دسته‌ها
اخبار

مفتول برای ساخت فنرهای لول و پیچشی :: صنایع مفتولی خلیج فارس | fouladgostar

مفتول برای ساخت فنرهای لول و پیچشی :: صنایع مفتولی خلیج فارس | fouladgostar

مرحله ی آخر تولید فنر از مفتول فنر شات پیلینگ نام دارد، در این مرحله برای افزایش مقاومت فنر در برابر بارهای نوسانی، سطح آن را ساچمه کوبی می کنند. مطرح کردن این سوال بهانه ی خوبی است برای اینکه مراحل تولید فنر را از مفتول فنری مرور کنیم. مفتول فنر با توجه به اسم آن مشخص است که دارای خاصیت ارتجاعی و الاستیسیته بالایی است زیرا در آن عنصر سیلیس به کار رفته است و وجود این عنصر به مفتول حالت ارتجاعی می بخشد و الاستیسیته آن را بالا می برد.

  • واشر ptf ، واشر سیلیکونی ، مرکز تولید فنر ، واشر لاستیکی ، تولید عمده فنر پیچشی در تهران ، سازنده فنر کششی ، ساخت انواع فنر ، تولید عمده فنر پیچیشی ، فنر پیچشی با کیفیت .
  • مقاومت کششی و پیچشی مفتول ها با روش های آزمایشی محاسبه میگردد و واحد تولید این شرکت با پشتبانی تیم تحقیق و توسعه آنچه مورد نیاز مشتری است را با اطمینان خاطر به ایشان ارائه می دهد.
  • این دو ویژگی باعث می شود که از گرید جهت ساخت فنرهای با دقت و کیفیت بسیار بالا استفاده شود.
  • روش تولید فنر به این صورت است که ابتدا مفتول ها به سمت غلطک حرکت می کنند و غلطک آن ها را به سمت ابزارهای فرم دهنده مثل دستگاه های CNG هدایت می کنند تا به شکل کارخانه سیم مفتول فنر درآیند.

این فولاد دارای مقاومت بالایی نسبت به سایش است، و به دلیل وجود کربن بالا، قابلیت جوش پذیری این فولاد بسیار کم است. فولاد پرکربن در ساخت انواع فنر، تیغه ها و تیغه اره ها مورد استفاده قرار میگیرد و عامل اصلی تعیین استحکام و سختیفولاد، میزان کربن موجود در فولادها میباشد. همچنین به دلیل مقاومت در برابر حرارت در تولید لوازم اجاق گاز و فر و ماکروفر مصرف می شود. به دلیل خاصیت ضد زنگ بودن در صنایع غذایی و داروسازی از قبیل کارخانجات لبنیات، شیر و بستنی سازی و مواد خوراکی. در صنایع سیمان، کاشی و سرامیک مصرف عمده ای دارد. در فرآیند مسوار کردن ابتدا سیم را با توجه به قطر مورد نیاز کشش می دهند.

مفتول سیاه

مفتول های فنری تولید شده به  صورت کلاف و قرقره های 20 تا 300 کیلوگرم و در گرید های مختلف از سایز 1 میلی مترتا 12 میلی مترتولید می شود و در تولید انواع فنر های لول,پیچشی,تسمه ای,فرمینگ و غیره استفاده می گردد. برای اطلاع از قیمت روز انواع مفتول فولاد فنر میتوانید از طریق اطلاعات تماس، با کارشناسان فروش مجموعه ورق فنری بهُلر تماس حاصل نمایید. ضمناً با عضویت در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام مجموعه بُهلر، شما هم می توانید از امکانات فوق بهره مند شوید.

آهن اسفنجی روی مدار ریزش

فنرها براساس کاربردی که دارند تحت تأثیر بارهای استاتیکی و دینامیکی مختلفی قرار می‌گیرند، که متناسب با این بارها می‌بایست استحکام و مقاومت دلخواه را داشته باشند. مفتول‌های فنری در رده فولادهای پرکربن قرار دارند. ما در انتها میخواهیم یکی از برترین مجموعه های تولید کننده انواع مفتول های فنری را به شما معرفی کنیم.

مفتول فنری

عملکرد مفتول ها بستگی به شرایط کارکرد و واکنش مواد فلزی دارد. دمای اتاق می تواند منجر به خوردگی مفتول شود که این امر بر تمامیت عملکرد آن نیز تأثیر می گذارد. با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد.