دسته‌ها
اخبار

ضمیر Lockdown: تقریباً نیمی از هزاره ها به خاطر “سوءجنسیت” به زندان می خواهند


نظرسنجی اخیر توسط Redfield & Wilton Strategies برای نیوزویک، دریافتند که 44 درصد از هزاره ها (بین 25 تا 34 سال) طرفدار اتهامات جنایی برای افرادی هستند که از ضمایر اشتباه برای دیگران استفاده می کنند یا به اصطلاح “سوء،ت” نامیده می شود. ما قبلاً در مورد اینکه چگونه ،ت نادرست در کشورهایی مانند بریت،ای کبیر جرم محسوب می شود، صحبت کردیم. سوء،ت در برخی از دانشگاه های ایالات متحده به ،وان “عمل خشونت آمیز” نامیده می شود.

این نگر، وجود دارد که ما شاهد ظهور نسلی از سانسورچیان هستیم که از دوران جو، به آنها آموزش داده شده است که گفتار مضر و حتی خشونت آمیز است.

با این حال، سخنان نفرت انگیز در ایالات متحده محافظت می شود. با توجه به این واقعیت، شگفت آور است که ادعا کنیم نقض ضمایر می تواند منجر به حبس شود. تنها 31 درصد از هزاره ها با این پیشنهاد مخالف بودند.

آنها تنها نیستند.

اخیراً سن. بن کاردین (د-مد) که وکیل است، گفت که “اگر طرفدار نفرت هستید … تحت متمم اول قانون اساسی محافظت نمی شوید.” هاوارد دین، کاندیدای سابق دموکرات ریاست‌جمهوری، موضع مشابهی را اعلام کرد: «سخنان مشوق نفرت‌انگیز توسط متمم اول حمایت نمی‌شود».

حتی بعضی ها لغت نامه ها اکنون از این فرض نادرست حمایت می کنند، “سخنان مشوق نفرت” را به ،وان “سخنر، که توسط متمم اول محافظت نمی شود” تعریف می کند، زیرا هدف از آن ایجاد نفرت علیه افراد یا گروه ها بر اساس نژاد، مذهب، ،ت، ترجیحات ،، محل منشاء ملی یا سایر طبقه بندی های نادرست است.

اگر سخنان مشوق نفرت بر اساس قانون اساسی حمایت شود، استفاده از ضمایر یا سوء استفاده از آن نیز به ،وان یک موضوع کیفری محافظت می شود. (دعوای حقوقی حمایت در یک محیط استخدامی برای مسئولیت مدنی یا اقدامات انضباطی در حال انجام است). با این حال، جدی ترین نگر، تمایل این نسل به استفاده از قو،ن کیفری برای نظارت بر چنین سؤالاتی است. این منع، کننده فرسایش اصول آزادی بیان با نسل های جوان است. این بحران ایمان می تواند با آزادی بیان در یک سقوط آزاد مجازی در اروپا فاجعه بار باشد.

 


منبع: https://jonathanturley.org/2023/07/16/،oun-lockdown-almost-half-of-millennials-want-jail-time-for-misgendering/