دسته‌ها
اخبار

جمعه، 14 آوریل 2023 – چقدر جذاب


«امی و، و محدودیت‌های آزادی آکادمیک»: بنیاد حقوق فردی و بیان مطالبی را منتشر کرده است این ویدیو در یوتیوب.

و در پوشش خبری، Ximena Conde از The Philadelphia Inquirer گزارش می دهد که “امی و، از پن لاو پرونده خود را به استادان کالج می‌رساند تا بتواند حمایت آنها را جلب کند. امی و، در مواجهه با یک جلسه استماع انضباطی در Penn Law به دلیل اظهارات بحث برانگیز در طول سال‌ها، سعی کرد اساتید را در سراسر کشور جذب کند تا مدرسه‌اش را تحت فشار قرار دهد تا برنامه‌های شنیداری را کنار بگذارد.

نوشته شده در 22:04 توسط هوارد باشمن



“دادگاه استیناف ایالات متحده چالش آزادی بیان را در قاعده رفتار وکیل می سنجد”: دیوید توماس از رویترز دارد یک گزارش که شروع می‌شود، «یک دادگاه استیناف فدرال در فیلادلفیا در روز پنجشنبه این سوال را مطرح کرد که آیا یک م،ع آزادی بیان و وکیل پنسیلو،ا می‌توانند چالش متمم اول خود را علیه تصویب قانون حرفه‌ای ضد آزار و تبعیض برای وکلا در ایالت پیگیری کنند.»

می تو،د دسترسی داشته باشید از طریق این لینک صوت بحث شفاهی دیروز در مقابل هیئت سه قاضی دادگاه استیناف ایالات متحده برای بخش سوم.

نوشته شده در 21:58 توسط هوارد باشمن



“برنامه نوار تگزاس سوالاتی در مورد “بی ادبی” و آزادی بیان در پی اختلافات دانشکده حقوق استنفورد اضافه می کند: آرون سیباریوم از The Wa،ngton Free Beacon دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:54 توسط هوارد باشمن



«آنچه که دانشجویان حقوق باید از جنجال دانشکده حقوق استنفورد که شامل اختلال در سخنر، یک قاضی فدرال است، حذف کنند: ،مت اول در یک مجموعه». اساتید حقوق ویکرام دیوید آمار و جیسون مازون دارند این انشا آنلاین در حکم Justia.

همچنین به صورت آنلاین در Justia’s Verdict، استاد حقوق نیل اچ. بوکانان مقاله ای دارد با ،وان “بی،ه ای عمومی درباره دانشجویان حقوق (و دیگران) که مانند کودکان عمل می کنند، از یک رئیس دانشگاه تخیلی – یا، حادثه استنفورد آن چیزی نیست که شما فکر می کنید” در “Dorf on Law”، بوکانان یک پست وبلاگ مرتبط با ،وان “خشم ساختگی و حمله جناح راست به آموزش عالی

و نیکو پرینو به صورت آنلاین در لس آنجلس تایمز مقاله ای با ،وان “دوستان پردیس کالج، اختلالات شما به ،وان آزادی بیان به حساب نمی آید

نوشته شده در ساعت 21:45 توسط هوارد باشمن



“کلارنس توماس وارد منطقه خطر می شود”: روت مار، ستون نویس دارد این انشا آنلاین در واشنگتن پست.

نوشته شده در 21:34 توسط هوارد باشمن



“قاضی دادگاه استیناف ایالات متحده با تحقیقات نادری در مورد صلاحیت، سوء رفتار مواجه است”: بلیک بریت،ا و اندرو گودسوارد از رویترز دارند این گزارش.

و در وبلاگ “Patently-O”، دنیس کراچ پستی با ،وان “مرکز فدرال بررسی دقیق قاضی نیومن را تایید کرد

نوشته شده در 7:36 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“قاضی ساموئل آلیتو به طور موقت دسترسی به داروی سقط جنین را تمدید می کند، در حالی که دادگاه عالی پرونده را بررسی می کند”. آریان د ووگ، تیرنی اسنید و دوان کول از CNN این گزارش.

شما می تو،د سفارشات امروز را مشاهده کنید اینجا و اینجا.

نوشته شده در 19:24 توسط هوارد باشمن



“کوید پرو کرو: موضع کلارنس توماس در قبال افشاگری در واقع توسط رویه قضایی او روشن شده است.” داهلیا لیتویک و مارک جوزف استرن دارند این مقاله فقهی آنلاین در Slate.

نوشته شده در 4:58 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“دادگاه استیناف تصمیم خواهد گرفت که آیا وکلا می توانند از هزینه های صندوق مش، در پرونده های تلفیقی فرار کنند یا خیر”: آلیسون فرانکل “در مورد پرونده” از رویترز است این پست در مورد درخواست تجدید نظر من سه شنبه آینده در مقابل هیئتی متشکل از سه قاضی بحث خواهم کرد دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه نهم در فینی،، آریزونا نشسته است.

با این حال، ،وان پست ممکن است کمی گمراه کننده باشد، زیرا موضوع این است که آیا هزینه های صندوق مش، MDL را می توان در برابر پرونده هایی ارزیابی کرد که هرگز بخشی از روند MDL نبودند زیرا هرگز در هیچ دادگاهی ثبت نشده بودند، در دادگاه ایالتی ثبت شده اند یا خیر. پس از بسته شدن MDL در دادگاه فدرال ثبت شد، صرفاً به این دلیل که وکیل شاکیان در این پرونده‌ها نیز از موکلان در دادرسی MDL نمایندگی می‌،د.

نوشته شده در 4:28 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



درخواست از کلارنس توماس برای شهادت در سنا می‌تواند جرقه‌ای برانگیخت. برخی از گروه‌ها از کمیته قضایی سنا می‌خواهند که از یک قاضی فعلی درباره گزارش‌های مربوط به رابطه او با یک اهداکننده ثروتمند جمهوری‌خواه بشنود. مایکل ماک،ون از رول کال دارد این گزارش.

نوشته شده در 2:22 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«چرا معضل اخلاقی کلارنس توماس دادگاه عالی را تغییر نمی دهد. سنت اجازه دادن به خود پلیس دیوان عالی ادامه دارد. رئیس قوه قضائیه سابقه مقاومت در برابر قو،ن اخلاقی رسمی را دارد: لورا لیتوان و بیلی هاوس از اخبار بلومبرگ این گزارش.

نوشته شده در 1:36 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«محل فدرال شکایت از قاضی 95 ساله را تأیید کرد»: Riddhi Setty از قانون بلومبرگ است یک گزارش که شروع می‌شود، «شورای قضایی حوزه فدرال وجود شکایت علیه قاضی پائولین نیومن توسط قاضی ارشد کیمبرلی ا. مور را تأیید کرد و گفت که روند تحقیقات در حال انجام است».

را دادگاه استیناف ایالات متحده برای منطقه فدرال به صورت آنلاین یک «بی،ه شورای قضایی حوزه فدرال، به همراه سفارشات مربوط به تاریخ 24 مارس 2023 (تا حدی ویرایش شده) و 13 آوریل 2023.

نوشته شده در 1:30 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“دیوان عالی، طرح چالش های قانون اساسی را برای آژانس های فدرال آسان تر می کند”: آریان د ووگ از CNN دارد این گزارش بر یک حکم که دیوان عالی آمریکا امروز صادر شد.

قاضی النا کاگان نظر دادگاه را در سال جاری ارائه کرد Axon Enterprise, Inc. v FTC، شماره 21-86. قاضی کلارنس توماس نظر موافقی صادر کرد. و قاضی Neil M. Gorsuch نظر موافق در این قضاوت صادر کرد. می تو،د به استدلال شفاهی دسترسی داشته باشید از طریق این لینک.

نوشته شده در 1:18 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



،ت بایدن از دادگاه عالی می‌خواهد تا دسترسی گسترده به قرص سقط جنین را بازگرداند. در یک درخواست اضطراری، وکلای ،ت از قضات خواستند تا تمام حکم قاضی تگزاس مبنی بر تعلیق یک داروی سقط جنین رایج را متوقف کنند. آدام لیپتاک از نیویورک تایمز این گزارش.

رابرت بارنز و آن ای. ماریمو از واشنگتن پست گزارش می دهند که «و، دادگستری از دادگاه عالی می خواهد دسترسی به قرص سقط جنین را بازگرداند

جس براوین و لورا ،یستو از وال استریت ژورنال گزارش می دهند که “دادگاه عالی با آزمایش جدید سقط جنین با پرونده Mifepristone مواجه شد. و، دادگستری از دادگاه عالی می‌خواهد که دسترسی به قرص‌های سقط جنین را حفظ کند

و ال، سویر از واشنگتن تایمز گزارش می دهد که “و، دادگستری مبارزه با قرص سقط جنین را به دادگاه عالی می برد

می تو،د به درخواست اقامت ،ت فدرال دسترسی داشته باشید در این لینک. و می تو،د به برنامه اقامت داروساز دسترسی داشته باشید در این لینک.

نوشته شده در ساعت 12:06 توسط هوارد باشمن



“پرزیدنت بایدن سی و دومین دور نامزدهای قضائی را معرفی کرد”: کاخ سفید صادر کرده است این خبر امروز با اعلام نامزدها به پنجم و نهم مدارها

نوشته شده در 11:58 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/04/14/#202416