دسته‌ها
اخبار

تشیع اشتباه | جوزف مارگولیس | حکم


منم تموم کردم آ،ین انشا با یک ادعای تحریک آمیز: اگرچه امروز صف طول، در انتظار ضربه زدن به آن است، واقعیت این است که واحد SCORPION دقیقا همان کاری را انجام می داد که رهبران ممفیس در داخل و خارج از اداره پلیس می خواستند. قبل از فیلم قتل تایر نیکو،، هیچ ، به وحشیگری معمولی و معمولی SCORPION اعتراض نکرد. حداقل، هیچ ، در مقام قدرت. برع،، بزرگان شهر از این واحد ستایش ،د و آن را به کاهش نرخ جرم و جنایت نسبت دادند. اما اکنون که امر اجتناب ناپذیر اتفاق افتاده است، همه مردم خوب ممفیس شوکه و وحشت زده شده اند.

برای من سخت است که تحقیر خود را نسبت به این ظهور دیرهنگام پنهان کنم. اینطور نیست که واحد در سایه کار کند. دقیقا برع،؛ عملیات SCORPION همانطور که شایسته یک ارتش اشغالگر است، به طرز آشکاری تهاجمی بود. با طراحی، افسران آن عمداً یک هوای تهدیدآمیز از نیروی طاقت فرسا و تمایل به استفاده از آن را منتقل ،د. آنها صرفاً آ،ین تکرار از “جوخه ها را بیرون بپریدنسخه هایی از آن برای دهه ها محله های مختلف شهری را به وحشت انداخته است.

همانطور که قبلاً گفته ام، اگر می خواهید فرهنگ این واحد را درک کنید، مهم ترین فیلم، فیلم دوربین قطبی نیست که پنج افسر را در حال ضرب و شتم آقای نیکو، تا حد مرگ شکار کرده است، بلکه اولین ویدیو است که ضبط شده است. لحظاتی پس از توقف ماشینش. در این مرحله، پلیس هیچ چیز در مورد آقای نیکو، نمی دانست جز اینکه او یک مرد سیاهپوست بود که ظاهراً بی احتیاطی رانندگی کرده بود. آنها هیچ دلیلی نداشتند که باور کنند او مسلح یا خشن است و حتی تا به امروز، هیچ افسری پیشنهاد نکرده است که او را قبلا دیده‌اند. آنها حتی نمی‌گویند که او را با شهرت می‌شناختند. برای آنها، او صرفاً یک راننده مرد سیاهپوست جوان بود که ممکن است بی احتیاطی رانندگی کرده باشد و نه بیشتر. با این حال هیچ راهی برای توصیف رفتار افسران وجود ندارد، مگر اینکه رفتار پرخاشگرانه، توهین آمیز، جنگ طلبانه و توهین آمیز باشد. و این در یک خیابان عمومی در اوایل شب، برای تماشای همه جهان.

اگر ،ی در قدرت می خواست بداند SCORPION چگونه کار می کند، تنها کاری که می کرد این است که از افرادی که زیر چکمه آن زندگی می ،د بپرسید. اگر سیاستمداران و رسانه ها نسبت به SCORPION ناآگاه بودند، فقط به این دلیل است که به اندازه کافی برای پرسیدن اهمیتی نداشتند. اما به همان اندازه محتمل است که آنها می دانستند و نمی دانستند. م،ای به حاشیه رانده شدن این است: هیچ ، در قدرت تا زم، که بدترین اتفاق نیفتاده است به واقعیت زندگی شما توجه نمی کند، و حتی در آن زمان، آنها فقط به اندازه ای گوش می دهند که داستان شما با روایت آنها مطابقت داشته باشد.

و روایتی که شکل می گیرد این است که این یک مشکل پلیسی است و نه چیزی بیشتر. پرزیدنت بایدن در سخنر، خود در مورد وضعیت اتحادیه درخواست قابل پیش بینی برای آموزش بهتر پلیس را مطرح کرد، گویی که مشکل خشونت پلیس تنها در داخل اداره پلیس است. اما من معتقدم سرلین دیویس رئیس پلیس ممفیس وقتی به کمیته ایمنی عمومی شورای شهر ممفیس گفت که افسران ممفیس “استثنایی” آموزش. و ما باید جاستین اسمیت افسر ممفیس را قبول کنیم که در یک جلسه اداری گفت که “از آموزش و تاکتیک های دفاعی ارائه شده استفاده کرد [him] به ،وان افسر پلیس ممفیس در تلاش برای دستبند زدن» نیکو،.

حقیقت سخت اینجاست: وقتی نیکو، را دستگیر ،د، افسران واحد SCORPION دقیقاً همان کاری را انجام دادند که برای انجام آن آموزش دیده بودند. دقیقاً همان کاری که توسط بخشی که آنها را به نوک نیزه در آ،ین جنگ علیه جنایت تبدیل کرده بود، تشویق می ،د. دقیقاً همان کاری که توسط شهری که برای نتیجه گیری بی تاب بود تشویق شدند. مسلماً این مورد در مورد ضرب و شتم بی‌رحمانه‌ای که بعد از آن انجام شد صدق نمی‌کند، اما آن ضرب و شتم فقط به این دلیل اتفاق افتاد که ممفیس ابتدا یک واحد پلیس را ایجاد کرد، آزاد کرد و از آن دفاع کرد که خواستار اطاعت بی‌چون و چرا از قدرت بود، هر چقدر هم که توهین آمیز باشد. زم، که نیکو، به اندازه کافی متعهد نبود، پنج جنگجو با غرور زخمی او را مجبور ،د که تاوان جانش را بدهد. افسران واحد SCORPION تا لحظه ای که قهرمان نبودند، قهرمان بودند، و همه می توانستند – و باید – آن دقیقه را از لحظه ای که SCORPION برای اولین بار به خیابان های ممفیس برخورد کرد، می دیدند.

بنابراین، بله، ما حق داریم بپرسیم چگونه می‌تو،م اداره پلیس ممفیس را “تعمیر” کنیم. این بخشی است که به شدت نیاز به تغییر فرهنگ دارد، همانطور که قبلاً بحث کرده ام. اما ما باید همدستی خود را در ایجاد مشکل درک کنیم. به همین دلیل منطقی نیست – در واقع چرا نتیجه مع، دارد – که فرض کنیم می‌تو،م مشکل را فقط با اشاره انگشت اتهام به سمت اداره یا رئیس، یا حتی بدتر از آن، صرفاً با محاکمه پنج افسری که نیکو، را کشتند، حل کنیم. بله، این افسران باید تحت پیگرد قانونی قرار گیرند، اما این مشکلی نیست که بتوان آن را به سادگی با مقصر دانستن اداره یا هر، در داخل آن حل کرد.

همراه با دادست،، این فرصتی است برای الف بررسی رویداد Sentinel. ما باید با ظرفیت و دلسوزانه بخواهیم چی شد? ما باید لنز خود را به وسیع‌ترین محدودیت‌های علیت گسترش دهیم، بسیار فراتر از سؤالات محدود در مورد شبی که تایر نیکو، درگذشت، آموزش‌هایی که این افسران دریافت ،د، یا حتی اینکه چرا رئیس دیویس این واحد را در وهله اول ایجاد کرد، حتی اگر او مجبور بود سابقه خشونت آمیز واحدهای مشابه در سراسر کشور را می شناسند. ما حتی باید فراتر از فشارهایی که او از سوی شهردار یا دیگر رهبران ممفیس با آن روبرو بود، برویم. پاسخ به این سوالات مشکل را روشن می کند اما آن را حل نمی کند.

زیرا در پس همه این سؤالات مفهومی از «آنها» نهفته است. قتل تایر نیکو، از ما می‌خواهد تا در عمیق‌ترین و دردناک‌ترین سطح، پیچیدگی شدید ما و آن‌ها در ممفیس را بررسی کنیم. و تصور نکنید که چون رهبری شهر ممفیس عمدتا سیاه پوست است، سیستم حقوقی کیفری در شهر با این ت،یمات مشکلی ندارد. اگر چنین تصور ساده لوحانه ای می توانست زنده بماند تاریخ پیچیده نژادی مجازات در نیم قرن گذشته، که توسط جیمز فورمن، استاد حقوق دانشگاه ییل به خوبی بیان شده بود، مطمئناً نباید از ویدیوی ضرب و شتم پنج افسر سیاه پوست یک مظنون سیاهپوست جان سالم به در ببرد.

نه، این باور که «ما» تهدید می‌شویم تا زم، که «آنها» به پایان نرسند را نمی‌توان به راحتی در دسته‌های باریک نژاد یا طبقه جای داد. با این حال می توان در برابر این باور مقاومت کرد. می توان بر آن غلبه کرد. اما تنها در صورتی که مستقیم، صادقانه و آشکارا با آن مق، شود. اداره پلیس ممفیس فکر می‌کند که چه ،، را پلیس می‌کنند و چرا این تفاهم، به طور ضمنی، اگر نه صریح، توسط رهبران شهر پذیرفته شد؟ چرا یک فراخوان فوری برای امنیت عمومی بی‌تفاوتی نسبت به رنج عمومی ایجاد می‌کند؟ کدام امور عمومی برای ممفیس مهم است؟ در ممفیس ما کی هستیم و آنها کیستند؟

و هنگامی که ممفیس می آید در نهایت به ظهور که آنها وجود ندارند، فقط ما هستیم، خبرم کن.


منبع: https://verdict.justia.com/2023/02/10/the-wrong-epiphany