دسته‌ها
اخبار

شهروندی سنت کیتس و نویس از طریق برنامه سرمایه گذاری – مزایا تمدید شده – مهاجرت سرمایه گذاری


18 جولای 2023

Dixcart Group Limited


برای چاپ این مقاله کافی است در سایت Mondaq.com ثبت نام کنید یا وارد شوید.

زمینه

پیشنهاد مدت زمان محدود، شامل مبلغ کمک مالی کاهش یافته که قبلاً از 1 ژانویه 2023 تا پایان ژوئن 2023 در دسترس بود، تا 31 ژانویه 2024 تمدید شده است. اکنون زمان اقدام است.

در 29 ژوئن 2023، مایکل مارتین، رئیس واحد شهروندی سنت کیتس و نویس توسط واحد سرمایه گذاری (CIU)، اعلامیه زیر را اعلام کرد:

ما پاسخ و تقاضای قاطعانه ای را برای گزینه سرمایه گذاری صندوق رشد پایدار خود از طریق پیشنهاد زمان محدود دریافت کردیم و احساس کردیم که باید این پیشنهاد را برای هفت ماه دیگر، تا 31 ژانویه 2024 تمدید کنیم. سرمایه گذاران بین المللی همچنان ارزش جه، را مشاهده می کنند. اولین و بهترین شهروندی توسط

برنامه سرمایه گذاری و این آن را ثابت می کند».

جزئیات پیشنهاد زمان محدود (LTO) چیست؟

صندوق رشد پایدار (SGF) سریع‌ترین و ساده‌ترین مسیر برای شهروندی جایگزین در سنت کیتس و نویس است، با متقاضی اصلی می‌تواند با کمک تنها 125000 دلار آمریکا به SGF و دریافت تأییدیه «اصولاً» ظرف 60 سال، شهروندی جایگزین دریافت کند. روزهای تایید توسط CIU از ارسال درخواست.

طبق شرایط LTO، حداقل مشارکت SGF به شرح زیر است:

  • متقاضی مجرد – 125000 دلار آمریکا

  • متقاضی اصلی و همسر – 150000 دلار آمریکا

  • متقاضی اصلی و حدا،ر سه نفر تحت تکفل – 170000 دلار آمریکا

  • هر وابستگی اضافی زیر 18 سال – 10000 دلار آمریکا

  • هر وابستگی اضافی بالای 18 سال – 25000 دلار آمریکا

این هزینه ها 25000 دلار آمریکا کمتر برای هر یک از دسته های: متقاضی اصلی، متقاضی اصلی و همسر، و یک خانواده چهار نفره، در مقایسه با هزینه های مشارکت قبل از LTO، و از پایان ژانویه 2024.

مزایای شهروندی سنت کیتس و نویس چیست؟

چندین مزیت شهروندی سنت کیتس و نویس وجود دارد که تعدادی از مهمترین آنها در زیر به تفصیل شرح داده شده است:

  • سفر بدون ویزا به بیش از 150 کشور از جمله؛ ،ستان، منطقه شینگن و کانادا. این می تواند به ویژه برای افرادی که می خواهند آزادانه سفر کنند و جهان را بدون پیچیدگی درخواست ویزا کشف کنند مفید باشد.

  • یکی دیگر از مزایای شهروندی سنت کیتس و نویس از طریق سرمایه گذاری این است که استاندارد بالایی از زندگی را در یک محیط زیبا ارائه می دهد. این کشور دارای سواحل خیره کننده، جنگل های بار، سرسبز و آب و هوای گرم و گرمسیری است. مردم محلی به خاطر طبیعت دوستانه و صمیمی خود معروف هستند و این کشور دارای میراث فرهنگی غنی است که از طریق موسیقی، رقص و هنر جشن گرفته می شود.

  • علاوه بر این، سنت کیتس و نویس از نظر سیاسی باثبات است و اقتصاد قوی دارد که آن را به مقصدی امن و مطمئن برای سرمایه گذاران تبدیل می کند. ،ت اقداماتی را برای جذب سرمایه گذاری خارجی اجرا کرده است، مانند ارائه مشوق های مالیاتی و ترویج توسعه تجارت. در نتیجه، این کشور در سال های اخیر شاهد رشد اقتصادی ثابتی بوده است.

  • در نهایت، شهروندی نویس توسط سرمایه گذاری دسترسی به جامعه جه، سرمایه گذاران را فراهم می کند، که می تواند منبع ارزشمندی برای صاحبان مشاغل و کارآفرین، باشد که به دنبال گسترش شبکه های خود هستند.

محتوای این مقاله به منظور ارائه راهنمای کلی در مورد موضوع است. در مورد شرایط خاص خود باید از یک متخصص مشاوره بگیرید.

مقالات پرطرفدار در مورد: مهاجرت از سراسر جهان

اجازه اقامت دائم – رده F

Danos & Associates LLC

بر اساس مقررات 5 مقررات مهاجرت و اتباع خارجی، که اصلاح شده است، اتباع غیر اتحادیه اروپا بدون نیاز به ا،ام اکید یک مجوز اقامت دائم تحت رده F می توانند …


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1343636