دسته‌ها
اخبار

مشورت دولت بریتانیا در مورد گسترش محدوده تنظیمی دارایی های رمزنگاری – Fin Tech


13 فوریه 2023

Cadwalader، Wickersham & Taft LLP


برای چاپ این مقاله کافی است در سایت Mondaq.com ثبت نام کنید یا وارد شوید.

،ت بریت،ا (،انه داری) رایزنی و درخواست شواهد در موردرژیم نظارتی خدمات مالی آینده برای دارایی‌های دیجیتالکه آنچه را که “فاز 2” رویکرد بریت،ا برای تنظیم ارزهای دیجیتال نامیده می شود، مشخص می کند. در حالی که اخلاق پشت مشاوره این استهمان خطر همان نتیجه نظارتی، تصدیق می کند که رمزارز چالش ها و خطرات خاصی را ایجاد می کند که به راه حل هایی نیاز دارد که خطر سرمایه گذار و بازار را برطرف کند و در عین حال مزایا و فرصت هایی را که نوآوری (سریع) ایجاد می کند حفظ کند.

خلاصه ای از آنچه قبلاً در “فاز 1” انجام شده است

  • از ژانویه 2020، صرافی‌های دارایی‌های رمزنگاری‌شده و ارائه‌دهندگان کیف پول متولی برای نظارت بر مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم (AML و CTF) در سازمان رفتار مالی بریت،ا (FCA) م،م شده‌اند.

  • قانون برای قرار دادن تبلیغات دارایی های رمزنگاری تحت مقررات FCA پیاده است.

  • قانون گذاری همچنین در حال حاضر روی میز است تا نیاز به تنظیم استیبل کوین‌های دارای پشتوانه فیات که برای پرداخت‌ها استفاده می‌شوند و همچنین به مقررات، صدور و نگهداری فعالیت‌های مربوط به آن سکه‌ها می‌پردازد.

  • این پیشنهادات قانونی در لایحه خدمات مالی و بازارها (در حال حاضر در مرحله کمیته پس از قرائت دوم در مجلس اعیان قرار دارد و انتظار می رود در نیمه اول سال جاری به پارلمان ارائه شود). لایحه FS همچنین تعریف عمداً گسترده ای از «دارایی رمزنگاری» به این م،ا ارائه می دهد:

    هر گونه نمایش دیجیتالی ایمن رمزنگاری شده ارزش یا حقوق قراردادی که:
    (الف) می تواند به صورت الکترونیکی منتقل، ذخیره یا معامله شود. و (ب) که از فناوری پشتیب، کننده از ضبط یا ذخیره داده ها استفاده می کند (که ممکن است شامل فناوری دفتر کل توزیع شده باشد). این گسترده تر از تعریف فعلی است که در مقررات AML یافت می شود و به گونه ای طراحی شده است که نسبت به پیشرفت ها و استفاده های آتی از فناوری کریپتو انعطاف پذیر باشد.

چه چیزی پیشنهاد می شود؟

دیدگاه ،ت بریت،ا این است که دارایی‌های رمزنگاری شده و فعالیت‌های مرتبط باید با استانداردهای مورد نیاز سایر فعالیت‌های خدمات مالی مشابه مطابقت داشته باشند (همان خطر همان نتیجه نظارتی). برای این منظور، چارچوب نظارتی پیشنهادی شامل گسترش فهرست “سرمایه گذاری های مشخص شدهدر بخش سوم قانون خدمات مالی و بازارها 2000 (فعالیت های تنظیم شده) دستور 2001 شامل دارایی های رمزنگاری شده (همانطور که به تازگی تعریف شده است). این به ،ه خود به این م،ی است که انجام برخی فعالیت‌ها در داخل یا در بریت،ا از طریق ،ب‌وکار نیاز به مجوز تحت قانون خدمات مالی و بازارها 2000 دارد.
رمزارزها).

این مشاوره در حال بررسی “فاز 2” از رونمایی از Cryptoactivities است، ی،ی:

  • صدور و افشای دارایی های رمزنگاری شده: Cryptoactivity زم، اتفاق می‌افتد که دارایی برای معامله در یک مکان تجاری دارایی‌های رمزنگاری تنظیم شده پذیرفته شود. از آنجایی که دارایی‌های رمزنگاری، بر خلاف سایر اوراق بهادار قابل انتقال، اغلب ادعایی را نسبت به یک صادرکننده قابل شناسایی نشان نمی‌دهند، این مشاوره پیشنهاد می‌کند که رژیم بروشور موجود در بریت،ا به‌روزرس، شود تا شامل قو،ن جدید در مورد ا،امات پذیرش و افشای دارایی‌های رمزنگاری شود که مسئولیت آن محل معاملات مجاز دارایی‌های دیجیتال است. . این قو،ن شامل حداقل استانداردهای افشای سرمایه‌گذار، مقررات مسئولیت و جبران خسارت برای اظهارات نادرست یا گمراه‌کننده، تعهدات دقت لازم قبل از پذیرش و کنترل‌هایی برای جلوگیری از ارائه پیشنهادهای مضر می‌شود. اگر پیشنهاد عمومی دارایی‌های رمزنگاری شده با تعریف پیشنهاد امنیتی مطابقت داشته باشد، پیشنهاد این است که این پیشنهاد باید با ا،امات رژیم پیشنهاد عمومی بریت،ا مطابقت داشته باشد و از طریق یک پلت فرم عرضه عمومی یا بازار تنظیم‌شده/ تسهیلات تجاری چندجانبه (MTF) انجام شود. مجدداً، تلاش لازم بر عهده پلتفرم مربوطه خواهد بود.

  • بهره برداری از محل معاملات دارایی رمزنگاری شده: این رمزارز بر اساس رژیم موجود قابل اعمال برای مکان‌های تجاری تنظیم‌شده، از جمله MTFها خواهد بود. نتیجه، اعمال ا،امات احتیاطی، حاکمیتی، حمایت از مصرف کننده و انعطاف پذیری عملیاتی و همچنین حل و فصل و تدارک ورش،تگی خواهد بود.

  • فعالیت های واسطه گری دارایی های رمزنگاری شده: با درک اهمیت معامله‌گران و ارائه‌دهندگان نقدینگی، پیشنهاد ،ت این است که از واسطه‌های مربوطه بخواهد مجاز به معامله یا ترتیب معاملات در دارایی‌های رمزنگاری شده باشند. مجدداً، مجوز FCA مست،م رعایت ا،امات احتیاطی و همچنین حمایت از مصرف کننده، گزارش دهی، حاکمیت، انعطاف پذیری عملیاتی و حل و فصل و ا،امات ورش،تگی است.

  • نگهداری دارایی های رمزنگاری شده: در حالی که ضمانت استیبل کوین‌های دارای پشتوانه فیات توسط قانون فاز 1 در حال حاضر مراحل پارلم، را طی می‌کند، مرحله 2 به مجوز ارائه‌دهندگان نگهب، برای دارایی‌های رمزنگاری‌شده نیاز دارد که متعاقباً وارد محدوده نظارتی می‌شوند. این پیشنهاد مبتنی بر ا،امات نگهداری دارایی های رمزنگاری شده بر اساس کتاب منبع دارایی های مشتری موجود FCA است که شامل مقرراتی برای محافظت از حقوق سرمایه گذاران از طریق تعهدات حفاظتی، سازم، و دفاتر و سوابق است.

  • ا،امات سوء استفاده از بازار: ،ت بریت،ا معتقد است که بازار دارایی‌های رمزنگاری شده به اندازه هر بازار مالی دیگری در معرض سوء استفاده از بازار است و به «شواهد قابل توجهی» مبنی بر پمپ و تخلیه/سطل ، و تجارت نقدی/شست‌وشویی و موارد جعل اشاره می‌کند. با این حال، مفاهیمی که قو،ن و استراتژی‌های مبارزه با سوء استفاده از بازار در بازارهای سنتی بر آن‌ها مبتنی است، با چالش‌های مهمی در زمینه دارایی‌های رمزنگاری شده مواجه است. به ،وان مثال، اطلاعات درونی اغلب به اطلاعاتی وابسته است که توسط یک ناشر نگهداری می شود و ایجاد می شود که مفهومی نیست که به راحتی به بازاری منتقل شود که ناشر ،وماً قابل شناسایی نیست. بنابراین، این مشاوره مجموعه‌ای از «نتیجه‌های معقول» را بر اساس قو،ن سوء استفاده از بازار موجود در بریت،ا پیشنهاد می‌کند که مسئولیت مکان‌های معاملاتی و واسطه‌های مجاز را برای ایجاد سیستم‌ها و کنترل‌هایی برای جلوگیری، شناسایی و اختلال در سوءاستفاده از بازار قرار می‌دهد.

  • پلتفرم های وام دهی دارایی های رمزنگاری شده: جای تعجب نیست که ،ت توسعه یک رژیم وام دهی و استقراض دارایی های رمزنگاری شده را در اولویت مرحله دوم قرار می دهد. با توجه به نقش ریسک اعتباری در ایجاد مسائل اخیر بازار و ورش،تگی شرکت، منابع مالی، تامین بدهی، مدیریت وثیقه، و ارزیابی و برنامه ریزی احتمالی و اضطراری در اولویت این اولویت هستند. فعالیت تنظیم‌شده اجرای یک پلت‌فرم وام‌دهی دارایی‌های رمزنگاری شده همچنین مست،م ا،اماتی برای دادن هشدارهای ریسک کافی به مصرف‌کنندگان و شرایط قراردادی واضح در مورد مالکیت (خود یک چالش) است.

سایر پیامدهای نظارتی Cryptoactivities جدید

جرایم مالی: شرکت‌هایی که Cryptoactivities را انجام می‌دهند، مشمول رژیم کامل جرایم مالی FSMA، از جمله پولشویی، رشوه و فساد، تحریم‌ها و مقررات کلاهبرداری خواهند بود. این یک وظیفه نظارتی گسترده‌تر از صرافی‌های ثبت‌شده در رژیم AML و CTF است و ارائه‌دهندگان کیف پول در حال حاضر مشمول آن هستند و لایه دیگری از فرآیند را به Cryptoactivities اضافه می‌کند.

محدوده جغرافیایی: فعالیت‌های رمزنگاری تحت پوشش رژیم جدید، آنهایی هستند که در بریت،ا یا داخل آن انجام می‌شوند. با توجه به ماهیت بین‌المللی و اغلب مشایی ،ب‌وکارهای دارایی‌های رمزنگاری شده، این یک مداخله ضروری است، اما این مشاوره استثناهای احتمالی مانند درخواست مع، فعالیت‌های دارایی‌های کریپتو که از خارج از بریت،ا انجام می‌شود را باز می‌کند. با این حال، این مشاوره همچنین خاطرنشان می‌کند که شرکت‌هایی که یک مکان معاملاتی دارایی‌های رمزنگاری شده را اداره می‌کنند احتمالاً به یک شرکت تابعه در بریت،ا نیاز دارند، که با توجه به مدل‌های فعلی نتیجه نسبتاً قابل‌توجهی است.

پاسخ ها تا 30 آوریل است.

محتوای این مقاله به منظور ارائه راهنمای کلی در مورد موضوع است. باید در مورد شرایط خاص خود از یک متخصص مشاوره بگیرید.

مقالات پرطرفدار در مورد: فناوری از ایالات متحده

راهنمای مقایسه ای بلاک چین

کری اولسن

راهنمای مقایسه ای بلاک چین برای حوزه قضایی برمودا، بخش راهنمای مقایسه ای ما را برای مقایسه در کشورهای مختلف بررسی کنید.


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1281966