دسته‌ها
اخبار

دلاو جا؟ وزارت دادگستری در مورد حذف عجیب از مکان های جستجو شده سکوت می کند – جاناتان تورلی


در زیر ستون من در Fox.com در مورد وضعیت فعلی تحقیقات در مورد اسناد طبقه بندی شده بایدن است. جستجو در اقامتگاه ساحلی Re،both مواد طبقه بندی شده را پیدا نکرد. با این حال، این جست‌وجو این سؤال را در مورد حجم عظیمی از مطالب بایدن در دانشگاه دلاور مطرح می‌کند. بایدن متعهد شده است که “بسیار شفاف” عمل کند، اما همچنان از هرگونه دسترسی عمومی یا مطبوعاتی به این مطالب جلوگیری می کند.

در اینجا ستون است:

این جستجوی FBI خانه تعطیلات جو بایدن رئیس جمهور جو بایدن در ساحل Re،both، دلاور، روز چهارشنبه، به جستجوی مواد طبقه بندی شده در خانه ها و فضاهای کاری مختلف که توسط رئیس جمهور و خانواده اش در دهه گذشته استفاده شده است، ادامه می دهد.

آنچه در مورد جست و جوی روز چهارشنبه شگفت آور است این واقعیت نیست که یک رئیس جمهور در حال حاضر تحت دو تفتیش اف بی آی از محل س،ت و دفتر قبلی خود قرار گرفته است، بلکه این واقعیت است که این جستجو تقریباً سه ماه پس از اولین کشف اسناد در گنجه انجام شده است. در واشنگتن

با وجود آن سابقه نسبتاً ضعیف، باب بائر مشاور شخصی بایدن همچنان روز چهارشنبه، بدون طنز، اظهار داشت که این یک “فرآیند به موقع و، دادگستری” بوده است.

آی تی است اگر از اندازه گیری های یخبندان استفاده می کنید “به موقع”.

اگر اف‌بی‌آی با اعزام این گونه حرکت می‌کند، فکر ، به برنامه‌ای برای موضوعات با اولویت پایین‌تر بسیار دل،اش است.

در حالی که گزارش شده است که اف‌بی‌آی بعداً دفتر مرکز بایدن پن را بازرسی کرد، اف‌بی‌آی منتظر بود تا بازرسی خود را انجام دهد تا هم مشاور و هم رئیس‌جمهور به خانه بروند. آنها اکنون خواهند دید که آیا می توانند چیزی پیدا کنند.

جستجوی کوچک رئیس جمهور خانه ساحلی دلاور همچنین گویای این است که تقریباً 80 مایل از مجموعه عظیمی از اسناد بایدن قرار دارد که نه وکیل و نه اف‌بی‌آی علاقه زیادی به آن نشان نداده‌اند.

دانشگاه دلاور در حال حاضر مجموعه عظیمی از اسناد بایدن مربوط به دوران قبل از ریاست جمهوری او را در اختیار دارد.

بایدن ها به طور موثر دانشگاه را به نوعی صندوق امانات سیاسی تبدیل کرده اند و رسانه ها را از بررسی اسناد مربوط به دوران حضور بایدن در کنگره منع کرده اند.

دانشگاه ها معمولاً برای تسهیل دسترسی به دانش و اطلاعات اختصاص داده شده اند. با این حال دانشگاه دلاور بودجه عمومی را صرف مقاومت در برابر درخواست های رسانه ها برای دسترسی به اسناد و مدارک برای مطالب مرتبط با اتهامات آزار ، و سایر جنجال ها کرده است.

از آنجایی که برخی از مطالب گزارش شده شامل اسناد طبقه بندی شده بود که توسط بایدن به ،وان سناتور حذف شده بود، بدیهی است که این احتمال وجود دارد که پرونده های دانشگاه نیز حاوی مطالب طبقه بندی شده باشد.

حجم انبوه اسناد این نگر، ها را تشدید می کند. بایدن 33 پالت حاوی 1875 جعبه و 415 گیگابایت پرونده الکترونیکی را در دانشگاه پارک کرد. وی سپس مردم و مطبوعات را از دیدن این مجموعه منع کرد.

این دانشگاه به مداخله رئیس جمهور در بحث حذف فنی از قو،ن دسترسی عمومی و با ادعای سازماندهی مطالب ادامه داده است. این بیش از یک دهه ادامه داشته است.

از آنجا که FBI در حال حاضر در ایالت است، ممکن است بخواهند سفری به دانشگاه در نظر بگیرند. با این حال، در حال حاضر، به نظر نمی رسد ،ی بخواهد درباره مجموعه بحث کند. به نظر می رسد که همه اینها یک بازی غیرقابل حل “Delawhere” است؟

در مقطعی، دانشکده دلاور باید نسبت به استفاده از نهاد خود به ،وان جعبه قفل سیاسی اعتراض کنند.

در حالی که شعار دانشگاه “دانش نور ذهن است” است، نه دانشگاه و نه رئیس جمهور مشتاق به روشن ، آنچه در این مقالات است، چه رسد به دانش، به نظر نمی رسد.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/02/01/delawhere-the-justice-department-remains-silent-on-curious-omission-from-searched-locations/