دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل ایران موسسه ثبتی حقوقی دادآرمان 09128400921

دقت داشته باشید که وکالت اصولا با تنظیم سند رسمی و غیر رسمی برای بستن قرارداد عقد وکالت همراه است. اگر قرار است عقد وکالت با سند عادی و غیر رسمی همراه باشد، در اصطلاح میگوییم که وکالت نامه از نوع تنظیمی میباشد . یک وکیل در ایران طبق قوانین مدنی جمهوری اسلامی این اختیار را دارد تا زیر وکالت نامه را تایید کند و از موکل نیز بخواهد آن را امضا کند یا انگشت بزند تا عقد وکالت، رسمیت یابد.

  • در هر امری نیاز به دریافت تجربه از سوی یک متخصص است چرا که متخصصان به واسطه ی تجربیات خود به راه و چاه حوزه تخصص خود اشراف کامل دارند در نتیجه استفاده از یک وکیل پایه یک دادگستری در اوامر حقوقی، درصد موفقیت در پرونده های حقوقی‌تان را تا ۱۰۰ درصد افزایش خواهد داد.
  • فردی که هزاران کیلومتر از کشور دور است قطعا این دغدغه را خواهد داشت که بهترین وکیل طلاق در ایران را چگونه پیدا کند.
  • خدمات حقوقی و پرونده های کیفری می تواند هزینه بر باشد بنابراین باید از کلیه هزینه ها و حقوق خود آگاهی کامل داشته باشید وکیل شما باید بتواند بر آورد دقیق هزینه نماید و بر اساس اطلاعاتی که دارد در همان مشاوره اولیه به شما ارایه دهد.
  • در واقع، نقش وکلای اداری را هر فردی می‌تواند ایفا کند و ربطی به رشته و سطح تحصیلات او ندارد.

وکالت نامه قراردادی است که به موجب آن یکی از طرفین طرف دیگر را تعیین می کند تا از طرف او اقدام کند با انعقاد قرارداد وکالت وکیل و مشتری در برابر یکدیگر حقوق و تعهداتی دارند از روابط حقوقی وظایف و مسولیت های متقابل برخوردارند . برخی از شرکت های دولتی و سازمان های نظامی توانایی این را دارند تا با بودجه خود شرکت یک وکیل اخذ کنند، حال ممکن است این وکیل مربوط به خود سازمان باشد و یا اینکه با بودجه سازمان انتخاب شود، به هر حال طبق این موارد شخص بدون پرداخت هزینه میتواند از وکیل سازمانی استفاده کند. طبق وکالت نامه، مدت زمان مشخصی از سوی موکل تعیین میگردد که وکیل در صورت عدم حضور موکل مراحل قانونی وی را انجام دهد و بعد از آن زمان دیگر وکالت نامه اثر ندارد. باهمت و تلاش مصدّق در روز هفتم اسفندماه لایحه استقلال کانون وکلا تصویب و نهاد وکالت مستقل شد؛ که این روز در تاریخ وکالت دارای اهمیّت خاص است و بعدها هم روز هفتم اسفند به‌عنوان روز «وکیل مدافع» نام‌گذاری شد و هفتۀ منتهی به هفتم اسفند ماه هر سال به عنوان هفته وکیل مدافع یاد می‌شود.

مرجع صالح برای رسیدگی به حل و فصل اختلافات بین کارگر و کارفرما-کاملا کاربردی

دعاوی خانواده یکی از گسترده ترین مسائل حقوقی است که مواردی همچون طلاق، ازدواج، فسخ نکاح، حضانت، مهریه، نفقه، اجرت المثل و … در آن مطرح می شود. یک وکیل، درآمد ثابتی نداره بطور مثال هیچگاه نمیتوان گفت یک بقال یا قصاب چقدر درآمد دارد یک وکیل هست که 200 هزار تومان پول میگیرد در ماه،یک وکیل هم هست که 200 میلیون تومان میگیرد در ماه. در کل هیچ حقوق دقیقی نمیشود تعیین کرد زیرا حرفه وکالت جزء مشاغل آزاد محسوب میشود یک وکیل در ماه های مختلف درآمد متفاوتی دارد مثلا امکان داره این ماه 3 میلیون تومان بگیرد و ماه بعد 500 هزار تومان.

۳٫ وکیل تسخیری ـ در جرائمی که مجازات آنها حسب قانون، قصاص نفس، اعدام، رجم و حبس ابد می باشد چنانچه متهم شخصاً وکیلی معرفی ننماید، تعیین وکیل از طرف دادگاه رسیدگی کننده، الزامی است، که به چنین وکیلی وکیل تسخیری می گویند. 2- تعدادی از وکلا با سه یا ده سال کار احتمالا به قدری اندوخته جمع می کنند که دیگر نیازی به شغل وکالت ندارند و وارد بازار تجارت یا …. می شوند و تعدادی در خارج از کشور ملک و املاک می خرند و تفننی کار و تفریح می کنند. تنها کافیست با ما تماس بگیرید و در حوزه مورد نیاز به بهترین و مجرب ترین وکیل ها از هر نقطه ایران دسترسی داشته باشید.

دفاع در دعوی خلع ید

سن و جنس وكیل ( زن یا مرد بودن ) ملاك و معیار مناسبی برای سنجش خوب بودن یا بد بودن بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران نیست. گاهی اوقات یك وكیل تحصیل كرده جوان بسیار می تواند از یك وكیل سالخورده و به ظاهر با تجربه به كار شما بیاید. زن یا مرد بودن وكیل نیز خیلی اهمیت ندارد و ملاك علم ، شهرت و حسن خلق اوست.

مهاجرت از طریق کار روشی است که به تخصص و تجربه شخص مهاجر تکیه دارد و کاری که شخص در کشور مقصد پیدا می کند هم باید در همین زمینه باشد. در روش دریافت اقامت از طریق تمکن مالی شخص متقاضی باید اثبات کند که هزینه های زندگی در کشور مقصد از قبیل هزینه معیشت و مسکن را می تواند بدون کار کردن و از محل منابع درآمدش تامین کند. مهاجرت با ثبت شرکت بیشتر مناسب افرادی است که پیش از مهاجرت به اصول شرکت داری و اداره کسب و کار و در کل کارآفرینی آشنایی کافی دارند و می توانند همان ایده ها و موضوعات تجاری را در کشور دلخواه خود اجرا و البته مدیریت کنند.