دسته‌ها
اخبار

مسائل مهمی که باید هنگام تهیه طرح املاک در داکوتای جنوبی از آن اجتناب کنید


برنامه ریزی املاک برای اطمینان از مراقبت از عزیزان در صورت وقوع مرگ ناگه، در خانواده، یک ضرورت است. یک اعتماد من، می‌تواند تضمین کند که فرزندان ،دسال منابع کافی برای زنده ماندن دارند، اگر والدینشان دیگر در اطرافشان نباشند یا مدت‌ها پس از مرگ شریک زندگی‌شان، برای همسرانشان تأمین کنند. یک وکیل املاک می‌تواند به برنامه‌ریزی در مورد موانع خاصی کمک کند که ممکن است تا زم، که موصی‌له قبول نمی‌شوند، آشکار باشند. در زیر چند موضوع متداول برنامه ریزی املاک که باید در هنگام آماده سازی ملک خود در نظر بگیرید آورده شده است:

سند برنامه ریزی املاکطرح املاک خود را به درستی پیش نویس کنید

یکی از مهم ترین مراحل در تنظیم طرح املاک، اطمینان از تنظیم صحیح آن است. در صورتی که دادگاه اعتبار آن را تشخیص ندهد، تنظیم وصیت نامه یا امانت ارزش آن را ندارد. اما شرایط نوشتن وصیت نامه یا امانت در مقایسه با سایر اسناد قانونی کم است.

آ اعتماد سند حقوقی است که در آن شخص یا نهاد دیگری دارای مالکیت قانونی به نفع دیگران است. امانت‌گذار باید یک امین برای مالکیت‌های مدیر که در امانت برای ذینفعان خاص قرار گرفته است نام ببرد. پس از فوت امین، اموال را برای استفاده ذینفعان اداره یا توزیع می کند.

برای یک اراده، ا،ر ایالت ها نیاز دارند که وصی (شخصی که وصیت نامه می نویسد) یک بزرگسال قانونی باشد، به این م،ی که شما باید حداقل 18 سال سن داشته باشید و/یا به طور قانونی ازدواج کرده باشید. ث،اً، بسیاری از ایالت ها ایجاب می کنند که یک وصیت نامه با حضور یک شاهد و نه دو شاهد امضا شود. برخی از ایالت ها استفاده از وصیت نامه های دست نویس یا ضبط شده را علاوه بر یا به جای وصیت نامه شاهد شده مجاز می دانند. در نهایت، برخی از ایالت ها ا،ام دارند که یک وصیت نامه محضری شود.

طرح املاک خود را به روز کنید

هم هدیه و هم ذینفع باید در وصیت نامه یا امانت ذکر شود تا ذینفع بتواند هدیه را دریافت کند. اگر نام ذینفع در وصیت نامه کتبی ذکر نشده باشد، آن ذینفع ممکن است هدیه را دریافت نکند. به همین ترتیب، اگر هدیه ای دیگر وجود نداشته باشد، ذینفع ممکن است آن را دریافت نکند. به ،وان مثال، اگر ماشین خود را به فرزندتان بدهید، اما قبل از گذشتن ماشین را بفروشید، مشخصاً فرزند شما نمی تواند آن ماشین را دریافت کند. به طور مشابه، برنامه های املاک باید پس از یک رویداد مهم زندگی به روز شوند. ازدواج، طلاق، یا تولد فرزند جدید بر بیشتر طرح‌های املاک تأثیر می‌گذارد و این اراده‌ها و امانت‌ها باید بر این اساس به‌روزرس، شوند.

دارایی های مجازی و رسانه های اجتماعی خود را در طرح املاک خود بگنج،د

برنامه ریزی املاک دیجیتال از آنجایی که آمریکایی ها زمان بیشتری را به صورت آنلاین سپری می کنند، اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است. برخی از افراد ممکن است صاحب بیت کوین یا حساب های رسانه های اجتماعی با ارزش صدها هزار دلار باشند. حتی اگر شخصی حضور قابل توجهی در اینترنت نداشته باشد، دسترسی به بسیاری از بانک‌ها، حساب‌های بازنشستگی و سایر مؤسسات مالی از طریق یک حساب آنلاین آسان‌تر است.

دارایی دیجیتال همچنین برای با ارزش بودن لازم نیست از نظر مالی مهم باشد. ع،‌ها و ویدیوها در رسانه‌های اجتماعی ممکن است همچنان از نظر احساسی مهم باشند. ع،‌های دیجیتال یا پست‌های رسانه‌های اجتماعی در رسانه‌های اجتماعی یا ایمیل ممکن است روی دید ما بعد از رفتن یک شخص تأثیر بگذارد. مجریان، متولیان و/یا ذینفعان باید بتوانند به راحتی به حساب‌های بانکی و/یا حساب‌های رسانه‌های اجتماعی دسترسی داشته باشند تا بتوانند با موفقیت یک دارایی را مدیریت کنند.

طرح املاک برای زندگی قبل از مرگ

یک طرح املاک موفق باید شرایطی را در نظر بگیرد که شما هنوز زنده هستید اما دیگر نمی تو،د برای خود تصمیم بگیرید. یکی از بزرگترین مشکلات برای یک املاک، دست کم گرفته شده و صورتحساب های پزشکی پرداخت نشده است. به ،وان مثال، ممکن است درگیر یک تصادف اتومبیل شوید که ممکن است نتو،د از خود مراقبت کنید. اسناد ملکی مانند دستورالعمل مراقبت های بهداشتی پیشرفته یا اراده زنده اگر نمی‌تو،د خواسته‌های مراقبت‌های بهداشتی خود را در مورد یک آسیب ناتوان‌کننده بیان کنید، می‌تواند مراقبان و خانواده شما را راهنمایی کند.

آیا برای برنامه ریزی املاک در داکوتای ج،ی به وکیل نیاز دارم؟

اگر قصد ایجاد یک طرح املاک را دارید، باید با یک وکیل ماهر املاک مشورت کنید. داکوتای ج،ی. همکاری با یک وکیل محلی در داکوتای ج،ی بسیار مهم است تا مرتبط ترین مشاوره حقوقی را در مورد دارایی خود دریافت کنید، زیرا ا،ر قو،ن وراثتی به ایالتی که در آن ،ن هستید بستگی دارد. دارایی شما


منبع: https://lawblog.legalmatch.com/2022/08/22/critical-issues-to-avoid-when-preparing-an-estate-plan-in-south-dakota/