دسته‌ها
اخبار

لکه بر فرش و مبلمان نانو فروش لکه بر فرش و مبلمان نانوسان قیمت لکه بر فرش نانوسان

لکه بر فرش و مبلمان نانو فروش لکه بر فرش و مبلمان نانوسان قیمت لکه بر فرش نانوسان

شما می توانید از سرکه خالص یا مخلوط با آب گرم استفاده کنید ، زیرا به دلیل ترکیب فوق العاده اسیدی آن ، ابتدا آن را روی بخشی از فرش مرطوب امتحان کنید ، سپس آن را روی کل فرش بریزید ، این یک پاک کننده موثر خانگی برای از بین بردن فروشگاه اینترنتی کالایاب لک فرش است. قبل ازمصرف اسپری فرش نانوسان بیز آن را حدود پنج دقیقه به خوبی تکان دهید تا محتویات داخل ظرف ترکیب شود. باداشتن این ویژگی ها قیمت لکه بر فرش و مبل ازلحاظ اقتصادی مقرون به صرف می باشد. یک محصول بی ضرر برای بافت سطوح مورد نظر که از هیچ گونه حلال یا سفید کننده درآن استفاده نشده است و قدرت لکه بری بسیار بالایی دارد.

  • قبل ازمصرف اسپری فرش نانوسان بیز آن را حدود پنج دقیقه به خوبی تکان دهید تا محتویات داخل ظرف ترکیب شود.
  • قبل از استفاده از محصول ابتدا مقداری از آن را بر روی بخشی که خارج از دید است امتحان کنید.
  • برای از بین بردن انواع کثیفی و لکه های روغن ، چربی ، جوهر ، دوده ، واکس ، ذغال و سایر آلودگی ها از روی فرش، مبلمان، کوسن ، موکت و سطوح مشابه می باشد.
  • در بعضی از موارد استفاده غلط از شوینده های نامناسب برای بر طرف کردن کثیفی و آلودگی های سطحی به بافت فرش یا مبل ها آسیب می رساند و موجب از بین رفتن رنگ و ضعیف شدن جنس فرش شود.
  • خریداران عمده می توانند کالاهای مورد نیاز خود را از این پلتفرم سفارش دهند.

اگر پارچه خیس شد ، پس از مدتی آن را تعویض کنید تا رطوبت آن پاک شود. سرکه به طور طبیعی بسیار خاصیت اسیدی دارد و ترکیبی عالی برای تمیز کردن فرش است. سرکه اسیدی است ، در حالی که جوش شیرین خنثی است ، هنگامی که با هم مخلوط می شود دی اکسید کربن تولید می کند ، که باعث ایجاد حباب و تمیز کردن منحصر به فرد می شود.

لوازم بهداشتی حیوانات

© تمام حقوق مربوط به محصولات و مقالات محفوظ است و کپی برداری پیگرد قانونی دارد. راحت ترین و ساده ترین نحوه ثبت سفارش ، ثبت سفارش به صورت آنلاین از وب سایت در کمتر از 3 دقیقه می باشد . برای اینکه شکلات پارچه را اشباع نکند، بهتر است فرش را وارونه کنید و از پشت کار کنید.

چرا برای پاک کردن لکه ها از لکه بر مخصوص فرش و مبلمان استفاده کرد ؟

در این رابطه یکی از گزین های بروز و کاربردی موجود در سطح بازار استفاده از لکه بر فرش و مبلمان با برند نانوسان است که به سادگی این کار را برای شما انجام می دهد. با توجه به توضیحاتی که در بالا دادیم ، سطح فرش و مبلمان دارای بافتی حساس و آسیب پذیر می باشند پس ایک اسپری لکه بر فرش باید شامل ترکیباتی باشد که در عین تمیز کنندگی بالا ، به سطح فرش آسیبی نزنند و باعث رنگ پریدگی و پوسیدگی و …. از آنجایی که فرش و مبلمان بسیار حساس و آسیب پذیر هستند ، مواد شونده ای که برای شست و شوی آن به کار برده می شود باید به صورتی باشد که به بافت و تار و پود آن آسیبی نرساند. یکی از بهترین مواد شوینده ای که برای این مورد بسیار مناسب است ، لکه بر فرش می باشد.

سپس لکه بر را روی سطح اسپری نمایید و دو الی سه دقیقه بگذارید محلول روی لکه بماند. بعضی اوقات یک سری اتفاقات لحظات خوشمان را به سمت تلخی می کشد. به عنوان مثال در یک مهمانی ریختن شربت یا چایی بر روی مبل های گران قیمت و یا فرش های دستبافت به شدت ناراحتمان می کند. لکه بر نانوسان بدون ماده فرمالین بوده و از این رو برای سلامتی انسان یک محصول کاملا بی ضررمحسوب می شود. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتیباروشاپفقط برای مقاصدغیرتجاریوبا ذکر منبعبلامانع است.