دسته‌ها
اخبار

چهارشنبه، 8 فوریه 2023 – چقدر جذاب


«بحث، اجبار، و جستجوی حقیقت [State of Law Sc،ols Series]”: انجمن فدرالیست پست کرده است این ویدیو در یوتیوب.

رویداد آنلاین که دوشنبه ضبط شد، برجسته شد پل کلمنت، جی ادلسون، دیوید لات، رنه لتو ،نر، و یوجین ولوخ. مدار پنجم قاضی جیمز سی هو به ،وان مجری خدمت کرد.

نوشته شده در ساعت 21:54 توسط هوارد باشمن



«نظریه جدید دادگاه عالی Pa. Pa. در را برای مجموعه ای از سیاست های شهرستان در مورد برگه های رای با تاریخ اشتباه باز می کند. مجموعه جدیدی از نظرات به توضیح حکم قبلی دادگاه کمک کرد. آنها همچنین گشایشی جدیدی برای سیاست‌های تاریخ‌گذاری برگه‌های رأی ایجاد ،د. جاناتان لای و جرمی روباک از The Philadelphia Inquirer دارند این گزارش.

نظرات امروز به دنبال آن است با حکم دادگاه که دادگاه عالی پنسیلو،ا صادر شده در 1 نوامبر 2022.

نظرات امروز شامل نظر ا،ریت تا حدی، یک نظر موافقو دو نظر موافق و مخالف (اینجا و اینجا).

عدالت پی کوین برابسوننظر موافق و مخالف به استناد به ستون استیناف اخیر من که در پاورقی شش در صفحه 4.

نوشته شده در ساعت 21:36 توسط هوارد باشمن



«آیا دیوان عالی با افکار عمومی مغایرت دارد؟ نه – دقیق تر است که بگوییم دادگاه با دکترین های مترقی ،، که این ادعا را مطرح می کنند در تضاد است. جیمز پیرسون دارد این انشا آنلاین در سیتی ژورنال.

نوشته شده در ساعت 21:08 توسط هوارد باشمن



قضات دیوان عالی با فشارهای جدیدی برای تصویب آیین نامه رفتاری روبرو هستند. قضات به دلیل تخلفات اخلاقی ادعایی تحت نظارت فزاینده‌ای قرار دارند، اما مکرراً از تصویب قو،ن مشابهی که توسط قضات دادگاه‌های بدوی پیروی می‌کنند، خودداری کرده‌اند. لارنس هرلی از NBC News دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:06 توسط هوارد باشمن



“دیوان عالی SC، با حکم سقط جنین، اکنون برای اولین بار در 35 سال تمام مرد هستند”: جاون ال. هریس و جوزف بوستوس از ایالت کلمبیا، کارولینای ج،ی دارند این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:03 توسط هوارد باشمن



“دادگاه عالی SC درخواست برای بازخو، ممنوعیت 6 هفته ای سقط جنین را رد کرد”: جوزف بوستوس از ایالت کلمبیا، کارولینای ج،ی دارد این گزارش.

نوشته شده در 20:48 توسط هوارد باشمن



«بایدن با بازنشستگی گرینوی، جای خالی دور سوم را به دست آورد»: نیت ریموند از رویترز دارد این گزارش.

نوشته شده در 2:52 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«اعطای گواهینامه برای حفظ مسائل از طریق رد پیشنهادات خلاصه-قضاوت؛ دیوان عالی در نهایت تصمیم خواهد گرفت که آیا یک درخواست اختصاری رد شده، مسائل حقوقی صرفاً قابل تجدید نظر را حفظ می کند یا خیر». برایان لامون دارد این پست در وبلاگ “تصمیمات نهایی” خود به همراه پستی با ،وان “دادخواست گواهی جدید در مورد بررسی تصمیمات سختی در درخواست های مهاجرت. دادگاه‌های استیناف بر سر اینکه آیا می‌توانند تصمیمات سختی در درخواست‌های مهاجرت را بررسی کنند یا خیر، اختلاف کرده‌اند. یک دادخواست گواهی جدید به دیوان عالی اجازه می دهد تا در مورد آن رسیدگی کند

نوشته شده در 2:40 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«از وکیل تا قاضی و بازگشت دوباره: مصاحبه با گری فاینرمن. چرا قاضی فاینرمن نیمکت نشین را ، کرد و برنامه های او در لتهام و واتکینز چیست؟ می تو،د به ،مت جدید پاد،ت “Original Jurisdiction” دیوید لات دسترسی پیدا کنید از طریق این لینک.

نوشته شده در 2:32 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



پروفسور شیائو وانگ در بررسی قانون مینه سوتا، منصبی را که من آن را ندارم رد می کند. وقتی می گویید ،ی اشتباه می کند، از او نقل قول کنید تا مطمئن شوید که دیدگاه او را به درستی نسبت می دهید.» جاش بلکمن دارد این پست در «توطئه ولوخ».

نوشته شده در 1:22 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/02/08/#198496