دسته‌ها
اخبار

شنبه، 18 فوریه 2023 – چقدر جذاب


«تروریست ها دخترشان را کشتند. اکنون آنها در دادگاه عالی با گوگل می جنگند. آیا زم، که الگوریتم‌هایشان محتوای تروریستی را توصیه می‌کنند، شرکت‌های فناوری مسئول هستند؟ پاسخ دادگاه می تواند نحوه کار اینترنت را تغییر دهد.» گریت دی وینک از واشنگتن پست دارد این گزارش.

و هایلی فو، و برندن بوردلون از پولیتیکو گزارش می دهند که “گوگل تلاش می کند تا دادگاه عالی را “اختلاط” کند. یک تماس کوتاه دوستانه برای حفظ بخش 230 توسط گروهی که با Google مرتبط است پرداخت شد

نوشته شده در ساعت 21:55 توسط هوارد باشمن



“آشفتگی در دادگاه ها در مورد قو،ن اسلحه در پی حکم قضات”: آلانا دورکین ریچر و لیندسی وایتهرست از آسوشیتدپرس این گزارش.

نوشته شده در 21:48 توسط هوارد باشمن



«با صلیبیون مذهبی که برای حقوق سقط جنین می‌جنگند آشنا شوید: محافظه‌کاران مسیحی برای سرنگونی رو تلاش ،د. آیا اعضای مذاهب مختلف می توانند دسترسی به سقط جنین را حفظ کنند؟ ابی وسولیس از مادر جونز دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:44 توسط هوارد باشمن



عازم دادگاه عالی: سزار لوپز مورالس (14) از ماه ژوئیه منشی سونیا سوتومایور قاضی دیوان عالی ایالات متحده خواهد بود. ربکا بیر از The Record of Boston University Sc،ol of Law دارای این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:02 توسط هوارد باشمن



“دعوای 30 میلیون دلاری دنتون با وکیل سابق می تواند دادگاه های نیویورک، کالیفرنیا را در مسیر برخورد قرار دهد”: آلیسون فرانکل “در مورد پرونده” از رویترز است این پست.

نوشته شده در ساعت 20:50 توسط هوارد باشمن



پروفسور حقوق به دلیل قواعد تعارض، پرونده های فنی دادگاه عالی را ارجاع می دهد. اریک اشناپر 22 پرونده دادگاه عالی را مورد بحث قرار داده است. موارد بعدی پیامدهای عمده ای برای شرکت های فناوری دارد: کیمبرلی استرابریج رابینسون از قانون بلومبرگ دارد این گزارش.

نوشته شده در 20:44 توسط هوارد باشمن



“خودی ها و هویت های هیئت منصفه: سامیا علیه ایالات متحده و جستجوی اصول بی طرف در قانون شواهد.” آدام یونیکوفسکی دارد این پست در سایت زیرمجموعه “خبرنامه حقوقی آدم”.

نوشته شده در ساعت 20:40 توسط هوارد باشمن



«قضات فدرال از قانون ND بازدید می‌کنند تا هفتاد و سومین سالانه بحث نمایشگاهی دادگاه موت را بشنوند»: کوین آلن از دانشکده حقوق نوتردام این گزارش.

نوشته شده در ساعت 20:30 توسط هوارد باشمن



«در حالی که دیوان عالی ایالات متحده الگوریتم‌های یوتیوب را می‌سنجید، «میدان مین دعوی قضایی» ظاهر می‌شود». اندرو چانگ از رویترز دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 20:26 توسط هوارد باشمن



“دیوان عالی سرانجام به بی قانونی بایدن در قبال وام دانشجویی ضربه بزند”: جرج اف ویل ستون نویس دارد این انشا آنلاین در واشنگتن پست.

نوشته شده در ساعت 20:24 توسط هوارد باشمن



“سرنوشت اداره حمایت مالی از مصرف کننده دوباره در دست دیوان عالی کشور است”: جوآن بیسکوپیچ از CNN دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 20:16 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/02/18/#199135