دسته‌ها
اخبار

معرفی 10 مورد از بهترین هدست های گیمینگ ارزان 2022 تکنوسان مگ | asilbekharid

معرفی 10 مورد از بهترین هدست های گیمینگ ارزان 2022 تکنوسان مگ | asilbekharid

این هدفون در واقع یک هدفون گیمینگ و از هدفون های ارزان زیر ۳۰۰ تومان است اما برای کاربران معمولی هم قابل استفاده است. با طراحی بسیار عالی، این هدفون تسکو روی سر شما تنظیم می‌شود و راحتی بیشتری را فراهم می‌کند. همه این موارد با توجه به قیمت مقرون به صرفه و کیفیت صدای بالا، بسیار قابل توجه است و می‌تواند از بهترین خریدهای شما باشد. از طریق لینک زیر می‌توانید بهترین هدست تا سقف سیصد تومان را از فروشگاه پلازا خریداری کنید. در حال حاضر مدل‌های مختلفی از هدست و هدفون‌های گیمینگ در برندهای ایسوس، ریزر و… برای انتخاب وجود دارد. هدست‌ گیمینگ با کیفیت بالا با ویژگی‌های مشابه هدفون‌های سطح بالا ساخته نمی‌شوند، هدفون معمولی وسیله‌ای است که بیشتر افراد هنگام قدم زدن و گوش دادن به موسیقی از آن استفاده می‌کنند.

  • می‌توانید نظرات خود را در خصوص این فهرست در بخش دیدگاه‌های پلازا با ما در میان بگذارید.
  • میکروفن آن نیز HD است و به راحتی میتوانید با کیفیت بالا صدا خود را منتقل کنید.
  • محصولات این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار هستن و همین عامل سبب میشه تا محبوبیت محصولات تولید شده توسط این برند در سطح جهان بالا باشد.
  • اهمیت صدا و کیفیت تصویر در بازی به گونه ای است که برخی گیمر های حاضر به پرداخت مبالغ زیادی برای داشتن مدل های خاص و منحصر به فرد این اکسسوری دیجیتال جذاب و شیک هستند.

در این مقاله اصلا قصد نداریم درمورد هدست‌های گیمینگ بی‌کیفیت صحبت کنیم و روی صحبت‌مان تماما با هدست‌‌های معتبر و باکیفیت است. توانایی‌های هدست بلوتوثی ماکارون مدل P33 شامل پخش با سیم از طریق کابل AUX نیز می‌شود که برایبازیبا موبایل و تجربه صدایی بدون تاخیر زمانی، فوق العاده مهم خواهد بود. جنس سیم رابط این هدفون از کیفیت بالایی برخوردار هست و این عامل یکی از مهم ترین عواملی هست که سبب شده تا این هدفون رو توی لیست بهترین هدفون های گیمینگ بازار بیاریم. اگه بخوایم هدفون های گیمینگ رو از نظر قیمت هاشون دسته بندی کنیم، به سه دسته تقسیم میشن.

بهترین هدفون گیمینگ رپو مدل VH310

بسیاری از انواع هدست گیمینگ ارزان قیمت، دارای دکمه‌ی تنظیمات هستند که به شما اجازه می‌دهند میکروفون خود را بی‌صدا کنید یا با کمک هدست شماره‌گیری نمایید. قطعا ویژگی‌های یک هدست بازی ارزان به همین مشخصات محدود نمی‌شود و هر برند ویژگی‌های مخصوص به خود را درون هدست‌ها قرار می‌دهد، اما دانستن همین ویژگی‌ها برای شروع کافی است. بازی‌های کامپیوتری بسیار پر سرو صدا هستند و صداهای به کار رفته در آن‌ها به نحوی برنامه‌ریزی شده‌اند که هیجان بازی را برای گیمرها چندین برابر بهترین هدفون های گیمینگ کنند. قطعا شما هم تجربه‌ی بازی کردن با یکی از همین بازی‌های پر سرو صدا را دارید و به‌خوبی می‌دانید که اگر یک هدست مناسب نداشته باشید همه‌ی افراد خانه از دست‌تان شاکی خواهند شد. از شکایت اطرافیان که بگذریم وجود هدست گیمینگ تجربه‌ی بازی شما را چندین درجه ارتقا می‌دهد و باعث می‌شود بیشتر با حس و حال بازی خود ارتباط برقرار کنید و صداهای مزاحم اطراف را نشنوید. به همین دلیل شناسایی و آشنایی با ویژگی‌های یک هدست بازی ارزان که ارزش صرف هزینه را دارد از ضروریات خرید لوازم جانبی بازی است.

هدست مخصوص بازی بلوتوثی جی بی ال مدل ham melobuds wave 200 hi-fi

کاپ‌های چرمی این مدل به صورتی طراحی شده تا در استفاده‌های دراز مدت گوش را خسته نکند. استفاده از درایور با قطر 40 میلی‌متری باعث افزایش کیفیت و شفافیت صدای این مدل شده است. میکروفون این مدل قابلیت حرکت از جلوی دهان تا بالا به صورت عمودی دارد. این پدهای نرم باعث می‌شود تا هدفون سرتان را اذیت نکند و بتوانید دراز مدت از آن استفاده کنید. تسکو محصولات ریبرند شده چینی هستند که در ایران به نام محصولات داخلی فروخته می‌شوند. هدست گیمینگ TH 5155 از کاپ‌ها بزرگ مشکی رنگ مات، همراه با روکشی از جنس چرم مصنوعی در قسمت هدبند ساخته شده است.