دسته‌ها
اخبار

دوشنبه، 24 ژوئیه 2023 – چقدر جذاب


“37. خط لوله دره کوهستان و ایالات متحده در برابر کلاین: با حکم مبهم سال 1872 که در مرکز اختلافات فعلی بر سر خط لوله دره کوهست، قرار دارد، نگاهی به این که چرا «قاعده» کلاین تا این حد دست نیافتنی است – اما همچنین بسیار مهم است. استیو ولدک دارد این پست در سایت Substack “One First” خود.

نوشته شده در 22:15 توسط هوارد باشمن



“دموکرات ها به ا،ریت لیبرال جدید دادگاه عالی ویسکانسین چشم دوخته اند تا احکام سقط جنین و ت،یم مجدد را به دست آورند”: اسکات باوئر از آسوشیتدپرس این گزارش.

نوشته شده در 22:12 توسط هوارد باشمن



«اصالت‌گرایی گی،‌چینی کلارنس توماس در کنش مثبت. عدم صداقت غیرتاریخی توافق قاضی دیوان عالی در پرونده های هاروارد و UNC تقلب اصالت گرایی را آشکار می کند. استاد حقوق استفان سیل دارد این انشا آنلاین در New Republic.

نوشته شده در 22:09 توسط هوارد باشمن



«آ،ین اسمیر کلارنس توماس: دوستانش از او دفاع می کنند. آ،ین حمله چپ به عدالت این است که ،، که او را می‌شناسند جرأت می‌کنند حملات وحشیانه علیه او را رد کنند.» مارک پائولتا دارد این انشا آنلاین در National Review.

نوشته شده در ساعت 21:45 توسط هوارد باشمن



«شاخص قدرت دادگستری دیوان عالی کشور در پایان دوره 2022»: آدام فلدمن دارد این پست در وبلاگ “تجربی SCOTUS” خود.

نوشته شده در 21:34 توسط هوارد باشمن



«چگونه جمهوری‌خواهان دادگاه‌های عالی ایالتی آمریکا را تغییر دادند: دادگاه‌های عالی ایالتی زم، تحت تسلط دموکرات‌ها بودند. تلاش‌های هماهنگ گروه‌های راست‌گرا این را تغییر داده است – با پیامدهای گسترده برای سقط جنین، حقوق LGBTQ+ و انتخابات. آرون مندلسون از مرکز صداقت عمومی این گزارش.

نوشته شده در ساعت 20:17 توسط هوارد باشمن



“ژنرال Z تحت تاثیر احکام دادگاه عالی در مورد وام های دانشجویی، سقط جنین”: تیانا هدلی و اولیویا کوهن از قانون بلومبرگ دارند این گزارش.

نوشته شده در ساعت 20:01 توسط هوارد باشمن



“وکیل بایدن که از اقدام مثبت دفاع کرد، در دفتر خود با تنوع دست و پنجه نرم می کند”: توبی راجی و تئودوریک مایر از واشنگتن پست دارند این گزارش.

نوشته شده در 19:56 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/07/24/#207906