مجازات و عدم دسترسی شاکی به حقوق خود شود.
  • بهترین وکیل خانواده باید فرصت کافی برای مطالعه و رسیدگی به پرونده شما را برای خود فراهم آورد.

مطابق با قانون مجازات اسلامی هیچ گونه عملی جرم نیست مگر این که قانون گذار آن عمل را تحت عنوان جرم شناخته باشد و برای آن مجازات در نظر گرفته باشد. گذشته از سوء استفاده برخی افراد از این رهگذر، بطور کلی باید گفت با پایان مهلت قرارداد اجاره ، مستاجر باید یا با صاحب ملک به توافق برسد. یا اینکه کوشش کند در اولین فرصت قانونی ملک را تخلیه نماید.

وکالت پایه دو دریافت می کردند و بعد از گذشت مدتی پروانه وکالت پایه یک می گرفتند اما این سیستم هم اکنون رد شده و قبول شدگان آزمون مشاوران قوه قضاییه هم بعد از قبولی و طی 18 ماه کارآموزی می توانند به عنوان وکیل پایه یک فعالیت کنند که البته به شرط قبولی در آزمون پایه یک است. همان طور که شما عزیزان هم می دانید و اطلاع دارید خانواده یکی از حساس ترین و مهم ترین و حیاتی ترن عناصر موجود در یک جامعه می باشد، قانون گذار در جهت حفظ و تکریم حریم خانواده قوانین ویژه و محکمی را تصویب نموده است. دعاوی خانواده امکان دارد که برای هر انسانی و در هر خانواده ای ایجاد بشوند.

دعاوی حقوقی

در اصل 35 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران آمده‌ است که در همه دادگاه‌ ها، طرفین دعوا حق دارند برای خود وکیل انتخاب کنند و اگر توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند باید برای آن‌ ها امکانات تعیین وکیل فراهم شود. مالیات از جمله دغدغه هایی است که ذهن همه افراد را به خود مشغول نموده است. بدون شک شما هم در مورد مالیات با مسائل مختلف مواجه هستید. این موضوع برای صاحبان مشاغل و افرادی که در حوزه خرید و فروش ملک فعالیت می نمایند بیش از همه نگران کننده است.

— بهترین وکیل تهران —

شما می‌توانید با مراجعه به سامانه میخک ( سامانه یکپارچه خدمات کنسولی) و ثبت نام در آن، در قسمت نوع وکالتنامه، تنظیم وکالتنامه اقامه‌ی دعوا را انتخاب نمایید، بعد از انتخاب و هماهنگی با به یکی از وکلای سایت، نام ایشان را در وکالتنامه قید نمایید و گزینه ارسال الکترونیکی را تیک بزنید. سپس بایستی جهت تایید و مهر وکالتنامه تنظیمی با در دست داشتن پاسپورت و یا شناسنامه عکسدار و کارت ملی ایرانی خود به نمایندگی تعیین شده در سامانه میخک مراجعه نمایید. در این صورت هیچ نسخه ی فیزیکی به شما تحویل نمی‌گردد و اصل وکالتنامه با مهر و امضای نمایندگی به اداره تایید اسناد وزارت امور خارجه ایران ارسال می‌گردد و وکیل منتخب با مراجعه به واحد مربوطه در ایران با دریافت اصل وکالت نامه، شکایت مقتضی را در جهت احقاق حق شما انجام دهند. مشاوره حقوقی و تخصصی بیشتر وکلای محترم با پرداخت هزینه است.

وکیل دادگستری در دعاوی ملکی در تهران

موسسه ما در کمترین زمان ممکن پس از مشاوره با وکیل می توانید با ارسال پرونده به وکلای ما در کمترین زمان ممکن به نتیجه برسید. گروه مجم9وعه9 حقوقی وکیل پایه یک با کادری مجرب متشکل از وکیل کلیدی و بهترین وکیل زن بهترین وکیل مرد در تهران و سراسر ایران با سابقه درخشان در اختتامیه پرونده های حقوقی به عنوان بزرگترین مرکز مشاوره حقوقی در ایران شناخته می شود. مریم حیدری مهاجرانی، وکیل پایه یک دادگستری تهران، عضو کانون وکلای دادگستری مرکز با حدود ده سال سابقه وکالت صداقت و مسئولیت پذیری در قبال موکل و در جریان قراردادن موکل در خصوص پرونده ایشان. وکیل آماده مشاوره و ارائه خدمات حقوقی و قانونی به شما عزیزان به صورت حضوری و تلفنی و قبول وکالت در کلیه دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده می باشد.

اگه یکی از شما وکیل های مخترم راهنمایی کنید سپاسگذار می شم. چندتا کامنتی که بالا نوشته شده نشان از این داشت که متاسفانه بیشتر مردم با وظایف وکیل آَشنایی ندارند. اکثر مردم، علت عدم نتیجه مطلوب گرفتن در پرونده را، شخص وکیل می دانند و یا حتی در مورادی بیان می کنند که وکیل با طرف مقابل زد و بند داشته است، لطفا دقت بفرمایید که حکم و نتیجه پرونده به دست قاضی محترم دادگاه هست و این قاضی است که تصمیم میگیرد نه وکیل. حتی اگر دو طرف پرونده هم به توافق و تفاهم رسیده باشند، تاثیری در نظر دادگاه نخواهد داشت. این تصویر غلط باید از ذهن مردم پاک شود و بدانند که اثر به قریب به اتفاق وکلا، بسیار زحمت کش و درستکار و متعهد به موکل هستند و تمام تلاش خود را برای پرونده موکل انجام می دهند.