دسته‌ها
اخبار

موس، لیست قیمت انواع ماوس های بی سیم و ارزان

موس، لیست قیمت انواع ماوس های بی سیم و ارزان

در حال حاضر انواع مختلف برندهای اصلی و متفرقه در بازار وجود دارند. اگر به‌دنبال یک موس گران و باکیفیت هستند، می‌توانید به سراغ برندهای قدرتمندی همانند لاجیک، استیل سریز، الین ویر و ریزر بروید. این برندها جزو بهترین‌ها هستند و البته قیمت بسیار گرانی هم دارند. موس مایکروسافت، اپل و ایسوس در جایگاه دوم قرار می‌گیرند. برندهای دیگری همانند ایفورتک نیز در بازار وجود دارند که دارای کیفیت بی‌نظیری هستند.

  • ماوس در هر کجا باشد با توجه به نیاز، با ضربه (کلیک کردن دکمه سمت راست یا چپ) عمل کرده و کار را پیش می‌برد.
  • همچنین اگر یک ماوس وایرلس و یک کیبورد وایرلس داشته باشید، هر دو را می‌توانید به صورت همزمان به بلوتوث متصل کنید و دیگر نیازی به اشغال کردن درگاه USB نیست.
  • موس‌های شکل خاصی برای بخش خاصی از کاربران ارجحیت دارند.
  • همچنین توصیه می شود در صورت روشن بودن آن، یکبار خاموش کرده و سپس روشن کنید.
  • از طرف دیگر خردی ارزان قیمت ماوس بی سیم برای طراحان مناسب نخواهد بود.

به این تریتیب میتواند سرعت و جهت جابجایی را در هر صدم ثانیه تشخیص دهد. موس یکی از مهمترین ابزارهای کامپیوتر است که شما می توانید از به کمک آن مهمترین و متداول ترین کارهای کامپیوتری را انجام دهید. برای اکثر کاربران، ماوس استاندارد دارای سه دکمه (چپ، راست و اسکرول) کافی است.

ماوس بی سیم تسکو مدل TM 690W به همراه ماوس پد ا TSCO TM 690W Wireless Mouse With Mouse pad

اگر نمی دانید کلیک کردن چیست، مقاله کلیک چیست را مطالعه کنید. برای خرید ماوس باید نیاز و روش کار با ماوس مدنظر قرار گیرد. درضمن اگر برای یک فضایی مانند گیم نت یا کافی نت می‌خواهید ماوس تهییه کنید بهتر است موس‌ها در جهت هر دو دست (Ambidexterity) باشند؛ یعنی هم راست دست‌ها و هم چپ دست‌ها بتوانند از آن به خوبی استفاده کنند. فقط درون ماوس‌های نوری دیود نورگسیل وجود دارد که به حسگرها جهت تشخیص جابجایی کمک می‌کنند. دلیل قرمز بودن رنگ نور ماوس‌های نوری نشانه از بهره‌گیری نورشناسی دارد.

ماوس بی سیم مدل A2 RGB BT

سیم دار، بی سیم، اپتیکال، لیزری، توپی‌، ارگونومیک و گیمینگ انواع این دستگاه هستند. هم اکنون می توانید گزینه تاچ پد را مشاهده کنید که اگر گزینه مشخص شده در تصویر بالا فعال باشد، به معنی روشن بودن آن است و اگر خاموش می باشد، باید آنرا روشن کنید. همچنین توصیه می شود در صورت روشن بودن آن، یکبار خاموش کرده و سپس روشن کنید. تکنولوژی Optical Mice در موس نوری کامپیوتر استفاده شده و باعث تشخیص سرعت و جهت حرکت ماوس از طریق نور LED و بازتاب آن از ماوس پد میشود.

زمانی که نور LED روی ماوس پد بازتاب میکند این سنسور شروع به تصویر برداری میکند. از طریق تصاویر ثبت شده کامپیوتر میتواند سرعت حرکت موس و همچنین جهت حرکت را تشخیص میدهد. ماوس‌ها نیز دارای مشکلاتی در آتی خواهند شد و برای آن‌ها می‌توان تدبیری یافت.