دسته‌ها
اخبار

شنبه، 11 فوریه 2023 – چقدر جذاب


“و، دادگستری بایدن از قانونی برای حمایت از کلینیک های سقط جنین در دفاع از یک مرکز بارداری بحر، استفاده می کند.” باب اگلکو از سانفرانسیسکو کرونیکل این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:56 توسط هوارد باشمن



“استانداردهای و، دادگستری در مورد مجازات اعدام فدرال گیج کننده نامیده می شود”: دیوید ناکامورا از واشنگتن پست این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:52 توسط هوارد باشمن



«کمیسیون قضایی فهرست مدعیان دیوان عالی کشور را منتشر کرد. کمیسیون گزینش قضایی فهرست متقاضیان در نظر گرفته شده برای دو جایگاه در دادگاه عالی را منتشر کرد و در پاسخ از آن درخواست اظهار نظر عمومی کرد: بن آنگارون از هونولولو سیویل بیت است این گزارش.

نوشته شده در 20:46 توسط هوارد باشمن



بیست و دو عضو جمهوری خواه از شکایت برای پایان دادن به دسترسی به داروی سقط جنین میفپریستون حمایت می کنند. ساعاتی بعد، 22 عضو حزب دموکرات در تشکیل پرونده خود با این شکایت مخالفت ،د. پرونده‌ها در پرونده‌ای است که توسط یک گروه محافظه‌کار در تگزاس آورده شده است. کریس گیدنر دارد این پست در سایت Substack “Law Dork” او.

نوشته شده در ساعت 20:20 توسط هوارد باشمن



دادگاه عالی فکر می‌کند که این موضوع خاص است. این نیست. خبرنگاران باید مانند هر بخش دیگری از حکومت، از قضات خبر دهند.» کریس گیدنر دارد این انشا آنلاین در CNBC

نوشته شده در ساعت 20:17 توسط هوارد باشمن



“دستورات راهپیمایی”: می تو،د به ،مت جدید امروز پاد،ت “Divided Argument” دسترسی داشته باشید از طریق این لینک.

نوشته شده در ساعت 20:15 توسط هوارد باشمن



“لطفاً توجه داشته باشید که ثبت نام برای کنفرانس قضایی دوره سوم 2023 اکنون باز است.” دادگاه تجدید نظر ایالات متحده برای بخش سوم پست کرد این اطلاعیه دیروز آنلاین

می تو،د به اطلاعات بیشتر دسترسی داشته باشید و برای شرکت در آن ثبت نام کنید از طریق این لینک. این کنفرانس از 10 می تا 12 می 2023 در محل هیلتون فیلادلفیا در فرود پن. (و برای ،، که مارک ماریوت را ترجیح می دهند، یکی هست درست روبروی خیابان واقع شده است.)

نوشته شده در 2:24 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



چگونه پتنت‌های نرم‌افزاری مانند مجرمان حرفه‌ای مسلح هستند: (آنها عمدتاً شبیه هم نیستند.) آدام یونیکوفسکی دارد این پست در سایت Substack “خبرنامه حقوقی آدم” او.

نوشته شده در ساعت 12:42 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/02/11/#198676