دسته‌ها
اخبار

دژاوو یک بار دیگر؟ اگر EPA CASAC را در مورد NAAQS ازن نادیده بگیرد چه اتفاقی می افتد؟ – هوای پاک / آلودگی


16 آوریل 2023

فولی هوگ LLP


برای چاپ این مقاله کافی است در سایت Mondaq.com ثبت نام کنید یا وارد شوید.

هفته گذشته، داخل EPA (اشتراک لازم است) گزارش داد که کمیته مشورتی علوم هوای پاک تقریباً موافقت کرده است که استانداردهای ملی کیفیت هوای محیط برای ازن باید دقیق‌تر شود. ظاهراً، پانل به دنبال توصیه است که استاندارد اولیه از 70 ppb به محدوده 55-60 ppb کاهش یابد. CASAC همچنین کاهش استاندارد ثانویه را توصیه می کند.

1304702a.jpg

من بارها در مورد نقشی که توصیه های CASAC در بررسی قضایی تصمیمات EPA در مورد تنظیم NAAQS ایفا می کند، وبلاگ نویسی کرده ام. نسخه کوتاه این است که تنظیم NAAQS – هر NAAQS – در سطحی مطابق با توصیه‌های CASAC شرط لازم و کافی برای بقای بازبینی قضایی است. به عبارت دیگر، اگر NAAQS تعیین شده توسط EPA با توصیه CASAC مطابقت داشته باشد، قانون EPA تایید خواهد شد. اگر NAAQS EPA با توصیه CASAC سازگار نباشد، EPA ضرر خواهد کرد.

این یک قانون سخت و سریع نیست. نه دادگاه عالی و نه دادگاه استیناف ناحیه کلمبیا هرگز به صراحت نگفته اند که سازگاری با CASAC یا ضروری یا کافی است. با این حال، خواندن تصمیمات در مواردی که تصمیمات EPA NAAQS را به چالش می‌کشند، بدون اینکه به این نتیجه برسیم که توصیه CASAC حداقل در مقیاس عدالت بسیار سخت است، دشوار است.

توصیه احتمالی CASAC مشکلات قابل توجهی را برای EPA ایجاد خواهد کرد. اولاً، اگر CASAC محدوده ای از 55 ppb تا 60 ppb را توصیه کند، کاهش قابل توجهی خواهد بود و تصمیم به ماندن در 70 ppb واقعاً ناخوشایند است.

ث،اً، در صورتی که این موضوع را متوجه نشده بودید، ریسک با،ت. هزینه دستیابی به استاندارد در ppb یا کمتر از 60 قابل توجه خواهد بود. شکی نیست که حزب جمهوری خواه در حال آماده شدن برای حمله به نامزدهای دموکرات به دلیل ادامه حمایت از مقررات کشتار شغلی است. البته، آنها در تبلیغات خود به این موضوع اشاره نمی کنند که به نظر او قاضی اسکالیا، هیچ ، دیگری در آن وجود ندارد ویتمن علیه انجمن های حمل و نقل آمریکا، نوشت که:

متن بند 109 (ب) که در چارچوب قانونی و تاریخی خود و با قدرد، از اهمیت آن برای CAA به ،وان یک کل تفسیر شده است، به طور واضح ملاحظات هزینه را از روند تنظیم NAAQS منع می کند و بنابراین موضوع را برای ما و همچنین به پایان می رساند. EPA

ممکن است یک بدبین بگوید که به همین دلیل است که EPA اعلام کرده است که انتظار ندارد تصمیم خود را در مورد حفظ NAAQS فعلی ازن یا در عوض تجدید نظر در آن تا دسامبر 2024 نهایی کند.

البته بدبینی ناسالم و مفید است و من به آن اعتقادی ندارم.

برای مشاهده قانون فولی هوگ و وبلاگ محیط زیست لطفا اینجا را کلیک کنید

محتوای این مقاله به منظور ارائه راهنمای کلی در مورد موضوع است. باید در مورد شرایط خاص خود از یک متخصص مشاوره بگیرید.

مقالات پرطرفدار در مورد: محیط زیست از ایالات متحده

گواهینامه ها مهم است

Katen Mu، Rosenman LLP

گواهینامه های زیست محیطی شخص ثالث تحت حملات نادرست دعوی قضایی مدنی قرار دارند که برای پیشرفت زیست محیطی و اجتماعی اثر مع، خواهند داشت.


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1304702