دسته‌ها
اخبار

سه شنبه، 14 فوریه 2023 – چقدر جذاب


“دعوای قرص سقط جنین با قاضی تگزاس روبرو می شود که اغلب برای محافظه کاران حکم می کند”: نیت ریموند از رویترز دارد این تحلیل خبری.

و باب اگلکو از The San Francisco Chronicle مقاله ای با ،وان “یک قاضی فدرال ممکن است قرص سقط جنین بزرگ را در سراسر کشور ممنوع کند. در اینجا م،ی آن برای کالیفرنیا آمده است

نوشته شده در ساعت 21:53 توسط هوارد باشمن



«احساس می‌کنم به جای حرکت رو به جلو، از ما حمایت می‌کنیم». قاضی دیوان عالی که از حق سقط جنین در کارولینای ج،ی حمایت کرد، نگران آینده ،ن در ایالت خود است. لیزا رب دارد این مقاله آنلاین در Politico

نوشته شده در ساعت 21:14 توسط هوارد باشمن



جمهوریخواهان می توانند قاضی را انتخاب کنند که به دعاوی آنها رسیدگی کند. و، دادگستری می خواهد آن را متوقف کند. و، دادگستری امیدوار است بدترین قاضی ترامپ را خنثی کند. ایان میلهایزر دارد این انشا آنلاین در Vox.

نوشته شده در ساعت 9:00 توسط هوارد باشمن



“مایکل دل، – نامزد دادگاه استیناف ایالات متحده برای بخش اول”: هاش وروگانتی دارد این پست در وبلاگ “اتاق بازرسی” خود.

نوشته شده در ساعت 20:25 توسط هوارد باشمن



“سنا صدمین نامزد قضایی بایدن را تایید کرد” امی بی وانگ و آدریان بلانکو از واشنگتن پست این گزارش.

طبق مقاله، دادگاه استیناف ایالات متحده برای بخش سوم “به بخش هایی از پنسیلو،ا، نیوجرسی، دلاور و جزایر ویرجین خدمت می کند” – یک بی،ه واقعی در مورد جزایر ویرجین، حداقل از آنجا که BVI تحت اختیار مدار سوم نیست.

نوشته شده در 5:10 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«این دادگاه کلارنس توماس است – و دادگاه‌های پایین‌تر به او سلام می‌کنند. در حکم صادره در دادگاه تجدیدنظر ناحیه پنجم مبنی بر لغو ممنوعیت حمل سلاح برای افرادی که مرتکب خشونت خانگی شده اند: استاد حقوق گرت اپس دارد این انشا آنلاین در ماهنامه واشنگتن.

نوشته شده در 10:58 توسط هوارد باشمن



«منظور اخلاقی بحران مشروعیت دیوان عالی را حل نمی کند. دادگاه عالی ایالات متحده با اتخاذ تصمیمات رادیکال و ارتجاعی، خود را تضعیف کرده است – چیزی که یک کد رفتاری نمی تواند آن را حل کند. استاد حقوق نوح فلدمن دارد این انشا آنلاین در Bloomberg Opinion.

نوشته شده در 10:56 توسط هوارد باشمن



«محدودیت‌های آزمون‌های پرونده رسانه‌های اجتماعی برای دانش فنی دیوان عالی کشور. قضات ممکن است چیز زیادی درباره اینترنت ندانند، اما این قدرت را دارند که شکل و جهت آن را تغییر دهند. گرگ استور از اخبار بلومبرگ این گزارش.

نوشته شده در 10:48 توسط هوارد باشمن



«سنا سیندی چانگ را برای دادگاه تجدیدنظر فدرال Pa. تایید کرد. او اولین قاضی آمریکایی آسیایی خواهد بود که این سمت را بر عهده می گیرد. قاضی سیندی کی چانگ اولین قاضی آمریکایی آسیایی خواهد بود که در دادگاه تجدیدنظر ایالات متحده برای بخش سوم حضور خواهد داشت. پرزیدنت بایدن سال گذشته او را نامزد کرد.» م، مارین از The Philadelphia Inquirer دارد این گزارش.

مایک اسکارسلا از رویترز گزارش می دهد کهسنا اولین قاضی آسیایی آمریکایی در بخش سوم را تایید کرد

و مدیسون آلدر از قانون بلومبرگ گزارش می دهد که “اولین آسیایی آمریکایی در دادگاه تجدیدنظر ناحیه سوم تایید شد

عصر دیروز، سنای آمریکا رای داد 50 تا 44 برای تایید سیندی کی چانگ به یک صندلی در دادگاه استیناف ایالات متحده برای بخش سوم.

اگر قرار رسمی او روی نیمکت *واقعا سریع* اتفاق بیفتد، می تواند در آن شرکت کند متمم دوم بزرگ فردا en banc بحث شفاهی از مدار سوم

نوشته شده در 9:56 توسط هوارد باشمن



«داعش، یوتیوب و بخش 230 در دادگاه عالی؛ قضات پرونده ای را در مورد مصونیت Google از مسئولیت پذیرفته اند: این سرمقاله در نسخه امروز وال استریت ژورنال ظاهر می شود.

نوشته شده در 9:46 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/02/14/#198877