دسته‌ها
اخبار

پروفسور ویک فارست به دلیل توصیف محافظه کاران به عنوان “گناهکار، مضطرب و ناتوان از کنترل استرس به خوبی کودکان” – جاناتان تورلی مورد انتقاد قرار گرفت.


دانشجویی مستقل گزارش بیداری داست، را منتشر کرده است که دارد ملی شد در مورد یک استاد روانشناسی که به دانش‌آموزانش می‌آموزد که محافظه‌کاران «گناهکار، مضطرب هستند و نمی‌توانند به خوبی با استرس کنار بیایند». برع،، لیبرال‌ها عموماً «مدبر، مستقل، متکی به خود و در کودکی هستند». استادیار پادگان اس. میسون ابراز تعجب کرد که دانش آموزان این توصیف را “منفی” تفسیر ،د و باعث “ناراحتی” شدند. ظاهرا، بسیاری از آنها به ،وان “گناهکار” و “ناتوان از کنترل استرس” به ،وان آرامش و مثبت تلقی می شوند.

آنچه در مورد بحث و جدل بسیار قابل توجه است، حیرت پروفسور گاریسون در مورد واکنش محافظه کاران به او در فضای مجازی است. شخصیت شرح دوره به ،وان “گناهکار، مضطرب و ناتوان از کنترل استرس به خوبی کودکان”. پس از تغییر زبان، گاریسون به خبرنگاران دانشجو گفت:

اگر اظهارات من به ،وان توصیف منفی دانشجویان محافظه کار تعبیر شد، عذرخواهی می کنم. نمی‌دانستم که نظرات من باعث ایجاد احساس حاشیه‌سازی شده است و از هر آسیب یا ناراحتی که ممکن است ایجاد کرده باشد، صمیمانه متاسفم.»

این باورپذیری را کاهش می‌دهد که بگوییم اصطلاحات تحقیرآمیز فقط به ،وان «ویژگی منفی دانشجویان محافظه‌کار» تعبیر می‌شوند.

پاسخ رئیس گروه روانشناسی کریستی بوکانان به گزارش کمی بهتر بود بوکان اعلام کرد

“[s]گاهی اوقات سوء تفاهم هایی در جریان تعاملات انس، رخ می دهد، از جمله مواردی که در ک، رخ می دهد. من اعتماد دارم که هم پاسخگویی دپارتمان و هم دکتر گاریسون به نگر،‌هایی که در شرایط کنونی ایجاد شده است، ارزش‌های بخش و تعهد به ایجاد یک تجربه ایمن و فراگیر برای همه دانشجویان را نشان می‌دهد.»

بوکانن همچنین سوگیری آشکار و توصیف نادرست محافظه کاران، از جمله بسیاری از دانش آموزان در ویک ،ت را نادیده می گیرد. بوکانان به جای پرداختن به چنین تعصبات سیاسی، همان پیشنهاد غیرقابل قبولی را اتخاذ می کند که این یک «سوء تفاهم» و موضوع تفسیر بوده است.

یک الگوی رایج است. هنگامی که اعضای هیئت علمی در سمت چپ اظهارات بحث برانگیز می گویند، معمولا نادیده گرفته می شوند یا منطقی می شوند. هنگامی که اساتید محافظه کار چنین اظهاراتی را بیان می کنند، اغلب واکنش بسیار متفاوتی از تحقیقات به تعلیق و حتی خاتمه وجود دارد.

من معتقد نیستم که پادگان باید فسخ یا تحریم شود. با این حال، اگر او یا فردی در مدرسه به جای توهین نه تنها به حساسیت‌ها، بلکه به شعور دانش‌آموزان و اساتید محافظه‌کار، بدیهیات را تصدیق کند، مفید خواهد بود.

همچنین شایان ذکر است که خبرنگاران دانشجو شناسایی شدند منبعی که گاریسون برای این ادعای مشکوک ذکر کرده است مقاله ای در مجله آمریکایی علوم سیاسی ،وان شده است همبستگی نه علیت: رابطه بین ویژگی های شخصیتی و ایدئولوژی های سیاسی. با این حال، به نظر می رسد این مطالعه همان نکته ای را که پروفسور گاریسون بیان کرده بود، رد می کند. نویسندگان دریافتند که “ویژگی های شخصیتی باعث ایجاد نگرش های سیاسی در افراد نمی شود.” در واقع، خلاصه مقاله آنها ایالت ها:

«این یافته‌ها در مورد رابطه علی مفروض بین شخصیت و سیاست تردید ایجاد می‌کند. در اینجا ما رابطه علّی بین ویژگی‌های شخصیتی و نگرش‌های سیاسی را با استفاده از مدل ساختاری جهت‌گیری علیت بر روی یک نمونه اطلاعاتی ژنتیکی آزمایش می‌کنیم. نتایج نشان می‌دهد که ویژگی‌های شخصیتی باعث ایجاد نگرش‌های سیاسی در افراد نمی‌شود. بلکه، همبستگی بین این دو تابع یک عامل ژنتیکی مش، ذاتی است.»

بنابراین، گاریسون نه تنها در توصیف محافظه‌کاران در اسلایدهایش تعصب آشکاری نشان می‌دهد، بلکه به نظر می‌رسد که یافته‌های واقعی گزارش را به دلیل سوگیری احتمالی تأییدی که پیش‌فرض‌های خود را تأیید می‌کند، تحریف کرده است.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/04/12/wake-forest-psyc،logy-professor-under-fire-for-describing-conservatives-as-guilty-anxious-and-unable-to-handle-stress-well-as-children/