دسته‌ها
اخبار

دوشنبه، 13 فوریه 2023 – چقدر جذاب


سند فاش شده نشان می دهد که ممکن است تغییرات بزرگی در دادگاه عالی NC با ا،ریت جمهوری خواهان در جریان باشد. طبق سندی که WRAL به دست آورد، چند روز پس از آنکه جمهوری‌خواهان ا،ریت دیوان عالی NC را تغییر دادند، دادگاه شروع به بحث در مورد قو،ن جدیدی کرد که منتقدان اکنون آن را تصاحب قدرت می‌نامند. این تلاش آشکار در حالی صورت می‌گیرد که دادگاه جدید جمهوری‌خواه نیز به بازنگری تصمیمات اخیر در پرونده‌های حقوق رای که به نفع گروه‌های مترقی است، رأی داده است. ویل دوران از WRAL دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 10:40 توسط هوارد باشمن



“کمیسیون قضایی ویسکانسین شکایت علیه جیل کاروفسکی، قاضی دیوان عالی کشور را رد کرده است.” مولی بک از میلواکی ژورنال سنتینل دارد یک مقاله که شروع می شود، “یک هیئت نظارت قضایی ایالتی شکایتی را علیه جیل کاروفسکی، قاضی لیبرال دیوان عالی که در سال 2021 به دلیل بازجویی از وکلایی که به نمایندگی از دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در یک شکایت به دنبال لغو نتایج انتخابات ریاست جمهوری ویسکانسین ارائه شده بود، مطرح کرده است.”

نوشته شده در 10:38 توسط هوارد باشمن



«جعبه سیاه» علیتو، کاگان برتر در دادگاه عالی استعفا دادند: جان کراولی و کیمبرلی استرابریج رابینسون از قانون بلومبرگ دارند این گزارش.

نوشته شده در 10:36 توسط هوارد باشمن



“14. بخش 230، فناوری بزرگ و دادگاه؛ قاضی توماس دادگاه را تحت فشار قرار داده است تا بررسی کند که آیا پلتفرم های رسانه های اجتماعی قدرت زیادی دارند یا خیر. هیچ یک از دو پرونده پیچیده ای که قرار است قضات هفته آینده به آن رسیدگی کنند، واقعاً این سؤال را مطرح نمی کنند. استیو ولدک دارد این پست در سایت Substack “One First” خود.

نوشته شده در 10:24 توسط هوارد باشمن



توضیح داد: «بررسی دادگاه عالی بر سر برنامه کاهش بدهی دانشجویان بایدن؛ قانون بسیار صریح است که برنامه کاهش بدهی دانشجویان بایدن قانونی است. ا،ریت جمهوری خواه دادگاه بعید به نظر می رسد که اهمیتی بدهد. ایان میلهایزر دارد این انشا آنلاین در Vox.

نوشته شده در 10:22 توسط هوارد باشمن



«رهبران جمهوری‌خواه ممکن است در صدد کشتن تأمین اجتماعی و مدیکر نباشند. اما داوران آنها هستند. قضات راست افراطی در حال ایجاد نظریه ای هستند که به دادگاه ها قدرت می دهد تا تریلیون ها دلار از هزینه های فدرال را کاهش دهند. مارک جوزف استرن دارد این مقاله فقهی آنلاین در Slate.

نوشته شده در ساعت 10:20 توسط هوارد باشمن



«پرونده اصیل‌گرایانه برای ترساندن ،ن»: شما می تو،د به ،مت جدید امروز پاد،ت “تدقیق دقیق” دسترسی داشته باشید از طریق این لینک.

نوشته شده در 10:18 توسط هوارد باشمن



سمپوزیوم بیستمین سالگرد بالکینیزاسیون در مورد وضعیت کنونی نظریه قانون اساسی – پست های گردآوری شده: من بسیاری از این پست ها را بسیار جالب دیدم، و شما می تو،د به پیوندهای همه آنها دسترسی داشته باشید از طریق این پست در وبلاگ “بالکینیزاسیون”.

نوشته شده در 10:14 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/02/13/#198778