دسته‌ها
اخبار

رتبه بندی دانشکده حقوق 2023: فراتر از USWNR


کجا باید به دانشکده حقوق بروید؟ نزدیک به 200 دانشکده حقوق در ایالات متحده وجود دارد و رتبه بندی صحیح دانشکده های حقوق می تواند به شما در انتخاب کمک کند.

با توجه به عوامل بی‌شماری، از جمله هزینه شهریه، نتایج شغلی، و کیفیت زندگی، بسیاری از دانشجویان آینده نگر به رتبه‌بندی نگاه می‌کنند تا تعیین کنند زمان خود را در کجا صرف درخواست کنند.

در اینجا، ما به معروف‌ترین رتبه‌بندی دانشکده‌های حقوق نگاه می‌کنیم و رتبه‌بندی خودمان را ارائه می‌کنیم – فاکتورهای کلیدی برای دانشجویان حقوق در سال 2023، مانند اینکه آیا مدارس ک،‌های فناوری و ک،‌های از راه دور ارائه می‌دهند یا خیر. امروزه، دانشجویان حقوق باید درک محکمی از تکنولوژی داشته باشند تا بتوانند حرفه ای موفق در حقوق داشته باشند.

برترین دانشکده های حقوق کدامند؟

دانشکده های حقوق با رتبه برتر در ایالات متحده شامل دانشگاه ییل، استنفورد، دانشگاه شیکاگو و هاروارد هستند. 14 دانشکده حقوق برتر در رتبه‌بندی سالانه گزارش جه، و خبری ایالات متحده (USWNR) که معمولاً به ،وان T14 یا 14 برتر شناخته می‌شود، از دهه 1990 در رتبه‌های برتر قرار گرفته‌اند و عموماً بهترین دانشکده‌های حقوق در کشور محسوب می‌شوند.

رتبه بندی دانشکده حقوق کلیو در سال 2023

دانشجویان حقوق در یک سالن سخنر، در یکی از دانشکده های حقوق با رتبه برتر جمع می شوند

مدارس با آرم Clio بخشی از برنامه دسترسی تحصیلی Clio (CAAP) هستند که دسترسی رایگان به Clio را برای آماده سازی دانش آموزان برای آینده حقوق ارائه می دهد.

چگونه برترین دانشکده های حقوق سال 2023 را تعیین کردیم

دانشجویان حقوق در مقابل یکی از برترین دانشکده های حقوق تجمع ،د

برای ایجاد رتبه‌بندی دانشکده حقوق که برای دانشجویان حقوق در سال 2023 مرتبط باشد، از ،یبی از رتبه‌بندی‌های موجود و همچنین امتیازی برای گزینه‌های ک، از راه دور و پیشنهادات ک، فناوری استفاده کردیم. در اینجا نحوه تجزیه رتبه بندی آمده است:

  • 40٪ – رتبه بندی USWNR. رتبه بندی سالانه دانشکده حقوق از USWNR تاثیرگذارترین رتبه بندی در ایالات متحده برای بیش از سه دهه بوده است.
  • 30٪ – رتبه بندی بالاتر از قانون (ATL). ATL به شدت به نتایج اشتغال نگاه می کند، و به شدت نسبت به امتیاز مشاغل با کیفیت، امتیاز استخدام و هزینه تحصیلی که به هر مدرسه اختصاص می دهد، وزن می کند.
  • 12٪ – امتیاز ک، های فناوری. ما به هر دانشکده حقوق امتیازی را بر اساس تعداد، در صورت وجود، ک، های مرتبط با فناوری ارائه کردیم – که شامل استفاده از فناوری یا پیامدهای فناوری برای قانون. دانش فناوری برای مشاغل حقوقی موفق در سال 2023 و پس از آن بسیار مهم است.
  • 6٪ – نمره ک، های از راه دور. امکان حضور در برخی یا همه ک، ها از راه دور یک گزینه دسترسی مهم برای بسیاری از دانش آموزان است.
  • 3٪ – رتبه بندی بهترین اساتید در بررسی پرینستون. بر اساس رتبه بندی دانشجویان استادان آنها – کیفیت آموزش حقوقی یک پایه و اساس غنی برای حرفه حقوقی آنها فراهم می کند.
  • 3٪ – پرینستون بررسی رتبه بندی بهترین فرصت های شغلی. ما معتقدیم مهم است که دانشجویان حقوق بتوانند پس از فارغ التحصیلی مشاغل قوی را راه اندازی کنند.
  • 3٪ – رتبه بندی بهترین کیفیت زندگی در بررسی پرینستون. بر اساس برخی آمار نگران کننده سلامت روان دانشجویان حقوق، در نظر گرفتن محیط در هر دانشکده حقوقی که قصد شرکت در آن را دارید بسیار مهم است.
  • 3٪ – رتبه بندی بهترین تجربه ک، درس بررسی پرینستون. چه در ک، درس یا شرکت از راه دور، تجربه در ک، باید درجه یک باشد تا از تحصیلات حقوقی خود بیشترین بهره را ببرید.

رتبه بندی دانشکده حقوق USWNR در سال 2023

USWNR منتشر کرده است رتبه بندی سالانه دانشکده حقوق از سال 1990. به طور گسترده ای مورد احترام است، با عباراتی مانند “دانشکده حقوق T14” که از سیستم رتبه بندی آن ناشی می شود. بیش از 196 دانشکده حقوق در رتبه بندی آن برای سال 2023 گنجانده شده است.

رتبه بندی USWNR بر اساس عوامل زیر است – وزن های مربوطه در پرانتز آمده است:

  • امتیاز ارزیابی همتایان (0.25)
  • امتیاز ارزیابی وکلا و قضات (0.15)
  • نرخ اشتغال برای فارغ التحصیلان 2020 10 ماه پس از فارغ التحصیلی (0.14) و در هنگام فارغ التحصیلی (0.04)
  • نرخ عبور نوار (0.03)
  • میانگین بدهی متحمل شده برای دریافت JD در هنگام فارغ التحصیلی (0.03) و درصد فارغ التحصیلان دانشکده حقوق که دارای بدهی دانشکده حقوق JD هستند (0.02)
  • نمرات آزمون ورودی دانشکده حقوق و سوابق آزمون فارغ التحصیلی (0.1125)
  • میانه معدل مقطع کارشناسی (0.0875)
  • نرخ پذیرش (0.01)
  • میانگین هزینه برای آموزش، کتابخانه و خدمات پشتیب، (0.09) و میانگین هزینه برای سایر موارد از جمله کمک مالی (0.01)
  • نسبت دانشجو به استاد (0.02)
  • منابع و عملیات کتابخانه (0.01)

درباره روش USWNR برای رتبه بندی بیشتر بخو،د اینجا.

14 دانشکده حقوق برتر چیست؟

14 دانشکده حقوق برتر – یا T14 – بر اساس USWNR، 14 دانشکده حقوق برتر در ایالات متحده هستند. مدارس حقوق T14 اغلب به ،وان دانشکده های حقوق سطح 1 شناخته می شوند. رتبه‌بندی دانشکده‌های حقوق USWNR، دانشکده‌های حقوق را در مورد تحصیلات تکمیلی، اساتید، پیشرفت‌های دانشجویی، و نظرات دانشکده‌های حقوق، وکلا و قضات در مورد کیفیت برنامه ارزیابی می‌کند.

دانشکده حقوق ردیف 3 چیست؟

دانشکده های حقوق ردیف 3، دانشکده های حقوقی هستند که توسط USWNR رتبه بندی شده اند و در ردیف 1 یا ردیف 2 قرار نمی گیرند.

در سال 2023، 10 دانشکده حقوق برتر طبق USWNR عبارت بودند از:

رتبه بندی دانشکده حقوق ATL 2022

ATL هر سال رتبه بندی 50 دانشکده حقوق برتر را ارائه می دهد. رتبه بندی آنها بر اساس:

  • 35% – کیفیت مشاغل (مشاغلی که فارغ التحصیلان واقعاً می توانند بدهی خود را پرداخت کنند)
  • 30% – اشتغال فارغ التحصیلان
  • 15% – هزینه تحصیل
  • 10٪ – بدهی به ازای هر شغل
  • 5٪ – فارغ التحصیل، که قضات فدرال فعال هستند
  • 5٪ – فارغ التحصیل، که منشی SCOTUS هستند

شما می تو،د در مورد منطق سیستم رتبه بندی دانشکده حقوق ATL بیشتر بد،د اینجا.

در سال 2022، 10 دانشکده حقوق برتر بر اساس ATL عبارت بودند از:

رتبه بندی دانشکده حقوق پرینستون در سال 2023

پرینستون ریویو 14 لیست رتبه بندی منحصر به فرد را برای دانشکده های حقوق بر اساس نظرسنجی از 17000 دانشجو و مدیر دانشکده حقوق ایالات متحده ارائه می دهد. دسته بندی ها شامل بهترین برنامه های JD آنلاین، بهترین منابع برای دانش آموزان اقلیت، بهترین فرصت های شغلی و بسیاری موارد دیگر است.

درباره رتبه بندی دانشکده حقوق بررسی پرینستون بیشتر بخو،د اینجا.

نکات پای، در مورد رتبه بندی دانشکده حقوق

رتبه بندی دانشکده حقوق منبع ارزشمندی برای تصمیم گیری در مورد کدام دانشکده های حقوق است. در نهایت، ملاحظات مختلفی برای دانشجویان مختلف هنگام تصمیم‌گیری در مورد بهترین دانشکده‌های حقوق برای آنها اعمال می‌شود – به همین دلیل است که ما یک رتبه‌بندی دانشکده حقوق ایجاد کرده‌ایم که هر دو رتبه‌بندی مورد اعتماد را با عواملی که دانشجویان حقوق باید در نظر بگیرند تا خود را برای آینده‌ای موفق آماده کنند، ،یب می‌کند، از جمله ملاحظات فناوری

هر کجا که می خواهید برای دانشکده حقوق درخواست دهید، در برنامه های خود موفق باشید! و فراموش نکنید که ثبت نام کنید برنامه دسترسی آکادمیک Clio– این برنامه با معرفی فرصت‌های موجود از طریق نرم‌افزار مدیریت تمرین مبتنی بر فضای ابری، به دانشجویان حقوق شروعی در کار حقوقی خود می‌دهد. برای برنامه دسترسی آکادمیک Clio ثبت نام کنید اینجا.

چگونه وارد دانشکده حقوق شوم؟


دانشکده حقوق فوق العاده رقابتی است. برای ورود به دانشگاه، به مدرک لیسانس با معدل سالم نیاز دارید، و برای اینکه مدعی ورود به ا،ر دانشکده های حقوق باشید، باید LSAT را بگیرید و نمره قوی بگیرید.

هزینه دانشکده حقوق چقدر است؟


در سال 2023، هزینه های شهریه دانشکده حقوق از 13438 دلار متغیر است (دانشگاه ناحیه کلمبیا (کلارک)) به 76088 دلار (دانشگاه کلمبیا). متوسط ​​هزینه تحصیل 43290 دلار است. اگر دانشجوی خارج از ایالت باشید شهریه بیشتر خواهد بود. علاوه بر شهریه، عواملی مانند مسکن، کتاب‌های درسی، و هزینه‌های زندگی در بودجه شما تاثیرگذار بوده و بسته به موقعیت مک، شما بسیار متفاوت است.

برای چند دانشکده حقوق باید اقدام کنم؟


شما باید برای هر جایی بین 7 تا 15 دانشکده حقوق درخواست دهید. این مدارس باید ،یبی از مدارس دسترسی، هدف و ایمنی باشند، با حداقل دو مدرسه در هر دسته:

  • Reach Sc،ols مدارسی هستند که، خوب، ورود به آن برای شما امکان پذیر است، اما شانس دارید.
  • مدارس هدف مدارسی هستند که در آن‌ها با انتظارات برای نمرات LSAT و سایر نمرات مرتبط مطابقت دارید و بنابراین شانس بسیار خوبی برای ورود به آن دارید.
  • مدارس ایمنی مدارسی هستند که در آنها از معیارهای امتیازات مربوطه فراتر می‌روید و به احتمال زیاد در آن‌ها وارد خواهید شد.

البته، تعداد دانشکده های حقوقی که برای آنها درخواست می کنید به منابع مالی شما برای درخواست و همچنین اه، شما بستگی دارد.

درخواست های دانشکده حقوق چه زم، باز می شود؟


برنامه های کاربردی دانشکده حقوق معمولا در پاییز باز می شود. بسته به مدرسه، مهلت معمولاً بین فوریه و آوریل سال بعد است. برای مهلت های دقیق، وب سایت هر دانشکده حقوقی را که در نظر دارید بررسی کنید.

ما این پست وبلاگ را در فوریه 2023 منتشر کردیم. ا،ین به روز رس،: .

طبقه بندی شده در: تجارت


منبع: https://www.clio.com/blog/law-sc،ol-ranking/