دسته‌ها
اخبار

پروفسور نوتردام از روزنامه دانشجویی به دلیل حمایت از سقط جنین شکایت کرد – جاناتان تورلی


آ استاد جامعه شناسی دانشگاه نوتردام، تامارا کیپس از اینکه دانشجویان مقالاتی در مورد حمایت او از حقوق سقط جنین نوشتند، از یک رو،مه کالج به دلیل افترا شکایت کرد. را مریخ نورد ایرلندی یک نشریه مستقل و محافظه کار است و دانشجویان بر پوشش خود ایستاده اند.

بررسی شکایت بر اساس این دعوای نادر علیه رو،مه‌نگاران دانشجو، سؤالات بیشتری را نسبت به پاسخ‌ها ایجاد می‌کند. در واقع، ویراستاران دو برابر شده اند و این هفته آنها دوید ستونی که اعلام می کند «ادعاهای پروفسور کی علیه روور کاملا نادرست است». گزارش شده است که وکلای آنها در حال آماده سازی یک درخواست ضد SLAPP برای ا،اج هستند و ادعا می کنند که کی به دنبال ارعاب رو،مه نگاران دانشجو است. این طرح‌ها توسط رسانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، زیرا همانطور که کمیته خبرنگاران آزادی مطبوعات توضیح داد، “SLAPP به ابزاری بسیار رایج برای ارعاب و خاموش ، انتقاد از طریق اقدامات قانونی پرهزینه و بی‌اساس تبدیل شده است.” با این حال، به ندرت دیده می شود که یک دانشگاهی متهم به چنین شکایت های آزاردهنده ای باشد.

پروفسور کی حق دارد از اعتبار خود از طریق اقدامات افتراآمیز محافظت کند و چنین شکایت هایی می تواند در برابر آزار و اذیت و سوء استفاده رسانه ها محافظت کند. مشکل اینجاست که کی اظهاراتی را نادرست می‌داند که سایر رو،مه‌نگاران آن را درست می‌دانند یا موضوعات تفسیری را درست می‌دانند. شکایت به خصوص قانع کننده به نظر نمی رسد.

شکایت بر دو مورد تمرکز دارد مریخ نورد مقالات از جمله یکی که به نقل از نظرات کی در یک پانل و الف مقاله دوم در مورد نظراتی که کی در رویدادی که توسط دموکرات‌های کالج نوتردام در ماه مارس برگزار شد، بیان کرد. با این حال، بررسی ملی بررسی شده شواهد صوتی و دیگر شواهد و بسیاری از آنچه که رو،مه نگاران دانشجو ادعا می ،د با تفاوت های جزئی (اما به سختی افتراآمیز) تایید می کند.

به ،وان مثال، شکایت یک را مطرح می کند مقاله اکتبر 2022 توسط ویراستار دانشجویی Joe DeReuil با ،وان “پروفسور مدرسه Keough دسترسی سقط جنین را به دانش آموزان ارائه می دهد” نوشته شده است. با این حال، در شکایت هیچ نمونه خاصی از اظهارات نادرست موجود در قطعه ذکر نشده است. با این حال، یک تیتر می تواند مبنای یک اقدام افترا باشد.

خود رویداد پانل “پس ازقلیه آمریکا: ایجاد حس فمینیستی متقاطع از ممنوعیت سقط جنین، شرکت کنندگان در مورد اینکه چگونه قانون جدید حامی زندگی ایندیانا، SB 1، برای «گروه های به حاشیه رانده شده» مضر است، بحث ،د.

به نقل از کی به مریخ نورد برای من سقط جنین یک موضوع سیاستی است. و بله، دیدگاه من با آموزش کلیسا در تضاد است، اما در سایر زمینه ها، مواضع من کاملاً همسو هستند. [with the Church]” با این حال، کی به آن پاسخ داد مریخ نورد با متهم كردن دانشجويان به دروغگويي و اصرار بر اينكه «مطلقاً هيچ مصاحبه اي» با آن صورت نگرفته است مریخ نورد. با این حال، DeReuil سپس ضبطی تهیه کرد که در آن ظاهراً به وضوح خود را به ،وان سردبیر مریخ نورد قبل از اینکه چندین سوال از او بپرسد.

کی از طریق حساب توییتر خود از خدمات سقط جنین حمایت کرد که در آن خود را «دکتر. تامارا کی – متخصص حقوق سقط جنین نوتردام. او همچنین پیشنهاد کرد که «اگر مشکل دسترسی یا هزینه دارید به ،وان یک شهروند خصوصی به شما کمک کند. به من پیام بده [sic]”

او همچنین تابلویی را بر روی درب دفتر خود در محوطه دانشگاه نصب کرد که روی آن نوشته بود: “این یک فضای امن برای دریافت کمک و اطلاعات در مورد همه مسائل بهداشتی و دسترسی است – محرمانه با مراقبت و دلسوزی.” نشنال ریویو گزارش داد که ایمیل غیر نوتردام کی شامل اطلاعاتی در مورد نحوه دسترسی به او بود و به دانش‌آموزان می‌گفت که به دنبال حرف J به ،وان علامتی برای کمک به سقط جنین بگردند: به دانش آموزان!»

قابل ذکر است که National Review گزارش داد که پس از مریخ نورد در این مقاله، کی نام نمایشی توییتر خود را تغییر داد و «علامت‌ها را از در دفترش برداشت و توییت‌هایش را در مورد کمک به دانش‌آموزان برای دسترسی به سقط جنین پاک کرد».

این دادخواست اظهارات نادرست را مطرح می کند که در الف مقاله مارس 2023 از مریخ نورد توسط رو،مه‌نگار دانشجویی لوک تام، نوشته شده است: «تامارا کی خودش را به دموکرات‌های نوتردام توضیح می‌دهد».

کی مخالفت می کند که او به دروغ متهم شده است که “پیشنهاد تهیه قرص های سقط جنین را در درب دفترش ارسال کرده است.” با این حال، نشنال ریویو به نقل از سخنگوی نوتردام بیان می کند که در مورد علامت

«یک فرد معقول می‌تواند درک کند که پروفسور کی به شما توصیه‌های پزشکی می‌کند (در مورد «ناباردار» شدن با مصرف قرص‌های سقط جنین بدون دانستن هیچ جزئیاتی در مورد سلامت یک دانش‌آموز). این هم از منظر اعضای هیئت علمی و هم از نظر دانشجویان غیرعاقلانه به نظر می رسید.»

ضبط‌ها و پوشش‌های رسانه‌ای همچنین نشان می‌دهد که کی اظهاراتی داشته است که به نظر می‌رسد دیدگاه‌های ادعا شده توسط رو،مه‌نگاران دانشجو را دنبال می‌کند، حتی اگر تفاوتی در کلمات وجود داشته باشد.

به نظر می رسد سوپ نسبتاً نازکی برای حمایت از دعوای افترا علیه دانشجویان یا حمایت از این ادعاست که آنها مسئول “مصائب” ادعایی او هستند.[ing] از نظر ذهنی و عاطفی و تجربه شده و همچنان رنج رو، و ترس برای امنیت او را تجربه می کند. او همچنین به دنبال جبران خسارت است.

قابل ذکر است، مجله نیویورک یک گزارش کامل در مورد مناقشه در مقاله ای در برش با ،وان “جنگ مقدس علیه یک پروفسور طرفدار حقوق سقط جنین: تامارا کی یک کمپین آزار و اذیت شریرانه را تحمل کرده است که به گفته او نوتردام کمکی به مهار آن نخواهد کرد.” داستان دارای علامتی است که J روی درب او نقش بسته است. در این مقاله آمده است که رو،مه “به دروغ ادعا کرده است که کی در حال تلاش برای سقط جنین برای دانش آموزان نوتردام است” و نظرات او را در پانل سپتامبر تحریف کرده است.

می‌دانم که دکتر کی با این تفسیر با توجه به اظهاراتش و تیتر «استاد مدرسه کیو به دانش‌آموزان اجازه سقط جنین می‌دهد» مخالف است. با این حال، سؤال این است که آیا فراتر از تفسیر است و یک اقدام افترا را تضمین می کند؟ این موضوع به زودی در دادگاه مطرح خواهد شد زیرا رو،مه نگاران دانشجو به ،وان ت، توهین آمیز برای آزار رو،مه خود به دنبال ا،اج از کار هستند.

این شکایت است: کی علیه مریخ نورد ایرلندی

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/07/12/notre-dame-professor-sues-student-journalists-over-her-pro-abortion-advocacy/