دسته‌ها
اخبار

پنجشنبه، 26 ژانویه 2023 – چقدر جذاب است


“مصاحبه: جاش گرشتاین.” الیز اسپنر دارد این پست در وبلاگ “دبیرستان SCOTUS”. و بله، اسپنر از او در مورد این سوال پرسید دابز نشت نظر

نوشته شده در 3:32 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“امی و، شکایت خود را علیه رئیس قانون پن کری در مخالفت با اقدامات انضباطی ارسال می کند”: جرد میتوویچ از دیلی پنسیلو،ان این گزارش.

م، آنونزیاتا و نیکول موراوسکی از دیلی پنسیلو،ان مقاله‌ای دارند با ،وانبا هشت عضو هیئت علمی که در مورد آینده امی و، در پن تصمیم می گیرند ملاقات کنید

سارا فراستیری از دیلی پنسیلو،ان مقاله ای با ،وان “تحریم ها، شکایات و جلسات شنیداری: چرا امی و، را نمی توان به راحتی ا،اج کرد

ماه گذشته، میتوویچ مقاله ای با ،وان “با نزدیک شدن به سال دوم تحقیقات پن، ک، های امی و، شاهد کاهش شدید ثبت نام هستند

و در تفسیر، به صورت آنلاین در Daily Pennsylvanian، سام زو و اندرو لو مقاله ای با ،وان “حق تصدی در حال افراط در امی و، های جهان است. دانشگاه به کالایی ، دانش پاداش می دهد، نه مشارکت

تقریباً دو ماه پیش، ال، کاشوتا با امی و، در یک ویدیوی یوتیوب با ،وان «مصاحبه شد.حقیقت به هر قیمتی

نوشته شده در 3:28 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«یک سخنران بحث برانگیز به قانون ییل بازگشت – شما باور نخواهید کرد که بعدا چه اتفاقی افتاد. کریستن واگونر از حزب محافظه کار اتحاد دفاع از آزادی روز سه شنبه در YLS سخنر، کرد. او چگونه پذیرفته شد؟» دیوید لات دارد این پست در سایت Substack “Original Jurisdiction” او.

نوشته شده در 2:34 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“دعوای حقوقی در مورد محدودیت های ایالتی ایالات متحده در مورد قرص های سقط جنین”: جاناتان استمپل و برندن پیرسون از رویترز دارند این گزارش.

نوشته شده در 1:25 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“وکلای چارلی ادلسون خواهان خصوصی بودن اظهارات مگبانوا تا زمان محاکمه هستند”: کارل اترز از دموکرات تالاهاسی اخیراً داشته است این گزارش.

نوشته شده در ساعت 13:10 توسط هوارد باشمن



“نیویورک به دنبال آزمایش دادگاه عالی در مورد کنترل اسلحه است”: زک شونفلد از The Hill دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 8:48 توسط هوارد باشمن



“ش،ت های عالی از دادگاه. ذهن‌های حقوقی محافظه‌کار بدترین تصمیم‌های دیوان عالی تمام دوران را رتبه‌بندی می‌کنند: متیو جی. فرانک و مارک دیوید هال دارند این پست در وبلاگ “قانون و آزادی”.

نوشته شده در ساعت 8:45 توسط هوارد باشمن



«اصلاح دادگاه عالی دو حزبی یک رویا نیست. لیبرال‌ها با حمایت از اجرای اصلاحات اخلاقی که قبلاً در دادگاه‌های پایین‌تر به‌جای راه‌حل‌های رادیکال‌تر اعمال شده‌اند، می‌توانند موردی را مطرح کنند که محافظه‌کاران ممکن است با آن موافق باشند». سیمون لازاروس دارد این انشا آنلاین در New Republic.

نوشته شده در 8:42 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/01/26/#197755