دسته‌ها
اخبار

چهارشنبه، 15 فوریه 2023 – چقدر جذاب


لایحه ای که سقط جنین در زمان لقاح را ممنوع می کند و بن بست احتمالی GOP را ایجاد می کند تصویب می کند: Seanna Ad، از The Post and Courier of Charleston، Carolina ج،ی دارد این گزارش.

نوشته شده در 22:04 توسط هوارد باشمن



پنس می‌گوید با احضاریه تا دادگاه عالی مبارزه خواهد کرد. توماس بومونت و جیل کالوین از آسوشیتدپرس این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:51 توسط هوارد باشمن



آیا قانون 150 ساله قرص سقط جنین را به خطر می اندازد؟ روت مار، ستون نویس دارد این انشا آنلاین در واشنگتن پست.

نوشته شده در ساعت 21:24 توسط هوارد باشمن



«بیایید وانمود کنیم که کلارنس توماس می‌تواند ذهن فریمرها را بخواند»: استاد حقوق هایدی لی فلدمن و Dahlia Lithwick دارند این مقاله فقهی آنلاین در Slate.

نوشته شده در ساعت 20:34 توسط هوارد باشمن



“مدار سوم، وزن کشی ممنوعیت اسلحه برای افرادی که به جنایت محکوم شده اند، نگاهی به تاریخ دارد”: برندن پیرسون از رویترز دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 20:10 توسط هوارد باشمن



«سنای ایالت نامزد قاضی ارشد را در ش،ت برای هوچول رد کرد. قاضی هکتور ،ال، نامزد تفرقه‌انگیز فرماندار کتی هوچول، نتوانست بر مخالفت دموکرات‌هایی که سنای ایالت را کنترل می‌کنند غلبه کند. لوئیس فر-سادورنی از نیویورک تایمز یک مقاله که آغاز می‌شود، «سنای ایالت نیویورک با ش،تن بن‌بست چند هفته‌ای، نامزد فرماندار کتی هوچول را برای رهبری عالی‌ترین دادگاه ایالتی رد کرد و روز چهارشنبه رای غیرمنتظره‌ای برگزار کرد که به نبردی دراماتیک پایان داد که دموکرات‌ها را در کاپیتول ایالت به هم ریخته بود».

به روز رس،: در پوشش دیگری، جیمی ویلکیند از وال استریت ژورنال گزارش می دهد که «سنای نیویورک نامزدی هکتور ،ال برای دادگاه عالی ایالت رهبری را رد کرد. سنا که با شکایت مواجه است، رأی دادگاه استیناف فرماندار کتی هوچول را رد کرد.

نوشته شده در 4:48 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“دادگاه استیناف منع کالیفرنیا را برای داوری اجباری برای کارگران مسدود کرد”: برندن پیرسون از رویترز دارد این گزارش بر یک حکم که هیئتی متشکل از سه قاضی از دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه نهم امروز صادر شد.

در 15 سپتامبر 2021، همین هیئت سه قاضی (که در آن زمان نیز ت،یم شد) رسید نتیجه مع،. بعد از اعطای تمرین مجدد پانل، قاضی ارشد مدار ویلیام فلچر به نظر می رسد که رأی خود را در این پرونده تغییر داده است و قاضی مخالف اصلی را نویسنده نظر ا،ریت جدید و نویسنده ا،ریت اصلی را قاضی مخالف جدید می سازد.

نوشته شده در 4:23 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«سنای ایالات متحده آدرین نلسون، قاضی اورگان را تأیید کرد که بر صندلی فدرال نشسته است. تایید دو حزبی، نلسون را به اولین حقوقدان زن سیاه پوست در اورگان تبدیل می کند که قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده می شود. و همچنین فرصتی را برای فرماندار تینا کوتک فراهم می کند تا اولین قاضی خود را به بالاترین دادگاه ایالت معرفی کند. کنراد ویلسون از پخش عمومی اورگان این گزارش.

نوشته شده در 4:02 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“از نامزد دایره ای ایالات متحده در مورد دفاع از موارد تجاوز ، مورد سوال قرار گرفت”: تیانا هدلی از قانون بلومبرگ دارد یک گزارش که شروع می‌شود، «یک نامزد استیناف بایدن در برابر انتقادات از نحوه برخورد یک مدرسه خصوصی در نیوهمپشایر با یک دانش‌آموز دختر قرب، در پرونده‌های تجاوز ، جنایی و مدنی مخالفت کرد».

نوشته شده در 15:57 توسط هوارد باشمن



«چرا اقدام مثبت در خطر است؟ تصمیم یک مرد چگونه تصمیم مهم دادگاه عالی در سال 1978 که این عمل را تایید کرد، ممکن است در نهایت آن را در مسیر غیرقانونی شدن قرار دهد. امیلی بازلون خواهد داشت این مقاله در این شماره یکشنبه آینده مجله نیویورک تایمز.

نوشته شده در 1:14 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



چگونه دیوان عالی آمریکا را به کازینو تبدیل کرد: چار، لین ستون نویس دارد این انشا آنلاین در واشنگتن پست.

نوشته شده در 1:11 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«دیوان عالی مرز بین آزادی بیان و تهدیدهای خشونت آمیز را تعیین خواهد کرد. فناوری تهدید ، دیگران را آسان‌تر از همیشه کرده است. آیا پلیس و دادستان می توانند با حفظ حقوق متمم اول ما همگام باشند؟» مت فورد از نیو ریپابلیک دارد این گزارش.

نوشته شده در 1:08 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“سنا از قرار دادن مجسمه کلارنس توماس در کنگره جورجیا حمایت می کند”: دیوید ویکرت از The Atlanta Journal-Cons،ution چنین کرده است یک مقاله که آغاز می‌شود، «سنای جورجیا روز سه‌شنبه پیشنهادی را برای نصب مجسمه کلارنس توماس قاضی دیوان عالی ایالات متحده در کاپیتول ایالت تصویب کرد».

نوشته شده در 11:38 توسط هوارد باشمن



تبریک به ریک هاسن در بیستمین سالگرد «وبلاگ قانون انتخابات» ضروری او: ریک به این من،ت امروز صبح در پستی با ،وان «#ELB20th: 20 سال وبلاگ قانون انتخابات و 20 سال زوال آهسته (و سریعتر) دموکراسی آمریکایی: فراخو، برای هوشیاری و انعطاف پذیری

من مفت،م که بدانم وبلاگ “چقدر جذاب” به ایجاد هر دو کمک کردوبلاگ SCOTUS” و “وبلاگ قانون انتخابات” اگر این دو چیز تمام چیزی بود که وبلاگ من تا به حال انجام داده بود، ارزش تلاش را داشت.

نوشته شده در ساعت 10:00 توسط هوارد باشمن



گوش دادن زنده، آنلاین به مدار سوم‘s reargument en banc in دامنه v دادستان کل، شامل یک چالش متمم دوم قانون فدرال است که داشتن اسلحه توسط افراد محکوم به جنایات غیرخشونت آمیز را جرم انگاری می کند: شما می تو،د از طریق یوتیوب به صدای زنده دسترسی داشته باشید این لینک. بحث شفاهی قرار است ساعت 10 صبح به وقت شرقی آغاز شود.

بحث شفاهی در دادگاه تشریفاتی دادگاه فدرال ناحیه فدرال فیلادلفیا، احتمالاً برای پاسخگویی به حضور حضوری بیشتر از حد معمول است. مدار سوم اغلب از آن دادگاه برای بحث‌های شفاهی با علاقه بالا استفاده می‌کند.

نوشته شده در ساعت 9:54 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/02/15/#198988