دسته‌ها
اخبار

درک ورشکستگی در داکوتای شمالی – 3 اشتباهی که هنگام تشکیل پرونده باید از آن اجتناب کنید


ورش،تگی در داکوتای شمالی به منظور دادن فرصتی دوباره به بدهکاران پس از تحمل بدهی قابل توجه است. ورش،تگی می تواند فرآیند دشواری باشد، اما یک وکیل خوب در داکوتای شمالی می تواند از ابتدا تا انتها به شما در ورش،تگی کمک کند. با این حال، در اینجا برخی از اشتباهات رایج وجود دارد که باید هنگام گذراندن فرآیند ورش،تگی از آنها اجتناب کرد:

ورش،تگی در دادگاهپرداخت وام دانشجویی

داکوتای شمالی تنها ایالت در ایالات متحده است که دارای یک بانک ،تی است. بانک داکوتای شمالی وام های کوتاه مدت ارائه می دهد، وام دانشجوییتامین مالی اوراق قرضه و اعطای وام مستقیم به وام گیرندگان خصوصی. در واقع، بانک داکوتای شمالی اولین وام دانشجویی بیمه شده فدرال را در ایالات متحده در سال 1967 ارائه کرد.

هر گونه وام دانشجویی که توسط بانک داکوتای شمالی داده می شود، مانند همه بانک های ایالات متحده، غیر قابل پرداخت است. این بدان م،است که وام های دانشجویی را نمی توان از طریق ورش،تگی حذف کرد. وام های دانشجویی از طریق قانون فدرال پیشگیری از سوء استفاده از ورش،تگی و حمایت از مصرف کننده که در سال 2005 تصویب شد، غیرقابل پرداخت است. اگر سؤالی در مورد درخواست ورش،تگی با وام های دانشجویی دارید، با یک وکیل ورش،تگی صحبت کنید.

پنهان ، دارایی ها

ورش،تگی یک امتیاز است نه یک حق. بدهکاران باید در هنگام افشای دارایی های خود کاملاً صادق باشند. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که یک بدهکار می تواند در طول ورش،تگی مرتکب شود، پنهان ، یک دارایی یا عدم افشای وجود یک ملک است. بدهکاری که از افشای قانونی خود کوتاهی می کند می تواند از آنها رد شود تخلیه ورش،تگی یا اینکه پرونده ورش،تگی آنها به کلی رد شود. اگر در مورد اینکه چه دارایی هایی را باید افشا کنید سؤالی دارید، امروز با یک وکیل ورش،تگی مشورت کنید.

قبل از اعلام ورش،تگی، دارایی های خود را واگذار کنید

اشتباه رایجی که برخی از بدهکاران مرتکب می شوند این است که تمام پول نقد یا دارایی خود را قبل از تشکیل پرونده ورش،تگی می دهند. برخی از بدهکاران این کار را برای پنهان ، دارایی ها از دادگاه انجام می دهند (برای اینکه چرا این یک ایده وحشتناک است به بالا مراجعه کنید). بدهکاران دیگر می خواهند ابتدا به برخی از افراد بدهکار، معمولاً دوستان یا خانواده آنها، بازپرداخت کنند. با این حال، کد ورش،تگی دارای لیست خاصی از طلبکار، است که ابتدا باید پرداخت شوند. دادن دارایی به دوستان یا خانواده، حتی اگر با نیت خیر باشد، نقض بالقوه قانون است. عدم افشای این که این دارایی ها واگذار شده است نیز ممکن است منجر به رد پرونده ورش،تگی شود. اگر سؤالی در مورد این که چه دارایی هایی را نگه دارید دارید، حتماً با یک وکیل ورش،تگی صحبت کنید.

آیا در داکوتای شمالی به وکیل ورش،تگی نیاز دارم؟

ورش،تگی تصمیم بزرگی است که نه تنها بر امور مالی بلکه بر زندگی شخصی شما نیز تأثیر می گذارد. در حالی که می تواند مفید باشد، احتمالاً برخی از پیامدهای منفی، از جمله آسیب به اعتبار و شهرت بالقوه، وجود خواهد داشت. با مشاوره الف وکیل ورش،تگی داکوتای شمالی، ممکن است مزایا بیشتر از هزینه ها باشد، اما فقط یک وکیل می تواند مشاوره حقوقی را ارائه دهد تا بیشترین مزیت را از تشکیل پرونده ورش،تگی به دست آورد.


منبع: https://lawblog.legalmatch.com/2022/07/22/understanding-bankruptcy-in-north-dakota-3-mistakes-to-avoid-when-filing/