دسته‌ها
اخبار

بیانیه ده‌ها وکیل ایرانی درباره خیزش سراسری: وظیفه ما دفاع از ملت در برابر تجاوز حکومت است-وکیل آگاه

وکلای معرفی شده، جزو بهترین وکیل در تهران هم شناخته و معرفی شده اند. هنگامی که اوراق حقوقی توسط وکیل در ایران به نحو احسن تنظیم می شوند و لوایح قضایی و اصل طرح دعوا نیز ایین دادرسی کشور انجام می شوند، متقابلا پیگیری و دفاع در جلسه رسیدگی نیز با سرعت بیشتری صورت خواهد گرفت . همین موضوع باعث میشود که علاوه بر تسریع مراحل دادرسی و جلوگیری از به هدر رفتن زمان طرفین دعوا، پرونده با نتیجه ی مطلوب تری همراه خواهد شد. مجله برترین وکیل، بصورت تخصصی در زمینه معرفی وکلای خوب در تهران و شهرهای ایران فعالیت می کند. هدف ما در برترین وکیل، معرفی بهترین و مجرب ترین وکلای دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، حقوقی، مهاجرت و … در سراسر ایران می باشد.

  • برای دریافت راهنمایی بیشتر به واتساپ دادنیک پیام دهید تا مشاوره حقوقی رایگان دریافت کنید.
  • با رشد جمعیت و پیشرفت تکنولوژی، قوانین نیز متقابلا پیچیده تر می شوند.
  • در صورتی که برای ثبت نام در هر یک از این سامانه‌ها نیاز به راهنمایی دارید، از طریق واتساپ با کارشناسان حقوقی موسسه دادنیک در ارتباط باشید.
  • بعد از مدت زمان گفته شده، دادنامه طلاق دریافت می‌شود و در صورت تمایل شما با پرداخت هزینه در دفتر طلاق به ثبت می‌رسد.
  • در این مبحث قصد داریم راجب بهترین وکیل ایران برای شما بگوییم که چه کسی است و چگونه می شود آن را برای مشاوره و قبول جلسه گذاشت.

در صورتی که قرار باشد وکلای تیم دادنیک پرونده شما را انجام دهند، راه‌های وکالت دادن به وکیل در ایران را به شما توضیح می‌دهند. تا زمان شروع پرونده باید مدارک مورد نیاز را به دفتر دادنیک (واقع در سعادت آباد) ارسال کنید. در طول انجام پرونده یک پشتیبان خواهید داشت که به صورت هفتگی یا ماهانه گزارش کاملی از روال پرونده در اختیار شما قرار می‌دهند. برای دریافت راهنمایی بیشتر به واتساپ دادنیک پیام دهید تا مشاوره حقوقی رایگان دریافت کنید. این دسته از فارغ‌التحصیلان حقوق پس از طی دوره کارآموزی خود و پیش از اخذ پرونده وکالت پایه یک،‌ می‌توانند اقدام به دریافت پروانه وکالت پایه 2 دادگستری کنند.

اهمیت وجود وکیل در ایران

او در حال حاضر وکالت برخی پرونده‌های خانواده هاشمی رفسنجانی را به عهده دارد و به صورت همزمان وکالت بسیاری از چهره‌های مشهور را به عهده گرفته است. در این مطلب برخی از پرونده‌های وکلای معروف و سرنوشت آن‌ها را مورد بررسی قرار دادیم و همچنین در گفتگو با وکیل‌های مختلف هر چه نکات پنهان از تعرفه‌ها و قیمت‌ها و نحوه کار آن‌ها که می‌خواستید بدانید را به دست آوردیم. بسیاری از وکلا و موسسات حقوقی چند شماره با برای دسترسی عام قرار می دهند تا مردم بتوانند اول مشکل خود را به فرم تلفنی با مشاورین و وکلای متخصص در بین بگذارند و در فرم لزوم به فرم حضوری به دفتر نمایندگی مراجعه کنند. یک وکیل عالی سعی ندارد که قاضی پرونده را گمراه کند و او را از مسیر پرونده دور کند.

. وکیل طلاق

اعضای تحریریه در جهت افزایش آگاهی و اطلاعات کاربران سایت، همه روزه مقالات کاربردی در حوزه فعالیت‌های دادسو منتشر و بروز رسانی می نمایند. لازم به ذکر است که این مقالات هیچ وقت جای مشاوره با وکیل متخصص را نخواهد گرفت. نتیجه قطعی هر پرونده ای توسط قضات محترم دادگستری تصمیم گیری می شود و اینکه انتظار داشته باشیم وکیل تضمین نتیجه ای را دهد که تماما در آن دخیل نیست، کار درستی نمی باشد. وکیل دادگستری تمام تلاش خود را می کند تا با اراِیه مدارک درست و قانونی و همچنین نوشتن لایحه حقوقی تخصصی و صحبت های محکمه پسند در جلسه دادگاه، قاضی پرونده را قانع و ایشان را در رسیدن به حقایق کمک کند. از شما، بابت اینکه تجربه شخصیتان از کار حقوقی به وکلای معرفی شده در این لیست را با ما در میان گذاشتید، بسیار ممنون هستیم و امیدواریم در انتخاب وکیل خوب برای دیگر کاربران مفید باشد. سلام.توی این مقاله وکیل های خوب تهران رو معرفی کردن خب چرا باهاشون تماس نمیگیرید؟من اکثرشون رو میشناسم و واقعا هم جز بهترین وکیل های تهرانن، معروف هم هستن، ( البته به جز آقای کشاورز محترم که متاسفانه فوت شدن) بقیه همگی دفتر دارن و می تونید راحت ازشون مشاوره بگیرید.

تماس با مدیریت جهت اخذ نوبت  :09155987611

حتی پیش بینی نیز نمیتواند نتیجه قطعی هر پرونده‌ای باشد چرا تصمیم گیری نهایی و صدور رای برعهده وکیل نیست. چندتا کامنتی که بالا نوشته شده نشان از این داشت که متاسفانه بیشتر مردم با وظایف وکیل آَشنایی ندارند. اکثر مردم، علت عدم نتیجه مطلوب گرفتن در پرونده را، شخص وکیل می دانند و یا حتی در مورادی بیان می کنند که وکیل با طرف مقابل زد و بند داشته است، لطفا دقت بفرمایید که حکم و نتیجه پرونده به دست قاضی محترم دادگاه هست و این قاضی است که تصمیم میگیرد نه وکیل.