دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان وکیل در اصفهان

در این شرایط جست و جو در بلاگ وکیل اصفهان و یافتن پاسخ، بهترین گزینه‌ی پیشنهادی برای شما می‌باشد. به علاوه مهدی علیجانی، بهترین وکیل مردمی و بین‌المللی در اصفهان، با توجه به این موضوع خاص امکان درج سوالات در قسمت نظرات را برای شما فراهم کرده است. از امور مربوط به خانواده می‌توان به بحث نفقه، مهریه و تمکین اشاره کرد.

  • آقای حامد امیری از وکلای دادگستری شهر اصفهان و دارای پروانه وکالت پایه یک هستند.
  • سایت وکیل حقوقی در اصفهان یکی از راه های ارتباطی با وکیل پایه یک دادگستری است که می تواند تصمیمات لازم را در اختیار افراد قرار دهد.
  • تنظیم قرار داد توسط یک وکیل خبره ، از مهترین راهکار های پیشگیری از وقوع اختلافات در پرونده های قضایی است.
  • از امور مربوط به خانواده می‌توان به بحث نفقه، مهریه و تمکین اشاره کرد.

از سوابق شاهنگیان می‌توان به وکیل دفتر حمایت ایثارگران، جانبازان و ضابطین بسیج، عضو سابق شورای حل اختلاف، کارآموز قضایی از طرف دانشگاه به مدت یکسال و… اشاره کرد. با وکیل شاهنگیان شما می‌توانید درست‌ترین راهکار قانونی را برای پرونده‌های حقوقی خود یافته و بدون اتلاف وقت به نتیجه مطلوب خود برسید. حمیدرضا مجیری وکیل خوب در اصفهان، دارای مدرک کارشناسی ارشد، با ۱۵ سال سابقه کار وکالت، که از سال ۱۳۸۶ شروع به فعالیت نموده و برای پیشبرد پرونده های حقوقی،کیفری،خانوادگی و ثبتی خود در شهر اصفهان و هر کجای کشور هستید. امید تاجمیر ریاحی وکیل پایه یک دادگستری اصفهان فارغ التحصیل رشته حقوق خصوصی از دانشگاه اصفهان دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری ایشان با وکالت تخصصی در زمینه دعاوی حقوقی و دعاوی ملکی دارای پرونده های موفقی می باشد. او کارشناس دادگاه محسوب می شود و در حل مشکلات حقوقی و کیفری دارای ارزش و اعتبار قضایی است.

وکیل چه وظایفی دارد ؟

برای اثبات مالکیت در این موارد سند‌هایی در مراکز مربوطه تنظیم می‌شوند که دارای اعتبار قانونی هستند. از این صفات حرفه‌ای می‌توان به رازنگه‌دار بودن و امانت‌داری، موقعیت‌سنج بودن و واقع‌بینی، باتجربه بودن و کاربلدی، دانش آکادمیک و جامع، آزادی عمل و استقلال اشاره کرد. به طوری که نیاز شما با راحت‌ترین و سریع‌ترین راه‌حل ممکن برطرف خواهد شد.

عضو کانون وکلای دادگستری

دعاوی حقوقی ( ازجمله امور حسبی تحریر و تقسیم ترکه، مطالبه سهم الارث، مطالبه ثمن و اسناد تجاری ، ابطال قرارداد و وجه التزام سنگین و همچنین امور مرتبط قراردادها مانند الزام به انجام تعهدات قراردادی). کد اصفهان یا پیش شماره تلفن اصفهان ۰۳۱ میباشد جهت تماس با وکیل ها و شماره تلفن ثابت آنها می‌توانید کد ۰۳۱ را بگیرید. در لیست بالا میتوانید شماره تلفن ثابت وکیل های اصفهان را مشاهده نمایید. هر روزه در شهر اصفهان پرونده های حقوقی زیادی وجود دارد که نیاز به وکیل های خوب و موسسات حقوقی جهت انجام آنها دارند هر روز وکیل ها و موسسات حقوقی زیادی در اصفهان مشغول به انجام و ارائه خدمات حقوقی در شهر اصفهان می باشند. به دلیل پیچدگی و گستردگی قوانین و همچنین تغییرات احتمالی در آنها کمک گرفتن از یک وکیل خوب در اصفهان بسیار لازم به نظر می رسد.

مریم پارسا وکیل پایه یک دادگستری اصفهان

دارای پروانه وکالت به شماره 1457 از کانون وکلای دادگستری که در سال 1387 صادر شده است. آقای شبیه گردان دارای مشاوره حضوری و غیر حضوری می‌باشد که با تعیین وقت قبلی و همراه با هزینه است. دارای پروانه وکالت به شماره از کانون وکلای قوه قضایی که در سال 1391صادر شده است.