دسته‌ها
اخبار

مالیات حشیش دزدی است – وبلاگ قانون Canna™


چه از آن دسته افرادی باشید که می‌خواهند به فدرال رزرو پایان دهند، یا از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهند مانند یک کشور اسکاندیناوی از ثروتمندان مالیات بگیرند، احتمالاً روی یک چیز توافق خواهید داشت: مالیات حشیش یک مشکل است. و این فقط یک مورد کوچک نیست. دزدی است اگر من (یا اساساً هر ، دیگری) باید یکی از دلایل سقوط آزاد صنعت را انتخاب کنم، آن مالیات است.

280E و دام نهایی مالیات شاهدانه

بیایید از طرف فدرال شروع کنیم. بخش 280E قانون درآمد داخلی از ،ب و کار حشیش تقریباً از هر نوع ،ر جلوگیری می کند. چند سال پیش، IRS روشن شد که مشاغل شاهدانه می توانند هزینه های کالاهای فروخته شده را ،ر کنند. اما همین. بنابراین، ،ب‌وکارهای حشیش واجد شرایط ا،ریت قریب به اتفاق ،رهای استاندارد موجود برای ،ب‌وکارهایی نیستند که الکل، تنباکو، مواد افیونی می‌فروشند (البته تا زم، که از نظر قانونی تجویز شده باشند)، و کلی چیزهای دیگر که از نظر عینی مضرتر از حشیش هستند.

همچنین شایان ذکر است که ،یبات مسموم کننده کنف مشمول 280E نیستند، زیرا کنف یک ماده کنترل شده نیست. بازار بزرگ غیرقانونی هم نیست. آن دسته از مشاغل – که محصولات رقابتی مادی می فروشند – مالیات کمتری می پردازند و می توانند این پس انداز را به مصرف کنندگان منتقل کنند. این به آنها مزیت رقابتی بزرگی می دهد. اگر ،ت فدرال تا این حد به امنیت عمومی اهمیت می‌داد، فکر می‌کنید که آنها سعی می‌کنند بازار حشیش غیرقانونی را محدود کنند. جواب منفی!

مالیات حشیش ایالتی در سراسر نقشه است

اگر فکر می کردید 280E بد است، فقط صبر کنید تا در مورد وضعیت ها صحبت کنیم. هر ایالتی که حشیش را قانونی کرده است، بدون استثنا از آن مالیات می گیرد. و از آن مالیات می گیرند انگار که فردایی وجود ندارد. در واقع، مالیات های بالا اغلب یکی از این موارد است بیان وعده ها که قانونگذاران یا مقلدین می سازند. “آن را قانونی کنید و ما پول زیادی به دست خواهیم آورد!”

برای مثال، افرادی که پشت لایحه قانونی شدن حشیش در کالیفرنیا هستند، ایده روشنی برای اعمال هر دو مالیات بر کشت به دست آوردند. و مالیات غیر مستقیم بر صنعت این بالاتر از حالت عادی ایالت است مالیات بر فروش، که دارای پایه 7.25٪ از قیمت فروش است – مشروط به افزایش طبق قو،ن شهر/شهرستان. قبل از اینکه مالیات کشت در نهایت حذف شود، عملاً حذف شد 161 دلار در هر پوند! همانطور که امروز اینجا نشسته ایم، مالیات غیر مستقیم 15٪ از قیمت فروش است. در اینجا یک تصویر مفید از مردم در کالیفرنیا NORML برای نشان دادن میزان بالای مالیات غیر مستقیم آورده شده است:

اعتبار: اینجا

برای روشن شدن موارد فوق فقط مالیات غیر مستقیم است. برای هر فروش حشیش، مالیات غیر مستقیم و مالیات فروش به تنهایی معادل است حداقل 22.5 درصد این مبلغ 22.50 دلار در یک اسکناس 100 دلاری در مالیات حشیش ایالتی است. یک قطعه از پیشنهاد قانون کالیفرنیا تلاش می کرد تا برخی از مالیات های سطح ایالت را برای جلوگیری از مالیات مضاعف ساده کند، اما این کار را انجام داد به نظر می رسد این لایحه خیلی بیشتر پیش نمی رود. این خبر بسیار وحشتناکی در بحبوحه بحران واقعی در صنعت حشیش این ایالت است.

مالیات حشیش محلی – درست زم، که فکر می کردید بدتر از این نمی شود

در کالیفرنیا، شهرها اغلب از ،ب و کار حشیش با درآمد ناخالص خود مالیات می گیرند. این بدان م،است که اگر آنها یک میلیون دلار درآمد ایجاد کنند، درصدی از این درآمد مشمول مالیات خواهند شد. گاهی اوقات مالیات بستگی به نوع فعالیت مورد بحث دارد و می تواند در سراسر ایالت نوسان داشته باشد، بنابراین این کمی ساده سازی بیش از حد است. اما ما مالیات شاهدانه را به همان اندازه دیده ایم 10% از دریافتی های ناخالص این بدان م،است که برای دریافتی های ناخالص 1 میلی متری مشمول مالیات با آن نرخ، 100000 دلار به ،وان پرداخت می شود. فقط مالیات بر درآمد ناخالص شهر این امر در مالیات ،تی نقشی ندارد (از این رو نیاز به صورتحساب ناموفق ذکر شده در بالا). 280E را نیز شامل نمی شود. ما اکنون در مورد پرداخت مالیات بر مالیات صحبت می کنیم.

این در عمل چگونه به نظر می رسد

این تصویر زیر از رسید حشیش برای ،ید در لس آنجلس در چند ماه گذشته در توییتر چرخیده است:

تصویر

اعتبار: @jgriesler

بیایید کمی به این موضوع فکر کنیم. در قیمت ،ید 175.50 دلار (با احتساب تخفیف)، کل پس از ،ر مالیات 249.71 دلار است. ی،ی مالیات بوده است بیش از 74 دلار. این نرخ مالیات است بیش از 42 درصد.

برای روشن شدن، اینها هزینه هایی هستند که از مصرف کننده دریافت می شود. این بدان م،است که اگر همان مصرف کننده همان مقدار حشیش (از نظر ارزش) را از بازار غیرقانونی ،یداری کند، حدود 74 دلار کمتر پرداخت می کند. اگر بخواهند نوعی محصول کانابینوئیدی بسیار مسموم کننده ب،ند (که احتمالاً می توانند از طریق تجارت الکترونیک بدون بلند شدن از رختخواب انجام دهند)، حدود 74 دلار کمتر می پردازند.


آیا جای تعجب است که چرا بازار غیرقانونی اینقدر خوب عمل می کند در حالی که تجارت های مستقر حشیش در حال سقوط و ورش،تگی هستند؟ اگر ،ت فدرال واقعاً به بازار حشیش اهمیت می داد – بازاری که صدها هزار آمریکایی را استخدام می کند – می توانست این مشکل را در پنج دقیقه حل کند. حتی ایالت‌ها نیز این قدرت را دارند که از اهانت‌ها جلوگیری کنند و فشار را از روی صنعت بردارند.

مالیات شاهدانه خیلی زیاد است. و تا زم، که مشکل حل نشد، وقتی صنعت به هم می‌ریزد تعجب نکنید.




منبع: https://harrisbricken.com/cannalawblog/cannabis-taxation-is-theft/