دسته‌ها
اخبار

پاسخی به لارنس اودانل در جلسه استماع سلاح – جاناتان تورلی


پس از شهادت من در مقابل کمیته فرعی منتخب در مورد تسلیحات ،ت فدرال دیروز، من خود را موضوع یک بخش در لارنس اودانل MSNBC که در آن مجری برنامه من را متهم کرد که در یک مبا، عجیب با دن گلدمن، دانشجوی سال اول دموکرات، “رزومه ام را متورم کرده ام”. O’Donnell در واقع مبا، کامل را نشان نداد، اما این ادعا آشکارا نادرست است و من می خواستم به طور خلاصه پاسخ دهم.

من در مقابل کمیته حاضر شدم تا در مورد محدودیت های قانون اساسی در مورد حمایت یا هدایت ،ت از سانسور صحبت کنم. من در مورد نگر، های مربوط به “سانسور توسط جانشین” نوشته ام.

نماینده گلدمن به جای پرداختن به این شهادت، سؤال زیر را مطرح کرد:آیا تا به حال برای ،ت فدرال کار کرده‌اید؟»

من جواب دادم “بله”

گلدمن از من خواست تا توضیح دهم که چگونه برای ،ت فدرال کار می کردم. من در واقع در هر سه شعبه در طی سال‌ها در ظرفیت‌های مختلف کار کرده‌ام و با ذکر این نکته شروع کردم که با کارآموزی شروع کردم. سپس گلدمن حرفش را قطع کرد و من را تحت فشار قرار داد. بدیهی است که علیرغم ادعای اودانل، من مدعی یک دوره کارآموزی به ،وان مدرک نبودم.

اودانل از این واقعیت که من اشاره کردم که برای کنگره به ،وان مشاور کار می کردم تمس، کرد و گفت که این کار در کنگره کارساز نیست. با این حال، سوال این بود که آیا و سپس چگونه برای ،ت فدرال کار می‌کردم؟ وقتی سعی کردم در مورد کارهای دیگر برای ،ت صحبت کنم، گلدمن با من قطع رابطه کرد.

تاکتیک بازیابی زمان برای جلوگیری از چنین توضیحاتی در چنین حملاتی رایج است. من قبلاً به تاکتیکی که علیه سایر شاهدان استفاده می شود اعتراض کرده ام، اما همچنان مورد علاقه اعضاست.

(نماینده گلدمن همچنین وقتی از مامور سابق اف بی آی پرسید که آیا تا به حال در مورد گروه های افراطی تحقیق کرده است یا خیر، شاهد همکارم را قطع کرد. وقتی او نیز پاسخ داد “بله” و سعی کرد توضیح دهد، گلدمن نیز صحبت او را قطع کرد).

این بسیار شبیه شکایت از آب و هوای واشنگتن است. فهمیدم که به خاطر طرح این سوالات مورد حمله قرار خواهم گرفت. (در شبکه ام اس ان بی سی، یکی از اعضای کنگره که دیروز نیز شهادت داد، به ،وان «عذرخواهی پوتین» و دوستداران پوتین محکوم شدند.). با این حال، احساس کردم که پاسخ کوتاهی ضروری است.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/02/10/a-response-to-lawrence-odonnell-on-the-weaponization-hearing/