دسته‌ها
اخبار

شکست تحول: از دست رفتن مهارت ها و تجربه باعث سرخوردگی می شود (ویدئو) – مدیریت دانش


26 فوریه 2023

مشارکت برکلی


برای چاپ این مقاله تنها چیزی که نیاز دارید ثبت نام یا ورود به سایت Mondaq.com است.

تام: بسیاری از سازمان‌ها با دیدگاهی بیش از حد خوش‌بینانه نسبت به آنچه که لازم است دست به تحول می‌زنند. آنها به درستی ارزیابی نمی کنند که آیا آن مهارت ها و تجربیات را در سازمان خود دارند یا خیر. و ممکن است با کارکن، مواجه شوید که سعی می کنند تغییرات پیچیده ای را ایجاد کنند که قبلاً هرگز این کار را نکرده اند. یا ممکن است اعضای تیم آن را به ،وان یک پروژه جانبی در کنار کار روزانه خود انجام دهند، اما زمان، انگیزه یا انگیزه های عملکرد من،ی ندارند. این به م،ای پیشرفت کند است و باعث ناامیدی می شود.

پریا: سپس مردم اعتبار تحول را زیر سوال می برند و فکر می کنند هدف اشتباه بوده است، در حالی که در واقع مسئله واقعی کمبود مهارت و ظرفیت است. راهی برای رفع این مشکل می‌تواند سرمایه‌گذاری بر روی مهارت‌ها و تجربه‌های خارجی باشد، اما این می‌تواند شما را بیش از حد به اشخاص ثالث وابسته کند، که می‌تواند عواقب گسترده‌ای را مدت‌ها پس از پایان برنامه داشته باشد. بنابراین ارزش این را دارد که توجه داشته باشید که هنوز به یک تیم داخلی با تجربه من، برای مدیریت تامین کنندگان خارجی نیاز دارید.

محتوای این مقاله به منظور ارائه یک راهنمای کلی در مورد موضوع است. باید در مورد شرایط خاص خود از یک متخصص مشاوره بگیرید.

مقالات پرطرفدار در مورد: استراتژی از ،ستان

پیش بینی قانون تجارت ،ستان برای سال 2023

آزبورن کلارک

پیش بینی می تواند یک بازی ،انه باشد. بعید است ،ی فکر کند که در یک سال چهار صدراعظم و سه نخست وزیر وجود داشته باشد. گفتنی است، اینها برخی از تحولات در تجارت بریت،ا هستند …

اجرای یک برنامه استراتژیک با موفقیت

مشاوران استراتژیک و مدیریت TCii

برنامه ریزی استراتژیک برای رشد سودآور ،ب و کار بسیار مهم است، اما شرکت ها معمولاً تنها حدود 63 درصد از ارزش مالی بالقوه استراتژی تجاری خود را به دلیل نقص و ،ابی در برنامه ریزی و اجرای استراتژیک درک می کنند.


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1286056