دسته‌ها
اخبار

چهارشنبه، 12 ژوئیه 2023 – چقدر جذاب


“چگونه اثر موج دار تصمیم خلاقانه 303 دیوان عالی می تواند حقوق مدنی را تحت الشعاع قرار دهد”: رابین آبکاریان ستون نویس دارد این انشا آنلاین در لس آنجلس تایمز.

نوشته شده در ساعت 21:56 توسط هوارد باشمن



«نیاز به اصلاحات اخلاقی دادگاه عالی فراتر از خطوط حزبی است. این افشاگری‌های اخیر تأکید می‌کند که تلاش‌ها برای شفاف‌سازی و پاسخگویی به دادگاه باید دو حزبی باشد. در واقع، آنها باید غیر حزبی باشند.» ستون نویس کیمبرلی اتکینز استور این انشا آنلاین در The Boston Globe.

نوشته شده در ساعت 21:53 توسط هوارد باشمن



“قضات سردرگم از آزمون تاریخی دادگاه عالی برای قو،ن اسلحه”: لیدیا وی، از قانون بلومبرگ دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:50 توسط هوارد باشمن



«دموکرات‌ها از انجمن تاریخی دیوان عالی اطلاعات در مورد اهداکنندگان، دسترسی به قضات درخواست می‌کنند»: سارا فورتینسکی از The Hill دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:47 توسط هوارد باشمن



«سناتورها از میلیاردر پل سینگر و پاور کارگزار لئونارد لئو می‌خواهند تا هدایایی را که به قضات دیوان عالی ارائه می‌شوند، حسابرسی کنند». جاستین الیوت، جاشوا کاپلان و ال، میرجسکی از ProPublica این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:44 توسط هوارد باشمن



“زندگی دوم غافلگیر کننده تصمیم سقط جنین دادگاه عالی”: استاد حقوق مری زیگ، دارد این انشا آنلاین در CNN

نوشته شده در ساعت 21:41 توسط هوارد باشمن



“چگونه یک پرونده متمم دوم در دیوان عالی، گروه های حقوق اسلحه را در تنگنا قرار می دهد”: جان فریتز از USA Today دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:33 توسط هوارد باشمن



«یک جنگجوی حقوقی محافظه کار: مصاحبه با کریستن واگنر از ADF. رهبر اتحاد دفاع از آزادی به کار حقوقی بحث برانگیز ADF، پیروزی او در 303 Creative و آزادی بیان در دانشکده های حقوق می پردازد. دیوید لات به صورت آنلاین پست کرده است این ،مت جدید از پاد،ت “Original Jurisdiction” او.

نوشته شده در 4:40 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«ارائه‌دهندگان سقط جنین برای جلوگیری از ممنوعیت سقط جنین ۶ هفته‌ای «ضربان قلب جنین» در آیووا شکایت ،د: کیتی آکین از The Des Moines Register دارد این گزارش.

و میچ اسمیت از نیویورک تایمز گزارش می دهد که “جمهوریخواهان آیووا به شدت سقط جنین را محدود می کنند. فرماندار کیم رینولدز مجلس قانونگذاری را برای یک جلسه ویژه برای بررسی محدودیت های جدید در مورد سقط جنین فراخواند.

نوشته شده در 2:12 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“جایی که ما در پایان دوره 2022 دیوان عالی هستیم”: آدام فلدمن دارد این پست در وبلاگ “تجربی SCOTUS” خود.

نوشته شده در 1:30 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



دادگاه عالی ژاپن محدودیت توالت در محل کار را برای ،ن ترنس لغو کرد. این تصمیم نشان‌دهنده یک حرکت رو به جلو در حقوق LGBTQ در ژاپن است که از دیگر کشورهای G7 در گسترش آن عقب‌تر است. Motoko Rich و Hikari Hida دارند این مقاله در نسخه امروز نیویورک تایمز

نوشته شده در 1:28 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“محافظه کاران دیوان عالی حتی بیش از آنچه شما تصور می کنید کنترل می کنند”: استاد حقوق جفری ال. فیشر دارد این انشای مهمان آنلاین در نیویورک تایمز.

نوشته شده در 1:24 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/07/12/#207387