دسته‌ها
اخبار

کناف انواع مدل های کناف و قیمت آن نمونه کار های قبل و بعد کناف رویا هوس | panelgachikanaf

کناف انواع مدل های کناف و قیمت آن نمونه کار های قبل و بعد کناف رویا هوس | panelgachikanaf

این متریال در انواع متفاوتی با روکش های متفاوت وجود دارد و انعطاف پذیری آن بنا به موقعیت است که کناف را تبدیل به سقف کاذب محبوب همه کرده پنل گچی کناف است. سقف کاذب عنصر بسیار مهمی در پوشش و زیبا سازی بهتر هر فضا اعم از مسکونی، اداری و تجاری است. در همین راستا می خواهیم یکی از محبوب ترین متریال ها که می توانید ازآن برای پوشش به عنوان سقف کاذب خود استفاده بفرمایید با شما سخن بگیم. در خیلی از پروژه ها، کارفرمایان محترم درخواست کارهای نورپردازی را ما انجام دهیم و با انجام برقکاری همراه با ارائه ریموت بخش سقف کاذب کناف را به اتمام می رسانیم و تقدیم حضور خواهیم نمود.

  • یکی از پر کاربرد ترین قسمت های هر منزل که امروزه در طراحی و دکوراسیون توجه ویژه ای به آن می شود.
  • عمران مدرن مجری انواع طرح کناف سقف شامل کناف کاری سقف آشپزخانه ، کناف کاری سقف پذیرایی و …
  • دسته سوم کناف هایی است که محل اتصال سقف به دیوار را پوشش می دهد و تنها در محل اتصال لبه دیوار به سقف کاربرد دارد.
  • بله، در سقف‌هایی که ارتفاع بلند دارد مانند سقف شیروانی از زیرسازی تیپ A ‌و زیرسازی حمال خور با آویز بلند استفاده می‌شود به همین دلیل قیمت نصب ۰/۲۰ درصد بالاتر است .
  • امروزه طرح‌های مختلفی در این زمینه وجود دارد، اما باید توجه داشت که تمامی طرح‌های کناف کاری سقف برای مکان‌های مختلف مناسب نیستند.

اما برای خانه های قدیمی که سطح سقف یکدست نیست، نیاز به اجرای فلت و سپس اجرای باکس می باشد. زیرا اجرای سقف رابیتس علاوه بر نیاز به مصالحی همچون رابیتس، گچ، میلگرد و پروفیل، نیاز به جوشکاری نیز دارد که موجب افزایش هزینه های اجرایی سقف کاذب گچی رابیتس می گردد. امروزه در بسیاری از ساختمان‌های جدید و یا در حال بازسازی، از اجرای کناف در سقف کاذب، دیوارهای پوششی و جداکننده برای تغییرات دکوراسیون استفاده می‌شود که در اصطلاح عموم، بیشتر با نام کناف شناخته می‌شوند. اجرای کناف کاری سقف نسبت به گچکاری و گچ­بری سقف و یا رابیتس کاری آن زمان کمتری می برد.

قیمت کناف ایران بر اساس مصالح به کار رفته و ساختار آن‌ها:

کناف کاری سقف امکان پیاده سازی نورپردازی های زیبا و متنوعی را فراهم می نماید. اجرای نورپردازی مناسب از اهمیت بالایی برخوردار بوده و زیبایی دوچندانی به سقف کناف می بخشد. مهارت استادکار و اجرت اجرا عامل دیگر موثر بر قیمت کناف کاری سقف می باشد.

کاربرد انواع کناف:

برای فضاهای بزرگتر همچون سالن پذیرایی، می توان کناف را در کل سقف اجرا نموده و با نورپردازی صحیح و مناسب زیبایی خیره کننده ای به آن بخشید. همان طور که اشاره نمودیم این پنل گچی مزایای متنوعی دارد یعنی قابل استفاده هم در دیوارها و هم در سقف است. امروزه از این سازه به دلیل مزایای زیادی که دارد در سقف پذیرایی و آشپزخانه و اتاق خواب مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل استفاده گسترده از این سازه در ادامه به قیمت کناف سقف آشپزخانه و قیمت کناف سقف پذیرایی و قیمت کناف پشت تلویزیون و قیمت کناف دیوار می پردازیم. یکی از مواردی که در کناف کاری آشپزخانه باید در نظر داشت عایق رطوبتی آن است.

اجرای کناف در آچاره

برای ایجاد یک تغییر اساسی در دکوراسیون، سقف کاذب از اولویت های این کار است. با خلق ایده های مختلف می توان طرح های مختلفی را برای زیبایی بیشتر ایجاد کرد. برای آنکه یکنواختی در فضا را از بین ببریم هم خوب است که از سقف کاذب کناف استفاده کنیم. صفحه کناف با ضخامت ۵/۱۲ میلی متر بیشترین محصول تولیدی کارخانه‌های تولید صفحات کناف است. این محصول مقاومت زیادی دارد ولی به وزن کلی ساختمان اضافه نمی‌کند. کناف، صفحه‌ای گچی است که به‌وسیله پیچ و مهره روی انواع سقف‌ و دیوار نصب‌ می‌شود.