دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل ایران موسسه ثبتی حقوقی دادآرمان 09128400921

می‌توان برای وکیل انتخابی حد و مرزی مشخص کرد که در چه زمینه‌ای اجازه وکالت از طرف موکل دارد و در چه زمینه‌ای خود شخص باید برای آن کار حضور داشته باشد. اکنون که IIL بر شانه غول ها ایستاده است تخصصی ترین مرجع خدمات مهاجرت خاور میانه متولد می گردد. گستره خدمات ما به عنوان یک موسسه مهاجرتی از حوزه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس طلوع می کند و حتی تا آن سوی مرزهای سرد و یخ زده کانادا غروبی ندارد! ما متخصصینی را برای خدمت به شما گرد هم آورده ایم که روزی در تصویب قوانین مهاجرت کشورهایشان به پارلمان و مجلس قانون گذاریمشاوره داده اند.

  • از آن گذشته، بسیاری از برترین وکلای ایران که موفق به اخذ پروانه وکالت از کانون وکلا می‌شوند، نیازی به طی این دوره ندارند و کافی است که دوره کارآموزی خود را بگذرانند تا به طور مستقیم به عنوان وکیل پایه یک شناخته شوند.
  • از سوی دیگر، بیش از دو هزار و ۳۰۰ چهره علمی و دانشگاهی آمریکا، از جمله دارندگان جایزه نوبل، نشان ملی علوم و مدال فیلدز، در نامه‌ای از جو بایدن خواستند برای جلوگیری از «سرکوب وحشیانه» و کشته شدن دانشجویان معترض در ایران اقدام فوری انجام دهد.
  • سامانه مدیریت خدمات کنسولی ( میخک ) با هدف ارائه کلیه خدمات کنسولی به هموطنان در حوزه های گوناگون شامل امور گذرنامه ، امور سجلی ، امور حمایت های کنسولی و قضایی ، تنظیم وکالتنامه ، تأیید اسناد ، گواهی عدم سوء پیشینه ، امور دانشجویی و… می باشد.
  • در سابقه کاری ایشان قبول پرونده‌های کلان حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده و ثبتی نیز مشاهده می‌گردد.
  • یکی از مهم‌ترین پرونده‌های تاریخ قضائی ایران را وکالت کرده و بیشترین حق‌الوکاله را گرفته است؛ چیزی در حدود یک‌ و نیم میلیارد تومان.
  • آنکه کاری به وی واگذار شود [لغت‌نامۀ دهخدا] + وکیل مدافع در زبان انگلیسی ADVOCATE یا LAWYER یا ATTORNEY at Law می‌باشد.

دقت داشته باشید که وکالت اصولا با تنظیم سند رسمی و غیر رسمی برای بستن قرارداد عقد وکالت همراه است. اگر قرار است عقد وکالت با سند عادی و غیر رسمی همراه باشد، در اصطلاح میگوییم که وکالت نامه از نوع تنظیمی میباشد . یک وکیل در ایران طبق قوانین مدنی جمهوری اسلامی این اختیار را دارد تا زیر وکالت نامه را تایید کند و از موکل نیز بخواهد آن را امضا کند یا انگشت بزند تا عقد وکالت، رسمیت یابد.

مراحل اعطای وکالت به وکیل در ایران :

بعد از باشگاه چند نفر خواستن ازمون زورگیری کنن که هنگام دفاع از خود چاقو به یکی از آن ها برخورد کرد. وکلای ایران وکیل در دادگاه بی گناهی ما را با اثبات دفاع مشروع، ثابت کردند. من دو تا برادر دارم که با یکی از اقوام یه معامله ای انجام داددند و یه فقره سفته940 میلیونی دست فامیلمان داده اند. بعد از اینکه برادرهام پول رو به ایشان پرداخت کردند متاسفانه فامیل ما سفته را پس نداد و کل مبلغ سفته را شکایت کرد. تاریخ سفته ها هم خالی بود و اون شخص یه تاریخ بعد از دریافت پول را توی سفته وارد کرده است.

دعاوی خانواده یکی از گسترده ترین مسائل حقوقی است که مواردی همچون طلاق، ازدواج، فسخ نکاح، حضانت، مهریه، نفقه، اجرت المثل و … در آن مطرح می شود. یک وکیل، درآمد ثابتی نداره بطور مثال هیچگاه نمیتوان گفت یک بقال یا قصاب چقدر درآمد دارد یک وکیل هست که 200 هزار تومان پول میگیرد در ماه،یک وکیل هم هست که 200 میلیون تومان میگیرد در ماه. در کل هیچ حقوق دقیقی نمیشود تعیین کرد زیرا حرفه وکالت جزء مشاغل آزاد محسوب میشود یک وکیل در ماه های مختلف درآمد متفاوتی دارد مثلا امکان داره این ماه 3 میلیون تومان بگیرد و ماه بعد 500 هزار تومان.

دفتر وکالت و مشاوره حقوقی فانوس

مهاجرت از طریق کار روشی است که به تخصص و تجربه شخص مهاجر تکیه دارد و کاری که شخص در کشور مقصد پیدا می کند هم باید در همین زمینه باشد. در روش دریافت اقامت از طریق تمکن مالی شخص متقاضی باید اثبات کند که هزینه های زندگی در کشور مقصد از قبیل هزینه معیشت و مسکن را می تواند بدون کار کردن و از محل منابع درآمدش تامین کند. مهاجرت با ثبت شرکت بیشتر مناسب افرادی است که پیش از مهاجرت به اصول شرکت داری و اداره کسب و کار و در کل کارآفرینی آشنایی کافی دارند و می توانند همان ایده ها و موضوعات تجاری را در کشور دلخواه خود اجرا و البته مدیریت کنند.

سن و جنس وكیل ( زن یا مرد بودن ) ملاك و معیار مناسبی برای سنجش خوب بودن یا بد بودن بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران نیست. گاهی اوقات یك وكیل تحصیل كرده جوان بسیار می تواند از یك وكیل سالخورده و به ظاهر با تجربه به كار شما بیاید. زن یا مرد بودن وكیل نیز خیلی اهمیت ندارد و ملاك علم ، شهرت و حسن خلق اوست.