دسته‌ها
اخبار

راه اندازی یک کسب و کار جدید در مونتانا – 3 مرحله قانونی عمده که باید بدانید


راه اندازی یک ،ب و کار جدید می تواند به طور بالقوه سودآور و سودآور باشد، اما به طور بالقوه خطرناک است. با این حال، برخی اقدامات وجود دارد که صاحبان مشاغل می توانند برای کاهش مواجهه بالقوه خود در صورت تبدیل شدن به یک متهم در یک دعوی، انجام دهند. در زیر چند سیاست وجود دارد که یک صاحب ،ب و کار می تواند برای به حداقل رساندن مسئولیت قبل از شکایت استفاده کند:

به مونتانا خوش آمدیدتفکیک دارایی های شخصی و تجاری شما

یک صاحب ،ب و کار جدید باید ،ب و کار خود را با هم ،یب کند. الحاق برای محدود ، وجوه نقد، دارایی‌ها و اموالی که ممکن است در صورت شکایت از صاحب ،ب و کار یا ،ب‌وکار آسیب‌پذیر باشند، ضروری است. این فرآیند ممکن است در ابتدا نیاز به پرداخت‌های اضافی و کاغذبازی داشته باشد، اما در آینده باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه قابل توجهی خواهد شد.

با این حال، هنگامی که ،ب و کار خود را وارد کردید، باید تمایز بین دارایی های تجاری و خصوصی را حفظ کنید. اگر دارایی های شخصی و شرکتی خود را با هم ،یب کنید، دادگاه ممکن است حکم به انحلال حجاب شرکت بدهد.

حفظ خط مشی ها و رویه های مکتوب

سهل انگاری برای صدمه شخصی یکی از رایج ترین دعاوی در یک دعوی قضایی است. یک ،ب و کار زم، مسئول سهل انگاری است که قرار بود اقدام خاصی انجام دهد اما موفق به انجام آن نشده است. دفاع از سهل انگاری این است که رویه های کتبی دقیقی برای کارمندان داشته باشید تا از آنها پیروی کنند. ،ب‌وکارها باید به این فکر کنند که کارمندان جدید فرم‌های تأیید را امضا کنند و دفترچه‌های راهنمای کارمندان را برای اطمینان از شناخته شدن و رعایت این سیاست‌ها در نظر بگیرند. خط‌مشی‌ها می‌توانند موضوعاتی از رویه‌های مربوط به لغزش و حوادث سقوط تا اتهامات آزار ، را پوشش دهند. نکته مهم داشتن رویه های مستند و اطمینان از رعایت این رویه ها است.

قراردادهای عدم افشا

یک استارتاپ جدید باید اطلاعات اختصاصی خود را از رقبا محفوظ نگه دارد، اما کارمندان و فروشندگان آن همچنان نیاز به دسترسی به همان اطلاعات دارند. قراردادهای عدم افشای اطلاعات برای اطمینان از اینکه کارمندان شما می توانند آزادانه در داخل شرکت شما صحبت کنند، بدون از دست دادن کار ارزشمند به یک تجارت رقیب، ضروری هستند. قراردادهای عدم افشا باید به اندازه کافی مشخص باشند تا اجرا شوند و باید شامل نام کارمند یا فروشنده، اطلاعاتی که باید محافظت شوند، منطقه تحت پوشش احتمالی، و انقضای قرارداد منقضی می شود.

آیا باید یک وکیل تجارت مونتانا استخدام کنم؟

قانون تجارت می تواند بسیار پیچیده باشد. این ایده خوبی است برای استخدام یک وکیل تجارت مونتانا برای کمک چه در حال شروع، ادغام یا انحلال ،ب و کار خود هستید. انواع مختلفی از قو،ن و مقررات وجود دارد که هنگام راه اندازی یک تجارت اعمال می شود. استخدام یک وکیل محلی ،ب و کار مونتانا کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که شما و ،ب و کارتان با تمام قو،ن ایالتی مطابقت دارید، هر گونه اسناد مربوط به موضوع شما قابل اجرا است، و از رویه های ایالتی من، برای همه موارد مرتبط پیروی کرده اید.


منبع: https://lawblog.legalmatch.com/2022/07/15/running-a-new-business-in-montana-3-major-legal-steps-you-need-to-know/