دسته‌ها
اخبار

چهارشنبه، 12 آوریل 2023 – چقدر جذاب


«فینشتاین، تحت فشار برای استعفا، خواستار کناره گیری از هیئت قضایی است. دموکرات 89 ساله کالیفرنیا، که بیش از یک ماه پس از تشخیص بیماری زونا از سنا غایب بوده است، گفت که به دنبال جایگزینی موقت در کمیته قدرتمند خواهد بود. آنی کارنی از نیویورک تایمز این گزارش.

نوشته شده در ساعت 22:20 توسط هوارد باشمن



مع، ، کشتارگاه به چه م،است؟ احیای بند امتیازات یا مصونیت ها ،وماً منجر به بررسی دقیق مقررات اقتصادی نمی شود. جیمز آر راجرز دارد این پست در وبلاگ “قانون و آزادی”.

نوشته شده در ساعت 22:08 توسط هوارد باشمن



«جنبش ضد سقط جنین به تازگی یک دشمن قدرتمند جدید ساخته است. تصمیم میفپریستون یک غول خفته را بیدار کرده است. مارک جوزف استرن دارد این مقاله فقهی آنلاین در Slate.

نوشته شده در 22:04 توسط هوارد باشمن



“فینشتاین که با درخواست استعفا مواجه است، قول داد پس از بهبودی از بیماری به سنا بازگردد.” ال،اندرا ای پتری از لس آنجلس تایمز دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:44 توسط هوارد باشمن



کارشناسان حقوقی می گویند: «حکم تگزاس می تواند همه سقط جنین ها را ممنوع کند – نه فقط آنهایی که توسط قرص ها ایجاد می شود.» باب اگلکو از سانفرانسیسکو کرونیکل این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:42 توسط هوارد باشمن



“توفورکی علیرغم از دست دادن جذابیت قانون بر،ب گیاهی لوئیزیانا دلگرم شد”: جاناتان استمپل از رویترز دارد این گزارش.

و سابرینا کانفیلد از سرویس اخبار دادگاه گزارش می دهد که “مدار پنجم قانون بر،ب زدن مواد غذایی لوئیزیانا را بالا می برد. یک هیئت استیناف دریافت که مارک های محصولات بدون گوشت مانند Tofurky در خطر نقض قانون ایالتی نیستند که شرکت ها را م،م به توصیف دقیق مواد تشکیل دهنده غذا می کند.

شما می تو،د به حکم امروزی دسترسی داشته باشید دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه پنجم در این لینک.

نوشته شده در 21:38 توسط هوارد باشمن



«توسعه ناخوشایند از مایکروسافت; پس از یک دستور موقت که به نظر می‌رسد مانع از غلبه شاکی شده است، شاکی از دادگاه منطقه خواست تا حکم اجمالی علیه آن صادر کند. مدار ششم بر این باور بود که این تصمیم نهایی را ایجاد نمی کند. برایان لامون دارد این پست در وبلاگ “تصمیمات نهایی” خود.

نوشته شده در ساعت 20:55 توسط هوارد باشمن



مخالفان قرص سقط جنین از دادگاه استیناف ایالات متحده می خواهند تا ممنوعیت را صادر کند: جاناتان استمپل از رویترز دارد این گزارش.

به روز رس،: می تو،د دسترسی داشته باشید در این لینک مخالفت شاکیان با درخواست ،ت فدرال برای توقف اضطراری در انتظار تجدید نظر.

نوشته شده در 9:32 توسط هوارد باشمن



“5 موردی که دادگاه عالی ممکن است در پرونده سقط جنین دارویی در نظر بگیرد”: آریان د ووگ از CNN دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 9:26 توسط هوارد باشمن



«توماس افشای هدایا با الگوی گسترده‌تری از عدم افشای مالی از سوی دیوان عالی مطابقت دارد»: جوآن بیسکوپیچ از CNN دارد این گزارش.

هنری گس از کریستین ساینس م،تور مقاله ای با ،وان “دادگاه عالی، پاسخگویی کم: رسوایی توماس چگونه دیوان عالی را تهدید می کند

و در تفسیر مرتبط، آنلاین در آتلانتیک، گریم وود مقاله ای با ،وان «دوست میلیاردر کلارنس توماس نازی نیست. او یک نسخه امضا شده دارد مبارزه من; این بدان م،ا نیست که او هیت، را تحسین می کند

نوشته شده در 9:22 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/04/12/#202182