دسته‌ها
اخبار

شنبه، 8 آوریل 2023 – چقدر جذاب


قاضی تگزاس امیدهای دنیای ضد سقط جنین خود را برآورده می کند. متیو کا،ماریک مدت‌هاست که در جامعه‌ای غوطه‌ور شده است که به شدت با سقط جنین مخالف است. کارولین کیچنر از واشنگتن پست دارد این گزارش.

و در تفسیر آنلاین واشنگتن پست، روث مار،، ستون نویس مقاله ای با ،وان «بدترین قاضی فدرال در آمریکا اکنون نام دارد

نوشته شده در ساعت 21:22 توسط هوارد باشمن



«با احکام متضاد، پرونده های قرص سقط جنین به دیوان عالی کشور ارسال می شود. یک قاضی فدرال گفت که تاییدیه FDA از داروی میفپریستون نامعتبر است، در حالی که یک قاضی فدرال دیگر به آژانس دستور داد که این قرص را در دسترس نگه دارد. پیامدهای قانونی تازه شروع شده است”: ابی ون سیکل و پم بلوک از نیویورک تایمز این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:03 توسط هوارد باشمن



«نبرد قرص سقط جنین در سال 1992 در دادگاه عالی و زنی که آن را آغاز کرد»: تیموتی بلا از واشنگتن پست دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 9:00 توسط هوارد باشمن



«پا. انتخابات مقدماتی 2023: نامزدهای دیوان عالی با حمایت احزاب مزیت جذب سرمایه را نشان می دهند. نامزدهای دادگاه عالی تشکیلات خودگردان که در انتخابات مقدماتی سال 2023 شرکت می کنند، 365000 دلار از کمک های مالی ثروتمند، حساب های بانکی خود و غیره جمع آوری کرده اند. کیت هوانگپو و استفن کاروسو از S،light PA دارند این گزارش.

نوشته شده در ساعت 20:55 توسط هوارد باشمن



«و، دادگستری از دادگاه عالی می‌خواهد که حکم لغو ممنوعیت سهام بی‌سابقه را لغو کند»: Tierney Sneed از CNN دارد این گزارش.

شما می تو،د دادخواست درخواست گواهی را مشاهده کنید در این لینک.

نوشته شده در 20:52 توسط هوارد باشمن



دابز مدعی است که موضوع سقط جنین را به مردم باز می گرداند. ما اکنون می بینیم که چقدر مس،ه است. حکم علیه میفپریستون هرج و مرج محض است. استاد حقوق لی لیتمن دارد این مقاله فقهی آنلاین در Slate.

نوشته شده در 5:58 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«جمهوری خواهان یک کمپین دیگر ضد لکه دار شدن ترنس را از دست دادند. این تاکتیک دوباره در انتخابات این هفته دادگاه عالی ویسکانسین ش،ت خورد. ملیسا گیرا گرانت دارد این انشا آنلاین در New Republic.

نوشته شده در 1:15 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“چگونه قضات جناح راست در تگزاس حقوق آمریکایی ها را در همه جا محو می کنند”: مایکل هیلتزیک ستون نویس دارد این انشا آنلاین در لس آنجلس تایمز.

نوشته شده در 1:12 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«احکام رقیب در مورد سقط جنین دارویی، جنگ حقوقی پس از Roe را افزایش می‌دهد»: Tierney Sneed از CNN دارد این گزارش.

دیوید اووال، لوری مک گینلی و ریچل روبین از واشنگتن پست گزارش می دهند که «حکم قرص سقط جنین تگزاس FDA را تهدید می کند. کارشناس می‌گوید: «این دری را به روی دادگاه‌ها برای حدس دوم هر گونه تأییدیه FDA باز می‌کند – به‌ویژه برای داروهایی که در زمینه‌های بحث‌انگیز مانند مراقبت‌های تأییدکننده ،ت هستند».

در تفسیر آنلاین در لس آنجلس تایمز، امی هاگستروم می، مقاله ای با ،وان “تلاش یک قاضی برای محدود ، سقط جنین دارویی در سراسر کشور نشان می دهد که افراط گرایان هنوز انجام نشده اند

و مارک جوزف استرن به صورت آنلاین در Slate یک مقاله فقهی با ،وان “حکم غیرقانونی علیه قرص سقط جنین قبلاً باعث یک بحران قانون اساسی شده است. این سوء استفاده بی سابقه از قدرت قضایی بدون هیچ مبنای قانونی یا واقعی به زودی دادگاه عالی را وادار خواهد کرد.

نوشته شده در 1:07 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“دوباره شروع کنیم! چه ،ی از لیست جدید هفت نامزد، قاضی ارشد بعدی نیویورک خواهد بود؟» راب روزبورو دارد این پست در وبلاگ “نیویورک استیناف” خود.

ارسال شده در ساعت 13:00 توسط هوارد باشمن



«برخی از کارشناسان حقوقی پذیرش قاضی توماس از سفرهای مجلل را با رسوایی دیوان عالی سال 1969 مقایسه می‌کنند». تراویس اندرسن از The Boston Globe دارد این گزارش.

در تفسیر آنلاین در اسلیت، داهلیا لیتویک و مارک جوزف استرن یک مقاله فقهی با ،وان «کلارنس توماس قانون را زیر پا گذاشت و حتی نزدیک هم نیست. احتمالاً مهم نیست؛ اما باید” و ال، آرونسون یک مقاله فقهی با ،وان “کلارنس توماس معلم ایده آلی برای قو،ن اخلاقی اسکیت داشت

نوشته شده در ساعت 12:55 توسط هوارد باشمن



نیکوکار میلیاردر کلارنس توماس مصنوعات هیت، را جمع آوری می کند. هارلن کرو همچنین باغی پر از مجسمه های دیکتاتور دارد. سیلوی مک نامارا از واشنگتنین دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 12:48 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/04/08/#201834