دسته‌ها
اخبار

وکیل پایه یک دادگستری ” بهترین وکیل تهران ” بنیان دادحامی

پرونده‌های مختلف مالی نظیر مطالبه وجه چک و سفته و مطالبه وجه عادی، توقیف اموال، فک رهن، مطالبه خسارت و … را در کارنامه خود داشته باشد. با روند دعاوی مالی در دادگاه، اجرای ثبت و شورای حل اختلاف آشنا باشد. بهترین وکیل در دعاوی مالی شخصی است که حق الوکاله مناسب هم برای خود و هم برای موکل را پیشنهاد دهد. وکیل تهران شخصی است که حق تاسیس و راه اندازی دفتر در سطح شهر تهران و نصب تابلوی خود را دارد. سایر وکلا مربوط به کانون ها و شهرهای دیگر مجوز زدن تابلو و راه اندازی دفتر به نام خود را در شهر تهران ندارند.

  • نوع خدمات و شیوه‌ی پاسخگویی پشتیبانان این موسسات بیانگر توانایی این موسسات است.
  • اگر مؤسسه حقوقی حامیان عدالت توانسته در حل مشکلات حقوقی به شما کمکی کرده باشد می توانید با شماره هایی که در سایت درج شده تماس بگیرید تا وکلای ما پرونده حقوقی شما را به عهده گیرند.
  • همچنین عضو کمیته انضباطی باشگاه استقلال و مشاور حقوقی مدیر عامل به مدت 2 سال بوده اند.
  • و اینکه اسرار موکل را حفط کند و امانت دار خوبی باشد و به دنبال مصلحت موکل بوده و اگر مصلحت موکلش در سازش است حتما موکل خود را به سازش تشویق کند و مسلما مصالحه پرونده از هدف های یک وکیل خوب است.

دعاوی مربوط به امور وکالت با طرح شکایت در دادگاه مورد بررسی و رسیدگی قرار می‌گیرند. در جریان رسیدگی به پرونده‌هایی که موضوع آن‌ها دعاوی مختلف است. چندی از بهترین وکلای موجود در تهران و غرب تهران در تیم اریا دادیار حضور دارند و اگر در این منطقه از تهران حضور دارید و می خواین با ایشان پرونده های خود را پیگیری کنید می توانید با ما ارتباط برقرار کرده تا با شنیدن مشکلات پرونده شما بهترین وکیل با تعرفه و حق الزحمه مناسب را به شما معرفی کنیم. علاوه بر این دو نهاد، ادارات دولتی، بانک‌ها و نهادهای عمومی می‌توانند افرادی را با درجه کارشناسی حقوق برای دفاع از سازمان متبوعشان در پرونده‌ها معرفی کنند. نیروهای مسلح نیز، هم برای دفاع از منافع سازمانی خود و هم برای دفاع از نیروهایشان می‌توانند کارشناس حقوقی خود را به دادگاه معرفی کنند. هم‌چنین دفتری به نام «دفتر حمایت حقوقی بسیج» وجود دارد که به طور قانونی می‌تواند برای دفاع از حقوق ﺟﺎﻧﺒﺎزان،.

تماس با ما

وکیل متخصص و متبحر باعث می‌شود شما درست ترین تصمیم را در مواقع ضروری بگیرید. اگر با مشکلی در زمینه های مختلف حقوقی مواجه هستید، می‌توانید با تیم حقوقی و متخصص صلح صدرا تماس گرفته و از مشاوره وکلای با تجربه بهره‌مند شوید. که یک وکیل خوب در تهران به دلیل نوع شغلش زمانی محدود برای انجام و اتمام هر کاری دارد. پس نتیجه می گیریم که حضور در یک دفتر وکالت وکیل با تجربه در تهران خواهد توانست به ما کمک بیشتر و بهتری بکند. و احتمال اینکه چند وکیل تخصص مرتبط با پرونده شمار را داشته باشند زیاد است.

بیشترین سرمایه گذاری ایرانیان از قدیم در حوزه ی ملکی بوده است، در تهران نیز با توجه به هزینه های بالای ملک ممکن است فردی تمام سرمایه و پس انداز خود را در یک معامله ی اشتباه از دست بدهد، به همین دلیل وکیل های ملکی در تهران اماده ی کمک به شما هستند. پیشنهاد میشود قبل از انجام هرگونه معامله ی ملکی با وکیل مشورت کنید تا سرمایه تان را از دست ندهید اما اگر به مشکل خورده اید و به دنبال وکیل هستید ، وکیل ملکی خوب در تهران بسیار است که میتواند به شما کمک کند. واژه ملک یک کلمه عربی است که وارد لغت نامه فارسی شده است.

وکیل در توکیل

با همه‌ی این تفاصیل، وقتی از وکیل دادگستری سخن می گوییم، عموما منظور ما وکلایی است که هر فردی که مشکل حقوقی دارد می تواند به او مراجعه کند و با امضای قرارداد، او را مشاور و وکیل خود در امور حقوقی یا پرونده‌های دادگاهیش کند. این افراد یا کانون وکلای دادگستری پروانه گرفته‌اند یا از مرکز مشاوران قوه قضاییه. خانم زهره محمدآبادی وکیل پایه یک دادگستری در تهران، دارای رتبه ۱۲ کانون وکلای دادگستری مرکز، رتبه ۲۱ آزمون قضاوت و رتبه ۳۳ ارشد حقوق خصوصی دانشگاه تهران هستند، همچنین خانم محمدآبادی مدرس حقوق جزا و کیفری در دانشگاه نیز می باشند. وکلای طلاق در گروه وکلای حامیان عدالت با سال ها تجربه در زمینه حقوق خانواده و پرونده های ناشی از زوجیت خاصه طلاق، آماده ارائه مشاوره حقوقی وکیل برای طلاق توافقی و اقسام دیگر طلاق می باشند ضمن این که مجددا به اقتضای تجربه و شرافت شغلی تاکید می کنیم که طلاق اولین راه حل برای اختلافات خانوادگی نیست. این نکته را به یاد داشته باشید که موفقیت شانسی نیست مخصوصا در حوزه وکالت که جزء به جزء مهم است.

برای انتخاب بهترین وکلای تهران دقت بالایی داشته باشید زیرا انتخاب یک وکیل خوب در در انجام یک پرونده حقوقی بسیار تاثیرگذار است که این می تواند نقش بسزایی در کارهای وکالتی شما داشته باشد. گروه وکلای ایران پارس اکسپرت یکی از قدیمی ترین موسسات در تهران ایت که دارای وکلای برتر تهران می باشد و می تواند متناسب با پرونده شما بهترین وکیل را معرفی کند. وکلای تهران در طیف وسیعی از مسائل حقوقی فعالیت می کندد و این امر باعث شده که انتخاب بهترین وکیل تهران که در زمینه مورد نظر شما نیز متخصص باشد را بسیار سخت کرده است.