دسته‌ها
اخبار

نیوهمپشایر نزدیک به مصرف قانونی حشیش برای بزرگسالان


نیوهمپشایر پس از تصویب لایحه 639 مجلس نمایندگان در 6 آوریل با اختلاف 272 تا 109، نیمی از راه مصرف قانونی حشیش برای بزرگسالان را طی کرده است. در حالی که ،ت گر،ت در سال 2017 در اختیار داشتن حشیش جرم زدایی کرد، این هنوز یک جرم قابل جریمه است و در هر صورت فقط در مواردی اعمال می شود که مقدار حشیش از 3/4 اونس تجاوز نکند. بنابراین، با توجه به اینکه آیا سنای ایالت به لایحه پیشنهادی رای مثبت می دهد، مخاطرات زیاد است.

زیر HB 639، در اختیار داشتن و سایر فعالیت های مرتبط با حشیش در نیوهمپشایر قانونی خواهد بود، مشروط بر اینکه مقدار مورد نظر از حد مالکیت تعیین شده توسط قانون جدید تجاوز نکند. این حد شامل (الف) چهار اونس حشیش به شکل گیاهی، (ب) 20 گرم محصولات شاهدانه غلیظ، از جمله حشیش و کارتریج ویپ، یا (ج) 2000 میلی گرم THC در محصولاتی غیر از محصولات شاهدانه غلیظ است. داشتن مقداری حشیش که بیش از حد مجاز قانونی باشد همچنان جرم محسوب می شود.

مطابق با این چارچوب جدید برای مصرف حشیش برای بزرگسالان، این لایحه تعریف لوازم مواد مخدر در نیوهمپشایر را اصلاح می‌کند تا محصولاتی که برای سیگار کشیدن یا مصرف حشیش به کار می‌روند حذف شود. علاوه بر این، HB 639 صراحتاً به فروشندگان تنباکوی دارای مجوز برای فروش لوازم جانبی و لوازم حشیش اجازه می دهد.

حشیش طبی، یا درم، حشیش همانطور که در ایالت شناخته می شود، از سال 2013 در نیوهمپشایر قانونی شده است. داروخانه ها یا مراکز درم، جایگزین (ATC) که در محلی شناخته می شوند، مجاز خواهند بود برای گواهی استفاده دوگانه درخواست دهند که به آنها اجازه می دهد بزرگسالان را نیز بفروشند. طبق مقرراتی که دستورات HB 639 تهیه شده است، از شاهدانه استفاده کنید. این لایحه به جزئیاتی در مورد عملکرد ATC های دارای گواهی استفاده دوگانه می پردازد. به ،وان مثال، این قانون خواستار جداسازی فروش استفاده های درم، و بزرگسالان شده است، به ،وان مثال با داشتن پیشخوان جداگانه. ATC ها همچنین باید فروش درم، را در اولویت قرار دهند.

در ژانویه، ما متوجه شدیم که طرح های قانونی سازی به طور پیوسته در شمال شرق در حال پیشرفت است. اگر HB 639 در نهایت به قانون تبدیل شود، تمام نیو،ند استفاده قانونی از حشیش برای بزرگسالان خواهد داشت و نیوهمپشایر واقعاً به شعار معروف خود عمل خواهد کرد. آزادانه زندگی کن یا بمیر. در حال حاضر، با داشتن یک اونس حشیش یک جرم جنایی در ایالت، کلمات توخالی هستند.


منبع: https://harrisbricken.com/cannalawblog/new-hamp،re-close-to-legal-adult-use-cannabis/