دسته‌ها
اخبار

کتاب کنکور هنر پایتخت کتاب | ketabko

کتاب کنکور هنر پایتخت کتاب | ketabko

داوطلبان با سطح پیشرفته، در درس‌های خود درصدهای قابل قبولی به کتاب کمک درسی کنکور هنر دست می‌آورند. از دلایل اهمیت کتاب ‌های کنکور هنر می‌توان به مسأله کاهش زمان و حذف بخش‌های کم‌اهمیت کتاب های درسی و توضیح مفاهیم کلیدی به خصوص برای داوطلبان سایر رشته‌ها و…. کتب کمک درسی نشر الگو ادبیات موضوعی گاج لقمه مهر و ماه نشر دریافت به قلم هامون سبطی برای داوطلبان که به دنبال بانک تست زبان و ادبیات فارسی که مباحث را بصورت درس به درس بررسی می‌کند؛ هستند. “کتاب ادبیات جامع خیلی سبز” و یا “کتاب نشر الگو” می‌تواند گزینه خوبی باشد.

  • پیشنهاد می شود داوطلبان کنکور هنر قبل از اینکه به سراغ تست های درک ریاضی و فیزیک بروند، ابتدا تمامی مطالب را از روی کتاب درس به صورت کامل آموزش ببینند.
  • چنانچه قیمت کتاب ‌های کنکور هنر در فروشگاه اینترنتی کتابانه را با سایر همکاران مقایسه نمایید، متوجه قیمت‌های مناسب و باصرفه این کتاب ها در کتابانه خواهید شد.
  • مدارس دولتی ، مدارس غیر انتفاعی ، آموزشگاه های کنکور در سراسر کشور میتوانند با عقد قرارداد برای یکسال تحصیلی با تخفیف ویژه کتاب های مورد نیاز دانش آموزان را توسط بانک کتاب بیستک تهیه نمایید.
  • از دلایل اهمیت کتاب ‌های کنکور هنر می‌توان به مسأله کاهش زمان و حذف بخش‌های کم‌اهمیت کتاب های درسی و توضیح مفاهیم کلیدی به خصوص برای داوطلبان سایر رشته‌ها و….

این داوطلبان باید کتاب‌هایی را برای مطالعه انتخاب کنند که درسنامه‌های کامل داشته باشند و مطالب را به صورت کامل پوشش دهند. تا به اینجای مطلب ممکن است اندکی گیج و یا ناامید شده باشید و با خود بگویید که با وجود اینکه منابع کنکور هنر آزاد هستند و برای یک درس ممکن است از چندین منبع مختلف سوال طراحی شود. این کتاب شامل تست های مربوط به سرفصل های محاسبات عددی، چندضلعی ها و تشابه، نسبت طلایی، داره، هندسه فضایی،تبدیلات هندسی، تست هوش و فیزیک می باشد. در اینجا برای آشنایی هر چه بیشتر با کتاب تمرین درک ریاضی و فیزیک کارنامه فهرست این کتاب را برای شما قرار دادیم. دانش‌آموزان نهم بعد از اتمام سال تحصیلی باید اقدام به انتخاب رشته کنند.

کتاب سیر تا پیاز ترسیم فنی کنکور هنر اخوان

دروس عمومی در بین تمامی 5 گروه آزمایشی کنکور یکسان هستند و منابع مشترکی می توان برای آن ها استفاده کرد که در این مقاله به معرفی چند کتاب کمک آموزشی پرداخته ایم. داوطلبانی که سطح علمی آنها پیشرفته است، داوطلبان قوی به حساب می‌آیند. با این وجود، برای تسلط بیشتر به مطالب و نیز تکرار و تمرین بیشتر و آشنایی با سوالات کنکور، به یک کتاب کنکور هنر مناسب نیاز دارند. این کتاب می‌تواند منبعی باشد که دارای انواع تست‌های مختلف طبقه بندی شده از ساده تا پیچیده و چالشی می‌شود.

تاریخ هنر ایران و جهان

انتشارات کارنامه کتاب، یکی از انتشارات موفق و مطرح در زمینه‌ی چاپ کتاب های جامع کنکوری برای رشته‌های متنوع هنر است. خرید کتابهای کنکور هنر نشر کارنامه کتاب، غالبا به صورت مجموعه‌های سه تایی است که گزینه بسیار خوبی برای نتایج بهتر در کنکور سراسری محسوب می‌شوند. مجموعه سه تایی شامل کتاب درس، کتاب مجموعه سؤالات و کتاب الفبای کنکور هنر است. هدف این است که داوطلب کنکور هنر با خواندن پاسخ ها بتواند مطالب را عمیق تر و بهتر بفهمد. تنوع سوالات در کتاب خلاقیت تصویری کارنامه کتاب می تواند در راستای کمک به دانش آموزانی باش که می خواهند مجموعه ای از تست های خلاقیت تصویری را با توجه به تمام زیر مجموعه های آن داشته باشند. گرچه گاهی طراحی سوالات کنکور و یا آزمون های سنجش، دور از استانداردهاست ولی چیزی را که می توان توصیه کرد آشنایی با منطق و تحلیل درست تصویری است.

با سلام، بله، کلیه دروس عمومی حذف گردیده شما باید درس های درک عمومی هنر، خلاقیت تصویری و تجسمی و درک عمومی ریاضی و فیزیک را مطالعه نمایید. کتاب حاوی بیش از هزار تست تصویری و غیر تصویری برگرفته از موضوعات مختلف مرتبط با عنوان درس از جمله مبانی هنر‌های تجسمی ، رنگ‌شناسی، چاپ، خوشنویسی، نگارگری، شناخت سبک‌ها و آثار هنری هنرمندان ایران و جهان و … می‌باشد. در نظام آموزشی کنونی کشور ما، استفاده از کتاب های کمک درسی برای موفقیت در کنکور، امری مهم و اجتناب‌ناپذیر است.