دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل تهران کیست؟ معرفی + آدرس + تلفن تماس ️ گروه وکلای حامیان عدالت

وکیل دادگستری به کسی می‌گویند که از مراجع قانونی اجازه‌ی وکالت در دادگاه‌ها و دفاع از حقوق قانونی موکل خود را دارد. بنا به قاعده، چنین مجوزی را کانون وکلای دادگستری صادر می‌کند، اما به موجب قوانین خاص، اجازه وکالت از نهادهای دیگری هم می تواند صادر شود. مهم‌ترین این نهادها که هم اکنون شکل قانونی دارند، مرکز مشاوران قوه قضاییه است. به طور حتم وکلای زیادی هستند که در شهر تهران و حتی در خارج از تهران و دیگر نقاط کشور در حال فعالیت می باشند و هر یک از آن ها نیز تخصص و تجربه کافی برای حل مشکلات حقوقی و دعاوی کیفری را دارند.

  • ممکن است هنگام بررسی یک قرارداد متوجه وجود بندی شویم که از مفاد آن آگاه نیستیم و یا موقع بررسی و تحلیل پرونده‌ی قضایی خود به اصطلاحات حقوقی زیادی بر بخوریم که معنای آنها را نمی‌دانیم.
  • همانطور که می‌دانید بهترین موسسه حقوقی، موسسه‌ای است که در صورت بررسی پرونده حقوقی موکل و ارزیابی آن پس از مطالعه دقیق متوجه شود امکان انجام وکالت وجود ندارد و یا درصد پایینی احتمال موفقیت پرونده هست از برعهده گرفتن پرونده حقوقی صرف نظر نمود و باعث ضرر مالی و زمانی موکل نمی‌شود.
  • چنان چه قصد داریدبهترین وکیل حقوقی در تهرانرا انتخاب کنید بررسی که آیا ویژگی های زیر را دارد یا خیر.
  • بیشترین سرمایه گذاری ایرانیان از قدیم در حوزه ی ملکی بوده است، در تهران نیز با توجه به هزینه های بالای ملک ممکن است فردی تمام سرمایه و پس انداز خود را در یک معامله ی اشتباه از دست بدهد، به همین دلیل وکیل های ملکی در تهران اماده ی کمک به شما هستند.

فراموش نکنید برای انتخاب یک وکیل خوب به سایت و مطبوعات اکتفا نکنید و حتما با مراجعه‌ی حضوری و در صورت امکان تحقیقات کافی وکیلی را برای مشورت در امور قانونی و حقوقی خود انتخاب کنید. این روزها سایت‌های زیادی در این زمینه به شما مشاوره می‌دهد که با عضویت و استفاده از خدماتشان می‌توانید بنابر موضوع پیش آمده بهترین وکیل مناسب خود را پیدا کرده و در صورت رضایت ارتباط خود را با او حفظ کنید. همچنین سابقه وکالت و مشاوره حقوقی در پروژه های حقوقی شرکت های بزرگ شیلات و کشت و صنعت و شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و … را دارد. امتیاز وی در آزمون به گونه‌ای بوده که در گروه وکلای کانون مرکز و شهر تهران پذیرفته شده است. بهترین وکلای تهران می توانند از محکومیت موکل جلوگیری کنند و یا اینکه منجر به محکومیت های مالی یا غیر مالی طرف مقابل موکل خود شوند.

ارتباط آنلاین با بهترین وکیل

بهترین وکیل تهران به کسی گفته می شود که دارای پرونده های متعدد و مختلف باشد و اکثر موکلا از آن راضی باشند و به قوانین تسلط کافی دارد و در کار خود خبره و حرفه ای است. بهتر است سعی کنیم از مدت‌ها قبل یا از ابتدای رسیدن به سن قانونی یک وکیل خوب و زبده در تهران برای مشورت در امور حقوقی خود پیدا کنیم. می‌توانیم برای انتخاب وکیل از خانواده و دوستان و کسانی در اطرافیانمان که کارهای حقوقی انجام داده‌اند استفاده کنیم. اگر در خانواده و دوستان شما شخصی هست که دانشجوی حقوق بوده و یا تحصیلات حقوقی دارد می‌تواند به شما در انتخاب وکیل و پیدا کردن شماره وکیل در تهران کمک کند.

در انتخاب بهترین وکیل تهران هم باید دقت زیادی وجود داشته باشد. در شهر تهران وکلای بسیاری مشغول فعالیت هستند که در زمینه‌ های مختلف وکالت میکنند. انتخاب بهترین وکیل متناسب با شرایط در شهر تهران ساده‌تر است. همیشه بهتر است برای حل مشکلات حقوقی از بهترین وکیل تهران کمک گرفت تا به بهترین شکل مشکلات حقوقی و کیفری را حل نماید در کوتاه ترین زمان رای را به نفع شما اخذ نماید. یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین وکیل تهران متعهد بودن است و زمانی که دفاع از فردی را قبول می کند باید آن را بهترین شکل ممکن انجام دهد تا موکل با مشکلات دیگری روبه رو نشود. به همین دلیل بهترین وکیل باید به بهترین شکل و در کوتاه ترین زمان انجام دهد تا موکل بتواند به او اعتماد کند.

وکیل پایه یک دادگستری  :

پس از پذیرفته شدن در آزمون وکالت، باید دوره‌ای به نام دوره‌ی کارآموزی را بگذراند که این دوره تقریبا ۱۸ ماه می‌باشد و پس از آن در مراسم تحلیف مجاز به حضور می‌باشد. مراسم تحلیف، مراسمی است که در آنوکیلطی تشریفاتی سوگند نامه‌ای یاد می‌کند و از وی به عنوانوکیل دادگسترییاوکیل پایه یک دادگسترییاد می‌شود و به این درجه می‌رسد. یاری گرفتن از وکیل پایه یک دادگستری در مسائل و پرونده های حقوقی با استناد به تجربیات و قوانین گوناگون کمک می‌کند تا با آگاهی حداکثری از حقوق خود، مسائل و مشکلات حقوقی و قضائی خود را با هزینه و زمان کمتر حل کنید. خیلی از افراد از ما سوال می پرسند که چه موقع باید به سراغ یک وکیل حقوقی در تهران برویم. در چنین مواقعی نیز بهتر است از همان ابتدا به سراغ یک وکیل درجه یک بروید و تمام کار را به او بسپارید.

هر بخش از دعاوی حقوقی مانند وکیل طلاق، وکیل خانواده، وکیل مهریه، وکیل بانکی، وکیل املاک، وکیل کیفری و…. نیازمند بهترین وکیل در همان زمینه می باشد که تیم وکلای ایران پارس اکسپرت با سابقه و تجربه چند ساله و با کمک بهترین وکلای تهران در تمام زمینه های حقوقی می تواند پرونده شما را به سرانجام برساند. موسسه‌ی حقوقی تهران وکیلنیز می‌کوشد همواره تا با ارائه‌ی بهترین وکلای تهران به شما این روند را کوتاه تر کند و موجب شود تا هزینه‌های گزاف نپردازید و با اخذ هزینه‌ی مناسب و معرفی وکلای متبحر موسسه‌ی خود به شما به نتیجه‌ی مطلوب برسید. البته با شیوع بیماری کرونا می‌توانید به صورت آنلاین و یا مشاوره‌ی تلفنی با گروه وکلای تهرانوکیلصحبت نمایید و از آن‌ها مشاوره بگیرید. دکتر کارن روحانی، وکیل پایه یک دادگستری تهران و عضو اصلی و نائب رئیس هیئت مدیره وکلای دادگستری مرکز و استادیار حقوق بین‌الملل می‌باشد.