دسته‌ها
اخبار

دوشنبه، 6 فوریه 2023 – چقدر جذاب


“برت کاوانا ممکن است بی سر و صدا حکم اسلحه افراطی کلارنس توماس را ،اب کرده باشد”: مارک جوزف استرن دارد این مقاله فقهی آنلاین در Slate.

نوشته شده در 10:34 توسط هوارد باشمن



«پیاده سازی پل: استاندارد عمل تاریخی که توسط پرونده مهم حقوق اسلحه در سال گذشته ایجاد شد، ثابت می‌کند که در دادگاه‌های پایین‌تر قابل دستکاری است.» رندی ای. بارنت و نلسون لاند دارند این پست در وبلاگ “قانون و آزادی”.

نوشته شده در 10:32 توسط هوارد باشمن



نامزدی: مبارزه ربع قرنی آمریکا بر سر ازدواج همجنس گرایان. شما می تو،د به ،مت جدید امروز پاد،ت “تدقیق دقیق” دسترسی داشته باشید از طریق این لینک.

نوشته شده در ساعت 10:27 توسط هوارد باشمن



«،ید انجمن در کالیفرنیا؛ فقط قلب خود و دستور سراسری خود را در سانفرانسیسکو بگذارید. جاش بلکمن دارد این پست در «توطئه ولوخ».

نوشته شده در ساعت 8:48 توسط هوارد باشمن



“شما دادگاه عالی قدیمی؟ اصالت شما آمریکا را ناامن می کند.» روت مار، ستون نویس دارد این انشا آنلاین در واشنگتن پست.

نوشته شده در ساعت 8:45 توسط هوارد باشمن



«راه به سمت کارآموزی دیوان عالی در سه کالج لیگ آیوی شروع می شود. یک مطالعه جدید نشان داد که شانس دستیابی به یک کارآموزی مطلوب، با مدارک کارشناسی از هاروارد، ییل یا پرینستون به شدت افزایش می یابد. آدام لیپتاک خواهد داشت این ،ط جدید ستون “نوار کناری” او در نسخه روز سه شنبه نیویورک تایمز.

نوشته شده در ساعت 8:36 توسط هوارد باشمن



“13. پیامدهای دردسرساز فزاینده بروئن: همه موافقند که دیوان عالی در ژوئن گذشته، متمم دوم قانون اساسی را اصلاح کرد. اینکه رویکرد جدید ا،ریت تا کجا پیش می‌رود، چیزی است که قضات به زودی باید روشن کنند.» استیو ولدک دارد این پست در سایت Substack “One First” خود.

نوشته شده در ساعت 8:33 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/02/06/#198292