دسته‌ها
اخبار

کاشت مژه انواع کاشت مژه کاشت مژه دائمی کاشت مژه موقت

بدون شک مدت زمان انجام  مراحل انجام اکستنشن مژه مدت زمانی طولانیست.در ابتدا باید وسایل و ابزار مخصوص را فراهم کرده و در جای درست از آن‌ها استفاده کنید. استفاده از پد ژل برای ترسیم حالت و فرم مژه  با یک خودکار معمولی از اولین اقدامات اکستنشن مژه است.پس از تکمیل طرح نهایی،فرایند چسباندن مژه‌ها به نقاط مشخص شده ادامه فرایند اکستنشن مژه را تشکیل می‌دهد. مگاوالیوم نوعی اکستنشن مژه است که برای پرپشت کردن مژه‌ها با مژه مصنوعی‌ای  به ضخامت  0.3 و 0.5 استفاده می‌شود.حجم‌دهی این نو اکستنشن مژه بسیار مناسب برای مژه‌های کم پشت است. با روش میکروسرجری پیشرفته می توان کاشت مژه دائمی را تجربه کرد. کاشت مژه تحت بیهوشی موضعی و در حالی انجام می شود که بیمار هشیار است ، در این روش کاشت مژه بین یک تا سه ساعت طول می کشد.

عمل زیبایی کاشت مژه بر روی پلک انجام می شود لذا پیش از انجام عمل زیبایی کاشت مژه حتما باید از سلامت پلک ها اطمینان حاصل کرد. در برخی موارد سلامت پلک ها و مژه ها به گونه ای است که می توان از مژه های پلک پایینی برای پیوند و کاشت مژه استفاده کرد. خانم هایی که از مژه های کوتاه و یا کم پشت خود ناراضی هستند بیشتر تمایل به کاشت مژه دارند. در فرایند کاشت مژه، تارهای مصنوعی مژه در بین مژه های فرد قرار داده شده و بسته به نوع مژه به کار رفته، مژه ها 2 تا چند هفته روی چشم ها باقی می مانند. در ادامه کاشت مژه را بصورت تصویری برای شما یاد می دهیم که با دنبال کردن این آموزش می توانید طرز کاشت صحیح مژه را خیلی سریع و آسان یاد بگیرید. در روش کاشت مژه موهای کاشته شده روی مژه‌ها طبیعی هستند، یعنی هم بلند می‌شوند و هم در جهات مختلف رشد می‌کنند.

اکستنشن مژه زمان نگهداری کوتاهی دارد که معمولاً از حدود یک ماه بیشتر نمی‌شود و باید با چسب مخصوص به مژه چسبانده شود. بنابراین به‌طور منظم باید توسط آرایشگر یا متخصص اکستنشن، ترمیم و اصلاح شود. اما در کاشت، مژه‌های کاشته شده، موهای خود فرد هستند و میزان بقای فولیکول مو بسیار بالا است. اصولا اکستنشن مژه طوری طراحی شده که با وجود ​​رشد مژه‌های طبیعی، حدود 6 هفته تا 2 ماه، سالم باقی بماند و بعداز آن به ترمیم نیاز است تا مژه‌ها طبیعی به‌نظر برسند. در کاشت مژه عواملی همچون تعداد تار مژه هایی که پیوند زده می شود، شرایط مژه ها، پزشک مربوطه، محل کلینیک زیبایی، حساسیت و آلرژی فرد نسبت به داروهای مورد استفاده و … در تعیین هزینه آن نقش دارند. درست است که اکستنشن مژه یا کاشت موقت مژه می‌تواند زیبایی شما را دو چندان کند؛ اما درست مانند انجام هر کاری، عوارض احتمالی را به دنبال دارد که بهتر است آن‌ها را بدانید.

در واقع، اگر این کار به درستی صورت گیرد، هیچ آسیبی برای مژه هایتان نخواهد داشت. به تنها چیزی که باید بدان توجه کنید آلرژی است که ممکن است به چسب آن داشته باشید؛ بنابراین اگر هنگام چسباندن مژه احساس سوزش یا درد کردید، حتما آرایشگرتان را در جریان بگذارید. اکثر جراحان مجرب می‌توانند با حداقل زخم، از قسمت سر مو بردارند و آن‌ها را در امتداد خط مژه قرار دهند.

در این میان، قیمت کاشت مژه ۶ ماهه با توجه به معیارهای خاصی تعیین می شود که البته دستمزد مژه کار و محلی که به آن مراجعه کرده اید در آن بی تاثیر نیست. قیمت کاشت مژه ۶ ماهه که توسط پزشک و در کلینیکی مجهز انجام شده باشد به مراتب بالاتر از سالن های آرایشی معمولی خواهد بود. البته دقت داشته باشید که عمل زیبایی کاشت مژه حتما باید توسط پزشکان مجرب و متعهد انجام شود که از تجربه و تخصص کافی برخوردار هستند. در اولین نگاه ما متوجه مژه مصنوعی استفاده شده در روی پلک خواهیم شد ولی هنگامی که اکستنشن مژه انجام میشود این تشخیص به سادگی انجام نمیگیرد و تفاوت زیادی با مژه های خود فرد ندارد.